| کد خبر: 269462 |

◄ احتمال افزایش دستمزد رانندگان اتوبوس قوت گرفت

کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان مسافر سراسر کشور از انجمن های مرتبط و مالکان اتوبوس درخواست کرد نسبت به افزایش دستمزد مهمانداران و رانندگان اتوبوس اقدام کنند.

تین نیوز

کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان مسافر سراسر کشور از انجمن های مرتبط و مالکان اتوبوس درخواست کرد نسبت به افزایش دستمزد مهمانداران و رانندگان اتوبوس اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز، کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان مسافر سراسر کشور خطاب به انجمن ها و مالکان اتوبوس بین شهری نوشت که با توجه به یکسان سازی نرخ ها به تمام مقاصد در سراسر کشور هر چند همیشه و در همه حال پشتیبان و یاور همکاران راننده و مهماندار بوده اند ، اکنون هم  نسبت به افزایش حقوق رانندگان زحمتکش اقدام نمایند.

این کانون تاکید کرد: امروز در این شرایط، سخت اقتصادی، افزایش تورم، افزایش حق بیمه، مسکن، شرایط سخت معیشت و زندگی به سختی می گذرد، هر چند برای مالکان هم نگهداری ناوگان با این هزینه های سر سام آور سختی ها و گرفتاری‌ های خاص خودش به همراه دارد.

کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان مسافر سراسر کشور خاطرنشان کرد: رانندگان اتوبوس به علت شفاف نبودن قوانین، بخشنامه ها و تعاریفی که از گذشته بوده، همیشه به جز سختی فیزیکی کار بار سنگین مسئولیت را هم  به دوش می کشد، از  حفظ جان مسافران گرفته تا مسئولیت اثاثیه و توشه همراه که هر بار ساک مفقود یا کم کسری داشته باشد، متاسفانه راننده مقصر قلمداد می شود.

این کانون تاکید کرد: شوربختانه وقتی به مراجعه قضایی، شبهه قضایی یا انتظامی رجوع می کنند، از دیدگاه قضات همیشه حق با مسافر است و معمولا ساک مفقودی هم حاوی دو دستگاه گوشی برند، یک دستگاه لپ تاپ، مقداری طلا جواهر، چند تیکه لباس مارک و داروهای خاص بوده است.

کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان مسافر سراسر کشور‌ خاطرنشان کرد: بحث بر مسئولیت و استرسی است که در این شغل حکمفرماست،بنابراین مالکان اتوبوس با انجمن ها هماهنگی کنند تا نسبت به افزایش حقوق‌ رانندگان اتوبوس اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.