◄ راهکار موثر دریافت کرایه بار؛ ارسال اظهارنامه حقوقی برای صاحب کالا + سند
راهکار حل مشکل عدم پرداخت کرایه های بار به رانندگان، مراجعه به دفاتر قضایی و ارسال اظهارنامه حقوقی برای صاحب کالا است که تاکنون صدرصد نتیجه بخش بوده است.
رانندگان کامیون برای چندمین بار از عدم پرداخت کرایه های حمل کالا توسط صاحبان کالا خبر دادند.
به گزارش تین نیوز، در همین زمینه یک راننده کامیون و فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا در شبکه های اجتماعی نوشت: متاسفانه رانندگان کامیون با مشکل اساسی عدم پرداخت کرایه توسط صاحبان کالا به مدت زمانی طولانی مواجه هستند.
به گفته این راننده کامیون، پرداخت کرایه های حمل کالا به رانندگان کامیون گاهس تا سه ماه طول می کشد.
این راننده عنوان کرد: در اکثر مواقع به دلایل نامعلوم از دست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سامانه ۱۴۱ که برای پیگیری مشکلات ررانندگان راه اندازی شده است، کاری بر نمی آید.
وی گفت: ولی راهکاری بسیار قوی تر برای رسیدن به حق و حقوق رانندگان وجود دارد که رانندگان در صورت استفاده از این روش حتی می توانند دیرکرد خسارت پرداخت کرایه را هم از صاحبان کالا دریافت کنند.
او افزود: راهکار حل مشکل عدم پرداخت کرایه های بار به رانندگان، مراجعه به دفاتر قضایی و ارسال اظهارنامه حقوقی برای صاحب کالا است که تاکنون صدرصد نتیجه بخش بوده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.