| کد خبر: 261954 |

◄ راهکار موثر دریافت کرایه بار؛ ارسال اظهارنامه حقوقی برای صاحب کالا + سند

راهکار حل مشکل عدم پرداخت کرایه های بار به رانندگان، مراجعه به دفاتر قضایی و ارسال اظهارنامه حقوقی برای صاحب کالا است که تاکنون صدرصد نتیجه بخش بوده است.

تین نیوز

رانندگان کامیون برای چندمین بار از عدم پرداخت کرایه های حمل کالا  توسط صاحبان کالا خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، در همین زمینه یک راننده کامیون و فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا در شبکه های اجتماعی نوشت: متاسفانه رانندگان کامیون با مشکل اساسی عدم پرداخت کرایه توسط صاحبان کالا به مدت زمانی طولانی مواجه هستند.

به گفته این راننده کامیون، پرداخت کرایه های حمل کالا به رانندگان کامیون گاهس تا سه ماه طول می کشد.

این راننده عنوان کرد: در اکثر مواقع به دلایل نامعلوم از دست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سامانه  ۱۴۱ که برای پیگیری مشکلات ررانندگان راه اندازی شده است، کاری بر نمی‌ آید.

وی گفت: ولی راهکاری بسیار قوی تر برای رسیدن به حق و حقوق رانندگان وجود دارد که رانندگان در صورت استفاده از این روش حتی می‌ توانند دیرکرد خسارت پرداخت کرایه  را هم از صاحبان کالا دریافت کنند.

او افزود: راهکار حل مشکل عدم پرداخت کرایه های بار به رانندگان، مراجعه به دفاتر قضایی و ارسال اظهارنامه حقوقی برای صاحب کالا است که تاکنون صدرصد نتیجه بخش بوده است.

شکایت عدم پرداخت کرایه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 1

    فکر میکنم ماده ۳۹۱ قانون تجارت میگه اگه کرایه پرداخت بشه به معنی رسید بارنامه هست به همین خاطر به رانندگان پیشنهاد میگنم موقع تحویل بار عینا مبلغ کرایه را به کارت بانکی راننده واریز بشه.

  • ظفرعظیمی مهر 4 0

    واقعا جای بسیار تاسف دارد که تکنولوژی به یک معظل ومصیبت تبدیل شده که صاحبان شرکتها از تکنولوژی برعلیه ملت ایران استفاده میکنند و قانونگذار دربرابر شرکتها وکارخانجات مجرم هیچ کاری نمیکند معضل عدم پرداخت کرایه باعث حمل نشدن نهادهای دامی از بنادر شده و مرغداران به علت نرسیدن دان ذرت وسویا مرغداری ها را روبه نابودی وتعطیلی میروند واگر چند نفر از دانه درشتها را که کرایه ها را پرداخت نکرده اند بازداشت وزندانی کنند دیگر هیچ صاحب باری جرات ندارد کرایه بار را دیرپرداخت کند .دو معظل بزرگ حمل ونقل اول کمیسیون نجومی شرکتهای حمل ونقل دوم پرداخت نشدن کرایه ها وایجاد اخلال در نظم اقتصادی وغذایی ست.

    • ناشناس 1 4

      آقا ظفر که هر دفعه در این گروه به شرکتها گریز میزنی خوبه ما هم از بدی های رانندگان بگیم از قاچاق گازوییل، قاچاق مواد مخدر، خیانت به بار مردم از جمله میلگرد کشی و یا دزدیدن بار مرغداریهایی که باسکول نمیفرستن، توی صف زدن موقع باسکول و بارگیری در بنادر با قلدری، و خیلی موارد دیگه. اینکه این سایت اجازه میده شما هر تهمتی بزنی و نشر بدی دلیل بر پاک بودن تمام و کمال صنف شما و بد بدون صرف شرکتها نیس

    • ناشناس 0 6

      معضل حمل و نقل کمیسیون نجومی اندک شرکتها نیس بلکه یارانه بی دلیل سوخت گازوییل به شما کامیونداران طماع و مظلوم نماست. یارانه بی دلیل برای بیمه تامین اجتماعی شما رانندگان سیرناپذیره که دولت را به تامین اجتماعی بدهکار کرده. بیمه تکمیلی که باید از جیب دیگر صنوف برای شما پرداخت بشه. .

    • ظفرعظیمی مهر 0 0

      سلام آقای ناشناس اینکه بنده تمام نظراتم را برمبنای نظرسنجی ودرخصوص همان خبرعرض میکنم وهرکدام را هرشخصی یا شرکتی به خود بگیرد حاضرم اثبات کنم واینکه شما میگویید قاچاقچی ودزد فلان بله خیلی از‌قاچاقچیان و دزدان با کامبون اقدام به دزدی وقاچاق میکنند چون نمیشه با پیاده قاچاق یا دزدی کنند خیلی ها با لنج وقایق قاچاق میکنند اما با همان قایق ماهیگیران رحمتکش درخدمت شیلات هستند ایکاش مثالهایی که میزنید دقت کنید یا اظهارنظرنکنید.با اینحال تشکر از اینکه به نظرات بنده توجه دارید.

    • ظفرعظیمی مهر 0 0

      دوست ناشناس راجع به مواد مخدر که به ما مربوط نیست وبه قول ناجا وتابلویی که درایست بازرسی مهریز نصب کرده نوشته از این گلوگاه هیچ موادی عبور نمیکند وواقعا هرقاچاقچی واردشده دستگیرشده بعدش راجع به دزدی سویا و ذرت مرغداران هم بنده وشما اطلاع داریم شرکت حمل ونقل آدرس مرغداران بدون باسکول را به چندمیلیون تومان به دزدان میفروخت بله بنده خودم مخالف قاچاق سوخت و دزدیدن سویا و ذرت هستم که توسط شرکتهای حمل ونقل بندرامام با همکاری دوسه کمپرسی به سرقت میرفت که با همکاری حراست وشکایت مرغداران کامیونها دستگیر وقطع خدمات شدند اگر‌شرکت حمل ونقل با دزد همکاری نکند یک کیلوگرم ذرت وسویا دزدیده نمیشود.شرکت حمل ونقل مسول تعقیب وپیگیری بار وکسربار است منتهی شرکتها چون با دزد شریک هستند با مرغداری بیچاره همکاری نمیکنند.هرچی از دزدی وخلاف توسط کامیون اطلاع دارید نشر دهید ما استقبال میکنیم منتهی انصافا کمیسیون نجومی شرکتها و استفاده نکردن ازکارت خوان وسایرتخلفها را هم نباید چشم پوشی کرد.درود برشما که مدافع حقوق ملت هستید .

  • بیلر 0 0

    سلام.
    هرجاکه صاحب کالاشرکت یاتعاونیی که کرایه راننده هارانمیده یادیرترمیده حتمایک سری راننده خودشان میان این سیستم مافیایی رواجرامیکنن.

  • مصطفی 0 0

    اتفاقا خیلی خوبه ولی یه مشگل وقتیکه شماره ملی اون صاحب کالا دردسترس نیست چطوری شکایت یاهمون اظهارنامه بدستش میرسه

  • شهریار 2 0

    از قدیم گفتن سزای گران فروش نخریدنه ، بار این شرکت ها رو نزنید خودشون به التماس میفتن ، من ی بار از بندرعباس زدم کمیسیون بارم بیشتر از کرایه شد رفتم انجمن شکایت کردم کمیسیون از نصف اپن چیزی که گرفته بود کمتر شد بقیه رو ازش گرفتم ، هر چیزی راهی داره

  • عبدالله 2 0

    شرکت های باربری که انگار ماشین رو سه دانگ شریک هستن،مخصوصا پایانه تهران که بعضاً تا60 درصد کرایه رو کمیسیون میگیرن،پایانه تهران دزد خونه هست،متاسفانه کسی هم به داد صاحب کالا و رانندگان نمیرسد،قانونی در حمایت از این مهم نداریم

  • وحید موذن 0 0

    با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی تین نیوز
    من سوالم اینه چرا باربریها برای صاحبان باروکالا های مختلف مخصوصا بارهای که توسط شرکتهای بزرگ از بنادر مختلف وارد کشورمان میکنندرا برای پرداخت به موقع کرایه قرداد زوابتی نمی بندند...
    ایا این زوابت را نباید مسسولین محترم بلند پاییه که در رابطه با حمل‌ونقل قدرت اجرایی دارند به شرکت‌های حمل‌ونقل مکتوب وقانونی نمیکنند که دست شرکتها درمورد اقد قراردادها موضوع پرداخت کرایه یکبار برای همیشه حل بشه
    خواهشمندم این موضوع را برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب منتشر بکنید تا شاید برای تحقق رسیدن به یک حدف خوب تاثیر گذار باشد

  • وحید موذن 0 0

    متاسفانه در مورد بیمه تکمیلی رانندگان ظاهراً تاریخ یکبار دیگر دوباره تکرار شد اخه چه دلیلی وجود داره تو کشور در مورد رانندگان این همه ظلم وجوداره نکنه همه دستندرکاران به این نتیجه رسیدند که حق رانندگان در همه موارد باید مکرراً پایمال وازبین بره وتا زمان مناسب این حق را به صورت گذرا در خبرهای ضاهرا خوشایند به گوش رانندگان مطرح ودر زمانی کوتاه دوباره از یاد ببرن ما دراین جامعه حق زندگی داریم زحمات ما نباید تو جیب یک سری افراد که متعسفانه
    تبدیل به خوناشام ومافیاشده اند به این راحتی بره چون نظارت بسیار سطحی یا وجود نداره

  • مسیب دشتی 0 0

    همان کمیسیون ۹ درصد هم مبلغ هنگفتی میشود، باربری بدون تجهیزات و سرمایه و دستگاه و فقط با یک مجوز و یک کامپیوتر برای صدور بارنامه مبلغ نجومی کاسب می‌شوند و حتی پول کارمندان خود را می‌گویند به صورت درخواست انعام از راننده بگیرید،مجوز تاسیس باربری فقط برای یکسری افراد خاص هست،

  • مسیب دشتی 0 0

    باربری ها متولی حمل بار در کشور نیستند،آنها دلال بار هستند و حداکثر مزد دلال نیم درصد از کرایه هست.