◄ رانندگان درپی قرار گرفتن رانندگی به عنوان مشاغل سخت؛ تامین اجتماعی دنبال اصلاح آیین نامه بازنشستگی سخت و زیان آور
جمعی از رانندگان عمومی با راه اندازی کارزار اینترنتی خواستار قرار دادن شغل رانندگی عمومی در زمره مشاغل سخت و زیان آور شده اند این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی به دنبال راهکارهایی برای اصلاح آیین نامه بازنشستگی این مشاغل است.

جمعی از رانندگان عمومی با راه اندازی کارزار اینترنتی خواستار قرار دادن شغل رانندگی عمومی در زمره مشاغل سخت و زیان آور شده اند این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی به دنبال راهکارهایی برای اصلاح آیین نامه بازنشستگی این مشاغل است.
خبرهای مهم امروز:
◄ چند دلیل قانونی برای این که شغل رانندگی عمومی در زمره مشاغل سخت و زیان آور نیست
◄ دستورالعمل بسیار مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان
◄ برنامه دولت برای افزایش سرمایه گذاری تولید در سال 1404 / تامین 500 هزار میلیارد ریال جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور
شروع این کارزار: ١٧ اردیبهشت ١٤٠٤ و پایان آن ١٧ خرداد ١٤٠٤ است و از طرف رانندگان سنگین و سبک ... باربری و مسافربری راه اندازی شده است.
◄ بازنشستگی رانندگان کامیون و قانون سخت و زیان آوری که نه عمر آنها را طولانی می کند نه جاده ها را کوتاه!
به گزارش تین نیوز، کارزار قرار گرفتن شغل رانندگی عمومی در زمره مشاغل سخت و زیان آور در حالی راه اندازی شده است که به نظر می رسد سازمان تامین اجتماعی به دنبال آن است که حتی در مورد مشاغلی که اکنون سخت و زیان آور محسوب می شوند، سخت گیری هایی اعمال کند.
شاهد این موضوع نیز سخنان مصطفی سالاری, مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی است که اردیبهشت ماه امسال گفته بود: سال گذشته بیش از 50 درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی با سنوات ارفاقی بازنشسته شدند که اکثر آن ها با استناد به سخت و زیان آور بوده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: بازنشستگی با استناد به مقررات فعلی مشاغل سخت و زیان آور در وضعیت موجود به نفع کارفرما، تأمین اجتماعی و کارگر نیست و به همین منظور ما با همراهی شرکای اجتماعی و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصلاح آیین نامه بازنشستگی سخت و زیان آور را دنبال می کنیم.
وی ادامه داد: باید محدودیت سنی برای بازنشستگی سخت و زیان آور لحاظ شود. همچنین سابقه بیمه برای مشاغل مختلف باید تا یک و نیم برابر مورد توجه قانون باشد. این اصلاحات و ساماندهی ها، منابع صندوق و منافع کارگران و کارفرمایان را صیانت می کند زیرا مشاغل سخت و زیان آور در حال آسیب زدن به منابع سازمان تأمین اجتماعی است.
در دنیاهیچ شغلی سخت و زیان اورتر از رانندگی نیست چرا چون هر لحظه با مرگ دور از خانواده و یک غذای گرم دریغ از یک استراحت و گیر افتادن تو برف و یخ و گرمای بالای ۵۰ درجه لدا خواهشمندم از مقامات که یکنظری
سلام رانندگی شغل سختی است انسان را زود پیر می کند خواهش هم این ما را زود باز نشسته کنید
باشه فردا ترتیبش نیدم
آخه بازنشستگی با حقوق ۱۲ تومن به چه درد میخوره. اونم با این شغل تفریحی. با این ماشینهای خط خوان و خود ران. کار کنید تا جونتون بالا بیاد. آی بدبختی مرگ بر راننده درود بر آخوند
چرا رانندگی سختی نداره
اگه این شغل رانندگی برون شهری جزو مشاغل سخت وزیان آور نیست پس چه شغلی میتونه این همه استرس وزحمت ودور از خانواده رو داشته باشه
البته اول شغل معدن بعد رانندگی برون شهری
سازمان تامین اجتمایی باید در مورد این شغل تجدید نظر کنه ورانندگی رو جزو مشاغل سخت قلمداد کنه
بادرود. یکدونه دندون سالم نداریم ازبس شغل رانندگی استرس داره
سلام راننده ماشین الات سنگین واقعا باید درسته مستقل سخت وزیران آفرین است و درمورد سختی کاروبازنشتگی باید اندیشید سن بازنشستگی از ۵۰ سال نباید بگذرد واقعا ظلم است درپایان به راننده که خود بیمه پرداخت می کند پاداش پایان خدمت بدهن متشکرم
علاوهبراینکهرانندگیعمومییکشغلیستکهبایددوریازخانوادهوهمچنیندرشرایطسختآبوهواییراتحملکند،شغلیپراسترساستکهاگهدقتکردهباشینکمترینعمررادارنوباانواعبیماریهادراثرهمیناسترسمواجههستن،
من به عنوان راننده ۳۰ساله تواین کشور کارمیکنم ۱۵سالم بیممو ردنکردن اما حاظرم تا۸۰سالگی کارکنم وبازنشست نشوم فقط یه جا مثه امیزادبهم کاربدن که اخراج نکنند بیخودوبیجهت فقط شراط کارداعمی میخام ازخداوند
لعنت برپدرومادر احمدی نژاد
سلام رانندگی سنگین اسمش با خودشه یعنی کار سنگین.پنچرگیری و شب بیداری و خرابی کامیون تو بیابون ولا خدایش باید سختی کار داشته باشه.
سلام باید رانندگی سنگین سختی کار داشته باشه.پنچرگیری وخرابی تو جاده وشب بیداری چه جور سختی کار نداره.
باسلام بخدا سخت ترین شغل همین رانندگی پر خطر هست باید شغل سخت قرار بکیرد
قانون کار ۸ساعت است اما رانندگی گانه شبانه روزی بخدا همه رانندهها سن ۵۰ به بعد کج و معوج میشوند باید فکری بحال ما بیچاره ها کرد
سلام من یک راننده تریلی هستم بعضی جاها از بعضی کارگرا می شنویم که شغل آنها را سخت و زیان آور حساب می کنند در صورتی که خدا را شاهد میگیرم شغل ما به مراتب سخت تر و خطرناکتر و زیان آورتر است حتی برای دیگران هم خطرناکه، چون رانندگی یک فرد پیر و خسته برای دیگران نیز خطر دارد علاوه بر خودش.
چرا اتوبوس رانی شب توگرماتوی سرماکنارزن وبچه اش باشه بعد راننده بیابونی کاروتفریح حساب بشه
آخه کدام شغل هست توی دنیا که از خواب بیدار بشی دودقیقه بعد تمام حواس چشم گوش همه. بدن آماده کاربشه وگرنه سینه قبرستون
رانندگی واقعا یه شغل سخت و زیان آوره .اکثر راننده ها گرفتار دیکس کمرند به خاطر رانندگی طولانی.اکثرا مشکل بینایی پیدا میکنند چون شب و روز تو جاده اند.اکثرا مشکل گوارشی دارند چون غذاشون دیرو زود مبشه اکثرا پادرد زانو درد درد مفاصل دارند.اکثرا مشکل پروستات و کلیه دارند و هزاران مشکل دیگه.خطر تصادف.خرابی ماشین تو جاده موندن سرقت بارشون و هزاران مشکل دیگه دارند
واقعا کار سختی است
آقایان مسئول خدارا فراموش نکنید رانندگان خیلی خیلی شغل سختی است نه شب دارن نه روز همیشه در بیابان بدون هیچ امنیتی همیشه خانوادشان در استرس هستن
باعرض سلام از محصولین محترم درخواست دارم شغل رانندگی شغل سختی کار راننده مطالبه اصلی این قشم زحمتکش هستند اگر هر محصولی فقط یک روز توی گرمای پنجاه درجه باید اون وقت میفهمید که واقعا چقدر شغل سختی هست
ایراد اینه که دولت ها ، پیدا و پنهان نمی خواهند وارد نقش نظارت و هدایت بشن اصرار دارند که خودشان وسط باشند معدنی مثل گل گهر که ۱۰ ها شرکت زیرمجموعه و بیش از ۲۶ هزار نفر نیروی شاغل دارد خودش باید شرکت لجستیک مالک انواع کامیون داشته باشد و راننده استخدام کند و خودش هم جدا از سیستم دولتی شبه دولتی به زندگی و معیشت راننده هاش کمک بکنه چرا که معدن به تنهایی می تواند اقتصاد ایران را بچرخاند ۳۴۰ هزار کامیون داریم حدود ۳۰۰ هزارتاش خود مالکین و بخش معدن هم اکنون که به تازگی مورد توجه قرار گرفته حدود ۲۵ هزار انواع وسایل سنگین در اختیار دارد بقیه کامنت ۲
باسلام..سختی کار وزیان آور شامل رانندگان زحمتکش بشه
فقط بخش معدن می تواند مالک ۱۰۰ هزار وسیله سنگین در تملکش باشد و جدا از درآمد مناسب ، خودش لاستیک و سوخت را تامین کند وام مناسب بهره بدهد و ... وقتی که می تواند میلیارد دلاری ثروت تولید کند حالا حساب کنید کشت و صنعت ها ، بنادر و ... باز می توانند چنین نقش هایی داشته باشند اصرار روی سیستم غلط و کندی در تصمیم گیری و عملکرد قطعا می تونه مشکلات بیشتری تولید کنه .
با سلام و درود بنده راننده هستم و نویسنده این کارزار رانندگی مخصوصاً رانندگان جاده جزو حساسترین وخطرناکترین شغل ماهاست دوری از خانواده ،خطر جاده، وووووخیلی چیزهایی دیگر امیدواریم که مسولین از جمله نمایندگان مجلس و مسولین تامین اجتماعی بازنگری جدیدی نسبت به بیمه بازنشستگی رانندگان داشته باشند ممنون و متشکر
سلام چرا اینقدر این راننده بیچاره روایت می کنین برای بازنشستگی خداازتون نگذره
سلام رانندگی شغلی هست که هر آن هم جانت راازدست میدید هم سرمایه زندگی توآیااین رانباید مشاغل سخت حساب کرد
مگا سخت تر از شغل رانندگان سنگین شغلی سراغ داریم که سختی کار به ما تعلق نگیرد.متاسفم از کسانی کا با این شغل دست و پنجه نرم نکردن
خواهشن فقط رانندگی سختی کار و مشاغل سنگین را برای رانندگان هرچه زودتر بهتر
اقای احمدی نژاد بابهترین ماشین سواری روز از تهران تا بندرعباس رفت گفت کار تفریحی حالا اقای سالاری مدیرعامل بیمه تامین اجتماعی سختی کار نچشیده و ندیده میگوید مشاغل سخت وزیان اور معظل بیمه است .نظر بنده بعد از ۲۵ سال کار با قشر راننده قیافه وظاهر این عزیزان را با بقیه مشاغل مقایسه کنید همه سختیها درچهرهایشان معلوم است...
من راننده تریلی هستم بیش از28سال سابقه بیمه دارم الان نه اعصاب دارم نه چشم برام مونده شبها از درد پا و کمر و بدن خواب ندارم واقعا تو جاده دیگه نمیتونم برم اما بخاطر زندگی و اجاره خونه و... باید برم ما محکوم به زندگی با درد و رنج هستیم خدا ازتون نگذره که ذلیلمون کردین
چندین سال است که میخواهند رانندگان را مشاغل سخت حساب کنند ولی عمر ما گذشت پیرشدیم ولی خبری نشد امیدوارم هرچه زودتر رانندگان تاکسی رو مشاغل سخت حساب کنند
طرف سالی یکبار با سواری شخصی خودش میره سفر یک ماه تمام اعضای بدنش درد میکند ولی راننده سنگین همه اش در جاده است و کسی اینو نمی فهمه🖤🖤🥀🥀🥀
با سلام پدرمن راننده ماشین سنگین الان ۱۹ سالم شده نه خودش اززندگی لذتی برد ونه خانوادش فقط خستگی واسترس بدترین شغل
با سلام و یاری خداوند......
خلاصه عرض کنم من راننده اتوبوسرانی هستم با مینیبوس که اکثر آنها فرسوده هست و تو این شهر با صد ها مشکل و استرس داریم رانندگی میکنیم...چرا باید رانندگی با اتوبوس کار سخت حساب بشه ولی مینی بوس که دنده ای هس و تعداد رفت و برگشت در خط بیشتر از اتوبوس هست کار سخت نیست...رانندگان اتوبوس یک روز حاضر نیستن پشت این مینیبوس ها بشینند چون نه کولر داره نه زمستان بخاری که میتونید از مردم بپرسید......
ممنون دار هستم که پیگیر ما مینیبوس رانان باشید ....با تشکر و قدر دانی از همه عوامل......
یک عمر کارگران کار کنند و در مشاغل سخت بیچاره بشن اشکالی ندارد ، فقط منافع تامین اجتماعی به خطر نیفته خدایی ناکرده،
زورشون به دردهای بزرگتر که منابع مملکت را دزدیدند نمیرسه ، فقط زورشون به کارگر جماعت میرسه ،
و آنقدر نفهم هستند و نمیدونن اگر دست ببرند و مشاغل سخت رو اصلاح کنن دیگه هیچکس نمیره کار کنه
راننده محترم درخواست شما بجا اما بجای فشار به تامین اجتماعی به دولت بیارید تا دست از سرمایه شما در بانک رفاه و تامین اجتماعی بردارد
بعداً مشکل کار سخت و زیان آور را پیگیری کنید
با عرض سلام واقعا شغل رانندگی سخت وزیان آور است زیرا کاری پراز استرس است واسترس باعث ضعیف شدن اعصاب و روان میشود ودر پی آن بیماریهای دیگر که همه رانندگان به دیکس کمر وسیاتیک وگردن درد دچار هستند تا بیماریهای دیگرپس حق رانندگان سختی کار است خواهشمندم رسیدگی فرمایید
توی ایران مدل کار اینجوریه که هر چی تعداد نفرات در قسمتی بیشتر باشد امکانات و مزایای کمتری باید داشته باشد چون زیادن ولی هزینه هایی که این قشر باید بده نباید ازش چیزی کم بشه و حتی بیشتر هم باید بدن ،چرا ، چون زیادن
قانون کار روزانه 8ساعت میباشد ولی در رانندگی حداقل کار روزانه 20ساعت. پس دو الی سه برابر مشاغل دیگردرطی رو رانندگان کار میکنن پس باید جز مشاغل سخت قرار بگیره در غیر اینصورت درحق رانندگان اجحاف میشه
سلام به زحمت کشان جادهای پر پیچ وخم درود بيکران بر چشمان بیدار وخسته تنان وبیدار دلان شب زنده دار در جادهای چاله چوله دار واز دست انداز گذشته وبه چاه افتادگان در راهای بدون آسفالت وجادهای فاقد هر گونه استانداردی ومهمتر از همه نداشتن تابلوهایی که مهندسی شده نصب نگردیده خلاصه خودروهای غیر استاندارد جاده غیر معمول آسفالت های چند تیکه وغیره بنده در خواب هم رانندگی میکنم آنچه مشکل رانندگان هست غیر استاندارد همه مسائل هست که در چند ستر نمیگنجد والسلام به داد رانندگان برسید
به نظر من شغل راننندگی سخت ترین شغل جهانه حتی سخت تر از معدن ..چون شغل خیلی پر استرسیه انشااله که تسویب بشه
باسلام در خصوص قرار گرفتن شغل رانندگی در مشاغل سخت باید عرض کنم که راننده توان و قدرت این را ندارد که تا سن 60سالگی وحتی بیشتر جان ومال خود را کف جادها قرار دهد شرایط بد جادها امنیت نداشتن راننده و کامیون اععم از سرقتهای جادهای وتصادفت استرس بیش از حد دوری از خانه و خانواده تنها بخشی از مشکلات رانندگان میباشد لذا از مسئول مربوط به این بخش حتما برای شغل رانندگان در جزو قرار گرفتن این شغل در مشاغل سخت وزیان آور تمام تلاششان رابفرمایید باتشکر
رانندگی در شب ....شب بیداری تا صبح ...دوری از خانواده. سرما گرما واقعا سخته....هر لحظه خطر تصادف
واقعآ در حق راننده داره خیلی ظلم میشه......
بی خوابی،تصادف،جاده های خراب،عدم بهداشت،دوری از خانواده.......
در حق راننده بی انصافی
وهیچ عدالتی وجود ندارد......
شغل رانندگی از کار کردن در معدن هم سخت تر میباشد
مسئولین محترم
شما فقط یک سرویس رفت و برگشت با کت و شلوار میتوانید کنار راننده بشیند.....
واقعآ سخته........
خواهشآ عدالت را زیر پا نگذارید
شغل تاکسی های داخل شهر هم از مشاغل سخت است تو گرما و سرما و تو ترافیک و با صدها نفر سروکله زدن خیلی اعصاب میخواد
سلام از 100 نفر 80 نفر دیسک کمر دارند .همیشه تو جاده هستند تو این جاده های که فقط دستاندازی داره ..... دارن تفریح میکنن باز یک لحظه قفلت یک عمر پشتیبانی بازد بگم پس تو این کار باید سخت زيان اور باشه .....شک دارین یک سال کار کنید ....تو خدا
سلام عرض ادب تو تمام دنیا رانندگی شغل سخت و زیان آدرست ولی تو ایران به این شغل توجهی نمیکننددوری از خانواده گیرافتادن تو سرایت سخت ادم زود پیر میکند خواهشمندیم مقامات بالا بین شغل پر خطر توجه بیشتری بکنند
درآمدتتون خوبه ناشکری میکنید همیشه پول بار نقد هست
شاید باور نکنید ۲۸ سال سابقه دارم راننده اتوبوس هستم.دو سال خانه نشین شدم .بعلت بیماری.انقدر برای مسافر داد زدم آمل بابل قائم شهر ساری بهشهر گرگان. بیماری التهاب پرده حنجره گرفتم.پول هم ندارم عمل کنم. به خاطر این بیماری تنگی نفس گرفتم.فقط منتظر هستم تا تارهای صوتی بهم بچسبند. و خفه بشوم.نه بیمه تکمیلی دارم نه سختی کار
بله رانندگی شغلیه که آدم میخواد از جنس فولاد لعنت به تامین اجتماعی خرهمالیه کار ماشین سنگین
سلام برای خاطر خدا مشکل سختی کار این رانندگان حمل و نقل رابه مجلس وتایید برسانین
سختی کار هم به رانندگان لحاظ شود 20سال بازنشسته شوند رانندگان تو سرما وگرما و دور ازخانواده بارکشی میکنند کدوم راننده میتواند 30 سال رانندگی کند
رانندگان تاکسی تهران خواستار سختی کار هستند
رانندگان جانجان شبانه روز در خطر مرگ قرار دارد تفریع نیست قسم میخورم یک هنر بی خواب است باید جز یک شغل سخت قرار بگیرند عمر رانندگان کم است چگونه شب رانندگی میکنند 350کیلومتر و 1000کیلومتر و 2000کیلومتر خانواده و مسافران و مردم همیشه دعا میکنند رانندگان زنده برگردند هیامیدی ندارند در زنده بودنشان انواده ها خواب ندارند تا همسرشان 3نصف شب آیا بیایند همیشه در تماس هستند دغدغه دارند و دلشوره
بازنشستگی بعد 65سال به درمان میخورد اگربچه ام با فقر تو خونه بود ازدواج کرده.رفته خدای نکرده خانم فوت شدند خودم هم پایم لب گوره شاید پول کفن هم داشته نباشم.بازنشستگی به دردی میخورد که هیچ کس در خانواده .یا خودم بهره ای از زحمت خودم نبریم. آتش بگیره این پول.ودرد زیاده......
بنظر بنده. باید شرایط سخت وزیان اور هرچه. سریعتر اعمال بشه چون واقعا رانندگان سنگین سوار شب وروز درجادها هستن واز نظر جسمانی تحلیل میروند اکثرا دیسک کمر گردن ضعیفی چشمها و اعصاب گرفتن
واقعا متاسفم برای مسولینی که در جایگاه تصمیم هستن ،،، من به عنوان یک راننده ،،از سیاست های غلط ،و ناعدالتی هایی که مسولین نمیخواهند از خواب بیدار شوند،
،قرارنیست پیری جامعه،وبکارگرفتن اتباع بجای ایرانی درمشاغل مختلف که کارفرماحق بیمه نده،یا باترفندبیمه پرداخت نمکنن،را ما جوربکشیم
همیشه شرمنده زن و بچه هستم هرجا کاری داشتن من نبودم . مخصوصا تو بیمارستان رفتنها.الا ......
کارست است یک پنچر گیری در گرما یاسرما در جاده فقط حساب کن
راننده گانی هستند که حمل بار ترافیکی با تناژ بالای ۲۰۰ تن را جابجا میکنند راننده فوق سنگین بوزی کش با توجه که این شغل همه شرایط گروه ب قانون اداره کار را شامل میشود ولی هیچ اقدامی تا کنون اتخاذ نشده امیدوارم پیگیری وابلاغ شود
با تشکر از رسانه شما
۳۰ سال تو جادها رانندگی کردم سال گذشته بازنشسته شدم حقوق دریافتی من ۹۳۰۰ بود امسال شده ۱۳۴۰۰ آیا مسولان محترم خودشان با این حقوق توان زندگی کردن دارن.یه کم خدا رو در نظر بگیرید
سلام رانندگی بیسار شغل خطرناکی هست به فکر ما باشید ما شب روز تو جاده هستیم نه از خونه می دونیم نه از زندگی
شغل رانندگی ،بدورازخانواده گرماسرما
سختی کار راننده اجرا شود
سختر از رانندگی مگه داریم رانندگی مثل جبهه میماند یک لزه غفلت هزار آدس دارد
سلام تامین اجتماعی کی به فکر مردم بوده که حالا باشه ختتر از شغل رانندگی برون شهری مگه هست کو گوش شنوا فقط بلد پول بگیره
من راننده ماشین سنگینم به خدا قسم جای از بدن سالم ندارم همه درد واقعا سختترین شغل رانندگی ماشین سنگین میباشد مسئولین کمک کنید
بله به نفع هیچ کس نیست چون تأمیناجتماعی و مدیران دولتی محکومیت زیان میبنند
سلام یعنی شغل سخت از رانندگی هست یک کارمند در دوره استخدام یک بار طب کار انجام می دهدکارت سلامت می گیرد اما رانند هر سال باید برود طب کار که کارت سلامت بگیردابن یعنی این شغل سخت است که هرساله باید تست بدهد
باید آتش نشانها هم از مشاغل سخت حذف شوند مگر چکار می کنند زمانی می رسند که دیگر فایده ندارد
مبنایی نداره .در هیچ کشور توسعه یافته ای رانندگی شغل سخت نیست.
خدا نگنه یه روڕی ۲ حلقه لاستیک ۱۲*۲۴ پنچر بشه زیر گرمای سوزان اونوقت کارشناس بیارن ببین کار رانندگی از کار معدن زغال سنگ هم سختتره
شما بعضی از شغل های ساده را فقط بخاطر گرمای هوا از مشاغل سخت حساب کردین مثل توسعه نیشکر خوزستان ولی راننده هر لحظه و هر ثانیه از عمرش را داره با جان و روح و جسمش کار می کنه از مشاغل سخت بحساب نیاوردین شما بیایید ده روز ماشین من را ببرید کار کنید تا ببینم بعد از ده روز به چه شکلی در میایید آقای مدیر عامل تأمین اجتماعی
سلام
مگه تو دنیا کار سخت تر از رانندگی هم داریم هر ثانیه یک مرگ از جلو چشم راننده رد میشه خانواده راننده راننده تا بره سرویس برگرده خانوادش از استرس میمیرن
۴۶ستل سنمه . ۲۲ ساله دلرم با تریلر کار میکنم. همین الان هم چشام ضعیف شده. دیسک کمر و ارتروز دارم. بیشتر همکارانم مثل خودم زوارشون دررفته . شدیم رده پنجی و اسقاطی اونوقت اقایون میگن رانندگی شغل تفریحیه.. بعد میگن باید ۶۰ ساله بشی تا بازنشسته بشی. عمو اون موقع دیگه باید باعصا راه بریم . جالبه. راننده تاکسی جزو مشاغل سخته ولی راننده کامیون که شبوروز توی گرما و سرما با کلی استرس داره واسه ی لقمه نون جون میکنه میگن شغل تفریحیه . لعنت براین مسولان دزد و حرومزاده و بیسواد
با سلام خدمت عزیزان مسئول رانندگی شغلی پر مسئولیت و خطر آفرینە کە هر لحظە امکان یک حادثە از رانندە یا طرف مقابل هست و رانندگی طولانی مدت کە باعث فرسایش بدن میشە خودمن با وجود 45 سال الان از درد کمر درد،پادرد،گردن درد،ضعف بینایی از نزدیک چون همیشە دور را نگاە میکنیم نزدیک بینی را از دست دادیم،سردردهای متوالی کە برا کم خوابیە و خیلی از مشکلات دیگە خواهشا تجدید نظر در مورد شغل رانندگی
با سلام
واقعا رانندگی باماشین عمومی کاربسیارسخت است.ان مسئولی که میگوید .سختی کار ندارد
یه روزنه یه ساعت بیایید با تاکسی کارکند.نه درآمد دارد .بازتاب داغون دیسک کمر پادرد آرتروز.هزاران درمرض دامنگیر ش میشود. شمارابخدا عادلانه قضاوت کنید
هر مسئول وهر کارفرمای پشت فرمان کامیون یکماه رانندگی کند ک...مثل دریچه فاضلاب باز میشه
در سن ۵۵ سالگی دارای عمل دیسک کمر،زانو درد شدید،کم تحملی اعصاب و روان و ... خوب،ما کی باید آرامش داشته باشیم،خدائی انصافه؟
سلام قطعا رانندگی یکی از سخت ترین شغلهاست بایدسختی کارداشته باشداون مسئولی که میگه شغل راحتی است اگرعرضه داره ۱هفته زحمت بکشید درکناریک راننده بشینه وشب بیدارباشداون وقت ببینیم نظرش چیه
این موضوع قطعاً باید اجرا شود سخت ترین شغل هست همیشه پشت فرمان یا خوابی یافکروخیال
کارگر نانوایی سخت ترین شغل کره خاکی بله راننده سنگین هم سخته ولی نانوایی .هیچ شاغل در کار نانوایی از مزایای بازنشستگی خودش نخورد علت .....سختی کار مضرات گردوغبار و حرارت آتش و بدون استراحت قند خون فشار ...اعتیاد کمبود خواب و بیداری و دورازجامعه واجتماع.حقوق ناچیز ....حمایت از هیچ ارگانی وسازمانی ندارد امنیت شغلی ندارد حقوق کم وناچیز حالا که افزایش قیمت بیمه پردازی ۶میلیون شده لطمه بزرگتر وارد شدبه این عزیزان ودستگاه های فلزی جایگزین شغل نانوایی پس کارگر نانوایی با ۱۵ سال بدون شرط سنی حق بازنشستگی را دارد بدون شک
سلام به همه مسئولین درست است شقل رانندگی باید جزع مشاغل سخت قرار بگیرد
انصافٱرانندگی وجوشکاری سختترین مشاغل هست
من راننده نیستم و در مشاغل زیان آور مشغولم ولی پیشنهاد میکنم هر کسی که حتی راننده هم نیست توی این کارزار شرکت کنه چون تامین اجتماعی بعد از بیست سال حضور ما در شغل زیان آور حالا یک طرفه در صدد تغییر این قانون به نفع خودش هست و این از نظر اخلاقی قانونی و حتی شرعی هم درست نیست
خودت نشستی پشت کولرگازی سه مدل میوه میخورید کارگر میرسه باید اصلاح بشه بعد تو شرکت رنگ کار میکنه کل ریش اسیب دیده تو چ بفهمی تو برای جیب خودت گریه میکنی نه کارگر
چرا به فکر کارگران ساختمانی در شهرستان کرمان نیستین هر شخصی که میگوید کارگری ساختمان در گرما و سرما راحت است بیاد یک ساعت بیل و گلنگ کار کند کارگران ساختمانی شامل سختی کار دهید در شهرستان کرمان ما اعتراض داریم هیچ امنیت شغلی و مالی نداریم هیچ مزایا ارزش مندی به ما داده نمیشود اعتراض داریم
سلام رانندگی شغل سخت محسوب میشود و باید سختی کار شامل شود.
سختی کار یکی از مهمترین خواسته رانندگان هست.
کاهش دادن حق بیمه هم همینطور که از 3100 شده 4800
باسلام واحترام واقعآ درحق رانندگان برون شهری اجحاف میشه مگر بین راننده درون شهری وبرون شهری چه تفاوتی هست رانندگان درون شهری جزو مشاغل سخت قرار گرفتند ولی برون شهری نه این چی قانونیه یک شغل دوقانون برعکس عمل کرده ۸ساعت میره سرکار میاد کنار خانواده ولی برون شهری بیستوچهارساعت توی بیابان گرم وسرد وتنهایی واقعآ باید تجدیدنظر بشه
من یک راننده هستم تمامی سیستم بدنم ازسرماهاوگرماهاازبین رفته بخداقسم 48سالمه توانایی انجام کار را ندارم وسن بازنشستگی بایدپنجاه سال بیشترنباشدچون الان هیچکس به شصت سال نرسیده میمیرن ومن تمام کارهای شرکتی کشاورزی دامداری انجام دادم بخداقسم سن بازنشستگی سخت تمرین شغله راننده زودبازنشسته شودولاه من توانایی هیچکاری راندارم
سلام خسته نباشی به رانندگان ماشین سنگین که در گرما بالای ۵۰ درجه سرمای 5-درجه دور از خانواده وهمه رانندگان ماشین سنگین از ناحیه کمر درد پا درد پیری افسردگی رنچ می برند از مسولین مربوطه خواهش می کنیم این شغل سخت جز مشاغل سخت قرار بدهند
سلام واقعا بایدازمشاغل سختباشد
با عرض سلام و ادب من قبلا هم گفتم کلا رانندگی چه از درون شهری و برون شهری خطرات خودش رو داره همسران رانندگان صبح که همسرشون برای روزی از خونه بیرون میرن دلهره دارن تا زمانی که همسرشون به خونه برگرده چون رانندگی و هزار اتفاق خطرناک علاوه بر اون یه راننده تو ترافیکهای سر سام آور مشکل اعصاب پیدا میکنن و فکر نکنم به سی سال برای بازنشستگی برسن لطفا رسیدگی بشه و جز مشاغل سخت مطرح بشه
شغل رانندگان واقعا شغل سختی هست
باسلام باید تصمیمات درستی برا این قشر زحمت کش بی نام ونشان گرفته بشه که یکی از اونها سختی کاره
رانندگی شغل سخت وزیان اور هست مخصوصا امداد گرها
راننده جاده هستم واقعاشغل سختی است نه خانوادهات آرامش است نه قانون کاری نه شب نه روز نه تعطیلی داریم استرس خانواده داریم استرس جاده داریم استرس بارداریم۰جاده خراب خسته کنده نه غذای سالم نه حمام چرا سختی کار به راننده نداد ن حقشه تو گرمای ۵۵ تو سرمای شدیدویخبندان
باسلام واقعاً رانندگی شغل سختی به حساب میرود با25 سال کار دیگر توانی نیست اگر جز مشاغل سخت محسوب گردد ممنون میشویم
متأسفانه نماینده راننده ها صادق نیستند چون که فقط راننده کامیونهای بیابانی وراه سازی جزء مشاغل سنگین وسخت می باشد حتی راننده کمپرسی که محلی کار می کنند و راننده اتوبوس که همیشه چهل نفر همراه دارد جزء مشاغل سخت نیست چه برسد به راننده تاکسی و آرژانس و کرایه … همین مسئله باعث شده راننده کارش درست نشود بنده سه برابر راننده تاکسی بیمه پرداخت میکردم اما الان حقوق مان یکی است
سلام منبع تامین اجتماعی مهم تره یاجان انسانهای
زحمت کش حمل نقل جادهای وعمومی تاکسیرانی که انواع مرض روگرفتن اعصاب روان آرتروس دست گردن پادرد کمردرد کم بینایی ماشین اسقاط شد خوده راننده بازنشست نشده خیلی بی رحم هستید
با سلام درسته واقعا رانندگی یکی از پر خطر ترین شغلهاست باور کنید اونایی که نشستید در اتاق زیر کولر توی تامین اجتماعی و ....
وقیح تر از مسوولین تامین اجتماعی نداریم ، یک عمر ملت رو میدوشن موقع بازنشستگی هزار جور بازی درمیارن 🤣🤣
سلام من راننده هستم هردودستم هنگام کارشکست ..با ده چرخ شیر کارواش توصورتم گرفت که باعث پارگی وچندین بخیه درصورتم وضربات دیگر این شغل خدایی جز سخت ترین مشاغل هست
سیستم حمل ونقل یکی ازچهارچرخ اقتصاد هر کشوره
برای امنیتوسلامت جاده هامون وبرای چشمان منتظر خانواده های رانندگان وکمر دیسک بیرون زده راننده شغل رانندگی را جزمشاغل سخت وزیان آور حساب کنید
با سلام
رانندگی از اول هم جزء مشاغل سخت بود فقط بخاطر یه ریس جمهور ناکارآمد این شغل شد تفریحی از لحظه ورود به کامیون جون راننده رو یه لاستیک هست که هر لحظه ممکنه یه چاله یه میخ ...باعث ترکیدن لاستیک بشه و جون راننده به همین سادگی از دست بره و همچنین سرما و گرما دوری از خانواده و وووووو خواهشمندیم این شغل رو نادیده نگیرید و جز مشاغل سخت قرار دهید
شغل رانندگی بسیارسخت وزیان اوراست چون یه راننده صبح میزنه بیرون امدنش باخداست شغلی که باروح و وروان ادم بازی میکنه وهمیشه استرس داریم وکمردرد پادرد انصاف جزو مشاغل سخت بحساب نیاد برای امتحان خودتان ازصبح تاشب باماشین درسطح شهر ی که موتری عابر راننده های بیتوجه ببینید دیوانه کننده ماچطوری تحمل میکنیم پس باید جزو مشاغل سخت بحساب بیاد ممنون ازلطف نماینگان وهامیان
درودخدمت شما
واقعا چرا قشر راننده که بیشترین فشار رو چه از نظر روحی روانی،اقتصادی،ومهم تر دوری ازخانواده رو داره تحمل میکنه بیشترین مبلغ حق بیمه اون هم اجباری داره پرداخت میکنه نباید سختی کار بهش تعلق بگیره،خدا رو شکر که وقتی راننده بازنشت بشه قرار نیست پولی بهش بدین وگرنه معلوم نبود چطوری میخواستین با ماها تا کنید
بعده کار در معدن سختترین کار رانندگی هست بیخوابی. تصادف .ترافیک. آلودگی جادها درامد پایین
سلام لطفا بگید کدوم حرفه یاشغل هست که هم سرمایه او درخطر هست وهم جان شخص وهم شرف واعتباراو.که بخاطر مبلغی ناچیز مسعولیت بارمردم را به عهده میگرد واز آن به قیمت جانش محافظت میکند وبارها دیده یا شنیده اید که جان عزیزش را به خاطر این امانت از دست داده است...اوکسی نیست جز.کامیونداران.یا همان جانبرکفان که رانندههاهستند
من راننده نیستم . ولی راننده ماشین های بین شهری مخصوصاً باربری واقعاً سخته .سی سال تو جاده بودن با استرس باید تجدید نظر بشه.
کلا روندشان کارگرستیزی است نتیجه درخشانی ندارد
من خودم در شرکتی کار میکردم که واقعا سختی کار نداشت ولی متاسفانه 99 درصد پرسنل شرکت که حدود 2000 نفر بودند با سختی کار الکی بازنشسته شدند و هنوز هم این جریان ادامه دارد این مورد ها خیانت به تامین اجتماعی هست
چطوره هرچه خرج لوازم و تعمیرات داریم به قیمت آنلاینه و سالی دهبارافزایشی تاچندبرابر حساب میکنن اما کرایه هاروباسالی۲۰درصدبه رانندگان تحمیل میکنن قشر رهاشده ایکه با جون دستمایه خودشون زحمت میکشن سختی های این شغل صدبرابر کارمندان هست اونوقت بازنشستگیشون ازیه ابدارچی کمتره اونائکه نشستن پشت میزلیتربه لیترگازویل پارسال میکنن یه مورداز خدمات خودرا در حق ما نام ببرید
سلام دولتی که بدون توجه به راننده شاغل ودرحال کارکه حق تامین اجتماعی قانونی نیزبرای وی جاریست هنوزم اماراننده مالک شاغل وخانواده اش بتشخیص یک میزخدمت تمام حق وحقوقش راباطل میکنندسال هااست وهیچ کسی درتامین اجتماعی وحقوقی قانونی وبحق وی گوش نکرده وبجزپایمال نمودن حق وحقوقات بحق اجتماعیش راپاسخ گونیست چگونه میتواندازحق وحقوق این قشرزحمت کش وبی ادعای اجبارشده دفاع نمایدوحق رااجرایی کندتاکی وتاکجاظلم وستم وزمان بازنشستگی یکدراننده زحمت کش وهمیشه بیدارراچه کسی پاسخگووپیگیری واجرامیکنندوقتی که مردیم به اجبارها انوقت حق وحقوقمان پرداخت میشودحتما بنسل بعدووراثمان پس حقایقمان کجاست
باسلام اولا شغل بسیار بسیار سختی است بی خوابی.دورازخانواده بودن.شرایط بد جوی گرما وسرماویخبندان استرس بی اندازه ماندن درجاده به علت خرابی کامیون وهزاران مورد دیگربه گونه ای که حتی متوجه بزرگ شدن فرزندان خود هم نمیشوند اقایان قانونگذار اگه میتوانند یکهفته در این کشور وبااین وضع جاده ها این عزیزان راهمراهی کنند تامتوجه شوند چقدر درد دارند درسن میانسالی کمردرد پادرد وانواع مریضی راباخود یدک میکشند تا چرخ اقتصاد بچرخد
سلام شما نبایست به جای کارشناسان نضر بدهید وباستی کار اطلاع رسانیدن را انجام بدهی یک بازنشسته کامیون باهات میلون آن هم همه جای بدنش از کار افتاده چه جوری زنگی بکند
رانندگان تاکسی هم باید جُز مشاغل سخت بشن
سپاس ازنظرات محرمتون چطورمیشودرانندگی باکامیونهای حمل موادنفتی ک اکثرادرمحیطهای سمی پالایشگاهی ونیروگاهاوحمل وبارگیری حمل وتخلیه باربااسترس فراوان دوری ازخانواده ونوبتدهیهای پایانه های بارگیری درچندروزازمشاغل سخت حساب نمیشودوبابیش ازسی سال سابقه بازبایدمنتظرنظرکارمندی باشیم ک درمجلس نشسته وبرای این قشرزحمتکش ذره ای ارزش نمیزارن
در جای جای این کره خاکی رانندگی یکی از محبوبترین وپراهمیت ترین مشاغل بحساب میاد وبرا راننده ها مخصوصا رانندهها ی بخش حمل و نقل عمومی احترام ویژه ای دارند وجز شغلهای پر ریسک وخطر ناک محسوب میشود اما در کشور ما بر عکس.مجلس وقانون شده جولانگاه نظرات شخصی از هر صد راننده بخش حمل و نقل عمومی یک نفر در سلامت کامل نیست هر کدام با بیماری دست و پنجه نرم میکنن
واقعا راننده جانش و مالش هر دو تا کف دستشه تو سرما تو گرما تو برف و باران و کولاک و یخبندان شب و روز تو جاده و بیابون پنچری و خرابی ماشین و شبها در بیابون موندن و دوری از خانواده سختی کار کمترین چیزیه در حق این عزیزان
سلام. با ۱۶ سال سابقه ی کار رانندگی همون شغل تفریحی . الان دیسک گردن و کمر هر دو دستم بی حس میشه خیلی از کارها رو نمیتونم بدونه کمک انجام بدم . بنظرتون این کار سختی نداره
استقراض دولت از تامین اجتماعی باعث بار مالی شده نه مشاغل سخت آین قانون همه جا هست
واقعآ رانندگی شبانه روز دور خانواده سرما گرما خرابی ماشین توی بیابونها بیدار خوابی سخت ترین شغل هست چرا نباید سختی کار بحساب بیاید بی انصافی هست؟؟
ی هفته یکی از مسعولان رو ببری جاده دیگه نیاز نیست رانندگان دنبال سختی کار برن آنلاین تصویب میشه
به خداتمام شغلها سخته ولی بعضی ازشغلها صداشون به هیچ جا نمی رسه الان ازجیب کارگربدبخت باماهی۱۲میلین حقوق ۴میلیون حق بیمه میگیرن میدن به راننده که تازه حق بیمه اش شد۳میلیون بادرآمدماهی ۸۰تا۱۰۰میلیون تازه مملکت ریختن به هم فکر کردید تامین اجتماعی کسریشه از جیب باباش می آره نه دست میکنه توجیب کارگر بیچاره که صداش به هیچ جانمی رسه حاله راننده تازه می خوار با۲۰سالم بازنشست بشه ولی کارگرباید۳۵سال کارکنه تازه اگه قانون عوض نشه بعد بازنشست بشه
سال هفتاد رو کامیون کار کردم تمام جاده گشتیم که امانت را سالم بدست صاحبش برسانیم تو گردانه ها تو برف و یخ تو گرما بدون کولربودیم راننده مردم بودم کار ما رو که حسابی سخت نبود وجود شش ساله با دوازده سال سابقه بیمه باز نشد شدم از سال هفتاد سه تا هشتاد شش را بنا ندادن بخدا یک راننده سنگین نونی که در میاره نون مرگشه لطفاً پیگیری نمایید با احترام
همه چیز ایران با دیگر کشورها دنیا فرق دارد. چشم گور نباید در این نقطه از جهان به دنیا می آمدم. بی خودم گله نکنید. مسوولین هم گوش نمیکنن و برایشان مهم نیست. فقط سعی کنید..
سلام کدام کارسخت وزیان آور بیشتراز زیان ماراننده هاست خواهشن تجدیدنظربفرمایید
در ایران هیچ رارندای به سن بالا نمیرسه که از بازنشستگی استفاده کنه زیراکه یا در جاده تصادف میکنه فوت میکنه یا همه بیماریهای آز قبیل فشار خون یا سکته قلبی رو پیدا میکنه در هر شرایط نمیتوان از بازنشستگی استفاده کرد
رانندگی واقعا سخت من خودم راننده بیابون هستم دیکس کمر گرفتم پادرد معده درد فشار خون ولا کارما سخته دربیمه ما تجدیدنظر کنید
سلام .اکثریت که راننده هستند یک یا دو یا سه تا دارند که شما در نظر بگیرید با این قانون تامین اجتماعی که بر لحاظ 18ساله شدن پسر و ازدواج دختران از تحت پوشش در میآیند فردی که فرض 25سال پول بیمه داده که دیگه همه اولادش ازدواج کردند و از تحت پوشش در میروند 25سال پول بده به تامین اجتماعی .بعد نه یه راننده جزو مشاغل سخت هم نباشه که؟۲۵سال بر فرض پول دادیم ۲۵سال پول خودمون بده بهمون یا وراث .اون سود پولها هم طبق نظام بانکی برای ۴تا مریضی .آخه ما همکار داشتیم بعد حدود ۲۵سال پول دادن ۴ماه پولها بیمه گیرشون نیومده
به نظر من هم رانندگی جزء مشاغل سخت بحساب میاد چون همین که نمیتونی بعد ۸ ساعت کار در یک جای امن چند ساعت استراحت کنی به لعنت خدا اون شغل نمیارزه
تنهاشغلی که آدمو ازپادرمیارد ونابود میکنه رانندگی است چه سنگین چه سبک کلاجونتو کف دستت گذاشتیه اونم توجادهای ایران خواهشا چاره ای بیندیشید نه بیمه تکمیلی داریم نه مزایای دیگر ازسوخت بگیرید تا قطعه همش مشکل داریم مگرعمرمفیدمارانندها چقدره اگرتوجادها نمیریم ۶۵سال پس چرااینهمه ظلم میکنید خواهشا هم بازنشستگی هم حقوقو هم بیمه تکمیلی را درست کنید
هرکس را خواستی زندان کنی جریمه کنی تبعید کنی نکن بکنش راننده جاده این بیچاره نه خواب دارند نه آسایش نه آرامش نه امنیت جانی و نه غذایی درست شبانه روز ۲۰ ساعت رانندگی می کنند باید سختی کار به آنها تعلق بگیرد من خودم رانندگی کردم واقعا طاقت فرساست کار هر بز نیست خرمن کوفتن. گاو نر می خواهد مرد کهن. سلامتی همه مردان جاده
رانندگی سبک و سنگین جزئ مشاغل سخت و زیان اور است زیرا که یک رانندگی باعث فرسودگی جسم شده واز کارهای بسیار سخت است
اشتباه من این بود که بیمه تامین اجتماعی خالی کردم.که اینجور بلا سرم بیارن .با این بیمه گدا خونشون
احمدی نژاد با سواری از تهران تا بابلسر رانندگی می کرد با دیدن جنگل های چشم نواز شمال می گفت رانندگی یک شغل تفننی است امان از اینکه خبر نداشت که راننده بیچاره کامیونش در جاده بهمدی جاسک اشکال فنی پیدا کرده چید روز در بیابان برهوت سر گردان است که اگر کمک و همیاری رانندگان نبود از فرط گرما وبی آبی تلف می شد خبر ندارد و می گوید رانندگی شغل
تفننی است
عرض ادب رانندگی بسیارشغل سختی است داخل ایران هیچ اعتباری ندارد بسیارشغل مقدسی افرادی امدن توی این شغل خراب کردن وارزش راازبین بردن ولی باید کمک کرداین عزیزان به حق شان برسن امیدوارم راننده بازنشسته هستم ولی بازهم کارامیکنم سپاس
اونایی که نشستن نون مفت میخورن و مخالف هستن چرا قبول ندارن که ما راننده ها نه کمر نه اعصاب نه خواب نه زندگی هیچی نداریم چرا مخالف کار سخت هستین
راننده صدا و سیما جز مشاغل سخت محسوب میشه گزارش گر صدا و سیما هم همینطور. فقط بخاطر اینکه گاهی ماموریت میروند آنهم در بهترین هتل و بهترین ماشین ها. اما راننده کامیون نه غدا نه مکان استراحت نه بهداشت و دوری خانواده و سرما و گرما وووووو وو. اما جز مشاغل سخت نیست. این چه معنایی میتونه داشته باشه به غیر از اینکه پشمی به کلاه این قشر بدبخت ندیدید
راننده گان عمومی واقعا خسته وفرسوده هستند دربدترین شرایط شبانه روز پشت فرمان هستند وازهمه افرادجامعه زودترپیروفرتوت می شن لطفا این شغل رادرزمره مشاغل سخت قرار دهید همیشه روی بادهستند همیشه وقتی از خانه میرن دنبال کارباماشین هرلحظه درمعرزمرگ هستند
با انتخاب شغل رانندگی در دسته مشاغل سخت و زیانآور موافقم
مگه ما رانندگان ایرانی چی مون کمتر از رانندگان اروپایی و دیگر کشور های پیشرفته ست که اونا با شغل رانندگی در رفاه کامل چه از نظر درآمد چه از نظر جاده ها و پارکینگ ها و استراحت گاها و کامیون های پیشرفته و ساعات کاری و بیمه بسیار عالی و در پایان بازنشستگی خیلی دلنشین که با حقوقی که از بازنشستگی میگیرن دست و دلشون برای سفر و زندگی راحت نمی لرزه و با پولی که بهشون میدن اورت خرج میکنن و باقیمانده عمرشون رو در بهترین شرایط زندگی میکنن . حالا تو کشورمون بیچاره راننده و کامیون دار همیشه باید نگران و دلواپس و کار و سوخت و جاده و ........باشند و دائم در استرس بسر ببره .
بدترین شغل و سخت ترین شغل رانندگی میباشد و کدام احمق و نفهمی شغل سخت رانندگی را جهانگرد گفته همیشه و همه جا بیچاره راننده در عذابه باربری راننده اول باید کمیسیون نقد بپردازه عوارضی نقد جایگاه نقد گازویل آزاد باید نقد بگیره ولی کرایه ماشین دیگه گیرش نمیاد مخصوصا تره بار و هر چه حرف چرنده ما رانندها میزنن و راننده های فصل تره بارحقوق ندارند و باید سرویسی کار بکنن
شغل رانندگی مخصوصاتره بار تعطیلات نداره شب عیدنداره وهمیشه زانو رد کمردرد دیسک کمر کم بیناشدن وبعداز این همه ذلالت وسختی وبدبختی حالا تامین اجتماعی فیش برج یک سه میلیون وخوردی نزدیک به چهارمیلیون تومن ومن که مستاجرش بایرهرماه ۱۰میلیون تومن بغیرازآب وبرگ پرداخت بکنم آخه مسعول بیفکربیکفایت چجوری بیمه راننده اضاف کردی لامصب ازخدابیخبر
خواهشمندم که مسئول محترم رسیدگی به این امور یک سرویس با راننده همسفر شود بعد به این امر تصمیم بگیرد
آقایونی که میگن شغل رانندگی تفریح وکار است بیاد فقط یک سرویس با کامیون دانگ فینک معروف به دنگ وفنگ بیاد برگشت خانه سه روز بستری میشه
باسلام
شغلی فوق العاده سختی هست که واقعا خدا آنها را به مقصد میرسوند امیدوارم خدا حقشونه به حلال کند
با سلام
من یک از اعضای راننده هستم واقعا سخته به خصوص استرس راه و جاده علی الخصوص شما به جاده و من به خدا می سپارمش و از خدا می خواهم زود بازنشست شود و به خانواده بازگردد.
به خدا با این شرایط سخت مریضی واعتصابات وجاده خراب وفشار بسیار زیاد شرکتهای حمل ونقل اگه راننده بخواد ۳۰ سال در جاده باشه هیچی ازش نمیمونه..مگه بیشترین امار کشته ها در کار متعلق به راننده نیست..این یکی از بزرگترین مطالبات رانندگان شرکتی است
سلام عرص ادب و احترام به مخاطبان تین نیوز و سروران همکار ،
حقیر ضمن دارا بودن پیشینه پدری مرحومم از سال ۱۳۷۲ که همزمان با ساختن مهر تامین اجتماعی و اخذ دفتر چه کار بود شروع، وتا اکنون که ۳۲ سال گذشته، هر مقام رسمی که به شغل رانندگی، کار تفریحی خطاب می نماید، ضمن پوزش از مدیران فهیم، اعلام مینمایم که نه ۳۲ سال شغل ۳ شیفت، نه ۳۲ ماه، نه ۳۲ روز ، فقط سه روز قدم به دیده حقیر بگذارد و با همین کامیون که مدل ۱۹۷۵ میلادی و فاقد کولر است، شهامت داشته باشد و همراهی از همدان تا بندرعباس را تجربه کند و به آنچه که تجربه میکند بگوید شغل تفریحی
تامین اجتماعی چرا از ریخت و پاشهای خودتون کم نمیکنید تو هر اداره بیمه که میری صد تا مفت خور نشسته شما میدزدین تاوانشو ما باید بدیم بابا چه رویی دارین شما خدا وکیلی هر چی راننده هست هنوز بیست سال کار نکرده صد تا مرض گرفته راننده پایه یک باید سختی کارش درست بشه چون حقشه شما دارین ضایع میکنی تاوانشم انشاالله میدین
واقعا چرا شغل رانندگی در دنیا به عنوان مشاغل سخت بوده
ولی در ایران عزیزما با وجود این خودروهای فرسوده و جادهای نامناسب شغل سخت حساب نمیشه
با سلام ،آقای مسئولی که میگین شغل رانندگی بین شهری نباید جزو مشاغل سخت وزیان آور نباشد،لطفا خواهشا شما خودتون یه سرویس با کامیون یا تریلی تشریف ببرین بندر وبیاین،یه شب تا صبح پیش راننده اتوبوس بشینین یا یه روز کامل جلو آفتاب جلوی اتوبوس بشینین ،بعد بیاین بگین جزو مشاغل سخت وزیان آور نیس
شغل رانندگی بحدی سخت وزیاد آور هستش که اکثر راننده ها بیچاره حتی بازنشستگی خودشونو هم نمیبینن ،بعد یه مدت کار کردن زندگیشون میشه خرج دوا ودکتر
کسانی که ادعا میکنند رانندگی کار سختی نیست حداقل ۳روز پشت هم بیان کنار یه راننده در جاده بشینند تا از حال دل این قشر زحمت کش آگاه بشن،بعد تصمیم بگیرن
خیلیا با زرنگ بازی خودشونو تو کارگاههای ریزختگری یا سنگبری بیست سال نگه داشتن و تو سن های زیر پنجاه سال بازنشسته شدند و ما کارگر ها باید از جیب مون نون اینا رو بدیم خدا لعنت کنه احمدینژاد رو با این تصمیماتش مملکت و تامین اجتماعی رو ورشکسته کرد
اونایی که با موتور کار میکنن چی ، هوای آلوده ، استرس گرما و سرما ، تصادف و هزار مصیبت دیگه ، نمیدونی فردا زنده و سالم بر میگردی خونه یا نه اینا سختی کار نیست ؟ بدبختی اینجاس تو این مملکت تا حرف میزنی میگن میرفتی یه کار دیگه ، اگه همه رانندگیرو بزارن کنار اینهمه مایحتاج مردم چجوری به دستشون برسه ، امید به روزی که عدالت توی جامعه ما هم قانونی و بدون آشنا بازی و باند بازی اجرا بشه