| کد خبر: 3488 |

بازدید معاون رییس جمهور از بندر بوشهر

تین نیوز | معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، به همراه استاندار و جمعی از مسؤلان و مقامات استان از بندر تجاری بوشهر بازدید کردند.
 
در این بازدید، دکتر محمدباقر نوبخت با حضور در برج کنترل ترافیک دریایی بندر بوشهر از نزدیک در جریان فعالیت‏های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفت.
 
معاون برنامه ریزی و نظارت و راهبردی رییس جمهوری در بازدید از بندر تجاری بوشهر گفت: دولت برای استفاده از ظرفیت‏های مختلف مناطق نگاه مثبتی به توسعه مناطق آزاد دارد.
 
نوبخت افزود: در سفرهای استانی هرجا احساس کردیم ظرفیتی برای ایجاد مناطق آزاد وجود داشته، این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی اضافه کرد: برخلاف گذشته که نگاه دولت به سمت توسعه مناطق آزاد نبود، دولت تدبیر و امید نسبت به توسعه مناطق آزاد اهتمام دارد.
 
نوبخت ادامه داد: اکنون دولت مصمم است در زمینه پشتیبانی از فعالیت‏های سرمایه گذاری و جلب مشارکت‏های خصوصی حداکثر استفاده را ببرد.
 
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت مناطق و نگاه مثبت دولت فقط به تأمین منابع مالی محدود نمی‏شود؛ بلکه پشتیبانی و اتخاذ راهکارهای قانونی زمینه ساز جلب مشارکت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
 
معاون برنامه ریزی و نظارت و راهبردی رییس جمهوری از مسؤولان استان بوشهر خواست درصورت ایجاد ظرفیت در این زمینه درخواست خود را به دولت انتقال دهند تا از مجاری قانونی در این زمینه اقدام شود.
 
مصطفی سالاری، استاندار بوشهر، نیز گفت: برای ایجاد منطقه آزاد بوشهر مقدمات کار در دست اجراست و برای تصمیم گیری به دولت ارسال می‏شود.
 
گفتنی است، معاون رییس جمهور و هیأت همراه پس از بازدید از برج کنترل ترافیک دریایی، با همراهی سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی از اسکله‏ها و محوطه‏های عملیاتی بندر بوشهر بازدید کردند.
 
فتح‏الله خوشبختی، سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در ابتدای این بازدید ضمن خیر مقدم به معاون رییس جمهور و هیأت همراه گزارش کاملی از فعالیت‏های این اداره کل، عملکرد سال 92 و اقدامات انجام شده در خصوص مجتمع بندری نگین ارائه کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.