| کد خبر: 242271 |

◄ آیا پای دلالان و واردکنندگان کامیون‌ های اروپایی در میان است؟

معصومه پاشایی نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه 30 فرودین ماه با تذکری شفاهی درخواست اصلاح آیین‌ نامه اجرایی بند ۳ ماده ۳۰ احکام دائمی مبنی بر لزوم اسقاط یک دستگاه کامیون فرسوده جهت واردات کشنده دست دوم اروپایی را مطرح کرد

تین نیوز

معصومه پاشایی نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی روز سه شنبه 30 فرودین ماه  با تذکری شفاهی درخواست اصلاح آیین‌ نامه اجرایی بند ۳ ماده ۳۰ احکام دائمی مبنی بر لزوم اسقاط یک دستگاه کامیون فرسوده جهت واردات کشنده دست دوم اروپایی را مطرح کرد تا افراد بتوانند با اسقاط کامیونت، وانت و سواری، کامیون‌ های وارداتی را پلاک نموده و به خیل عظیم ناوگان حمل و نقل کشور اضافه نمایند.

به گزارش تین نیوز، این اظهارات نماینده مذکور انتقادات فراوانی را در بین فعالان واقعی بخش حمل و نقل جاده ای به دنبال داشت.

در این زمینه مهدی رشادی راننده فرسوده سوار چهارشنبه 31 فروردین به تین نیوز گفت: به نظر می رسد این نماینده احتمالا با عدم آگاهی و درک صحیح شرایط حمل و نقل کشور و تحت تاثیر اظهارات دلالان و وارد کنندگان کامیون‌ های اروپایی، خواهان حذف بند فوق شده‌ است.

بیشتر بخوانید: منافع مالکان کامیون فرسوده را فدای منافع دلالان و وارد کنندگان نکنید+ فیلم

وی افزود:  این در حالی است که با این کار نه تنها کامیونی اسقاط نمی شود بلکه کامیون دیگری به کامیون های کشور اضافه شده و چرخه معیوب حمل و نقل با مشکلات عدیده‌ ای روبرو خواهد شد.

نوید خیرمند فعال بخش حمل و نقل کالا نیز در این زمینه در شبکه های اجتماعی نوشت:  سرکار خانم معصومه پاشایی نماینده محترم استان آذربایجان شرقی (جلفا و مرند)، لطفا یک بار با نگاه کارشناسی و مبتنی بر قانون، متنی که در صحن علنی مجلس خواندید را مطالعه فرمایید.

وی افزود: آنچه مشهود است جنابعالی اصلا متوجه تعارض سخنان خود در ابتدا و انتهای نطق نیستید. اگر شما نگران مصرف سوخت بالا و آلایندگی کامیون‌ های فرسوده هستید، چگونه از دولت درخواست حذف لفظ اسقاط حداقل یک کامیون را می کنید؟

خیرمند تاکید کرد: خودتان اظهار می کنید کامیون‌ های فرسوده عاملی در مصرف بالای سوخت و نابودی محیط زیست هستند، ولی در پایان نطق خود می‌فرمایید کامیونت ! سایر خودروهای باری و سواری مورد قبول باشد؟

فیلم صحبت های معصومه پاشایی نماینده مجلس در روز 30 فرودین:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.