| کد خبر: 258449 |

مطالبه قانونی رانندگان حمل کالای جاده ای از متولی دولتی:

◄ درخواست تسریع در تعیین نرخ حق توقف کامیون ها در سال جاری + سند

عدم تعیین نرخ حق توقف توسط متولی دولتی حمل و نقل جاده ای کشور در سال ۱۴۰۲ موجبات سرگردانی ، زیان مالی و عسر وحرج رانندگان را فراهم ساخته است.

تین نیوز

عدم تعیین نرخ حق توقف توسط متولی دولتی حمل و نقل جاده ای کشور در سال ۱۴۰۲ موجبات سرگردانی ، زیان مالی و عسر وحرج رانندگان را فراهم ساخته است.

به گزارش تین نیوز ، نارضایتی عمومی رانندگان کامیون از بابت تعلل در تعیین نرخ توقف کامیون توسط دستگاه متولی را می توان در فضای مجازی و پیام رسان های مختلف مشاهده کرد.

محسن متقین فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا در این زمینه به خبرنگار ما گفت: با اجرایی شدن دادنامه شماره ۲۷۰۸ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در بهمن ماه ۱۴۰۱ ، وظایف و اختیارات شورای عالی هماهنگی ترابری کشور در  انجام این امر ابقا و ابرام شده است.

بیشتر بخوانید:

او افزود: هرچند مطمئنا مدیران دفتر حقوقی وزارت متبوعه و نیز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در اجرای وظایف خود هشدارهای لازم را درخصوص آثار و نتایج اجتماعی هرگونه تعلل درانجام این امر مهم را به مدیران ارشد مسئول خواهند داد ، اما فعالان صنفی نیز در این خصوص بیکار ننشسته اند و حداقل کار حقوقی ممکن را که لازم می دانسته اند انجام داده اند.

متقین عنوان کرد: در همین راستا، در هفته اول تیرماه  با ارسال یک اظهار نامه رسمی از طریق قوه قضائیه به وزیر محترم راه و شهرسازی ضمن یادآوری موضوع، خواستار تسریع در امر تعیین نرخ حق توقف کامیون ها در سال جاری شده اند.

نامه در مورد حق توقف

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.