| کد خبر: 256510 |

نارضایتی رانندگان از وضعیت ایست بازرسی شهید شرافت نایین؛

◄ ایست و بازرسی نایین؛ بستر مناسب تصادفات جاده ای+ راهکار حل مشکل

جمعی از رانندگان و کامیونداران با انتقاد از وضعیت ایست و بازرسی نایین از نارضایتی خود از صف های طولانی و معطلی در این گلوگاه خبر دادند.

تین نیوز

جمعی از رانندگان و کامیونداران با انتقاد از وضعیت ایست و بازرسی نایین از نارضایتی خود از صف های طولانی و معطلی در این گلوگاه خبر دادند.

دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل در اینستاگرام ما امکان پذیر است. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

به گزارش تین نیوز ، محمد اتحادی مشاور ایمنی انجمن صنفی کامیونداران اصفهان درباره مشکلات طرح شده در شبکه های اجتماعی در مورد ایست و بازرسی نایین، به خبرنگار ما گفت: بروز صف های طولانی، گرمای هوا، تردد کُند ناوگان، استهلاک قطعات به خصوص سیستم ترمز و کلاچ کامیون در ایست و بازرسی نایین،  رانندگان و کامیونداران را عصبانی و ناراضی کرده است.

خبرهای مهم امروز را بخوانید:

وی افزود: طی دو هفته اخیر این معضل را شخصا پیگیری کرده و با مسئولان انتظامی، استانداری و راهداری ملاقات‌ های حضوری داشته و در عین حال، چند نامه پیشنهادی برای مسئولان مربوطه استان اصفهان و تهران تحویل یا ارسال نمودم.

بیشتر بخوانید:

وی عنوان کرد که نامه های ارسالی برای فرمانده انتظامی استان اصفهان،  مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، فرمانده پلیس راه اصفهان، فرمانده انتظامی، فرماندار و نماینده شهرستان نایین در مجلس و رئیس انجمن صنفی کامیونداران شهرستان نایین، مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، وزارت راه و شهرسازی، کمیسیون ایمنی راه ها و دفتر ایمنی ترافیک سازمان راهداری کشور ، بوده است.

اتحادی خاطر نشان کرد: برای بنده و دیگر رانندگان هنوز دلیل عدم رسیدگی به وضعیت این ایست بازرسی از طرف مسئولان مربوطه مشخص نشده است؟

او افزود: لازم است راهداری لاین شانه کناری ، حدود سه کیلومتر برای عبور کامیون ها را آماده و تحویل دهد، همینطور 500 متر ورودی و خروجی و محوطه تردد ناوگان را آسفالت و روکش کند که سرعت ورود و خروج بیشتر شود.

این راننه کامیوندار عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها گفت: همچنین انتظامات این ایست بازرسی می تواند نیروی بیشتری را به کار گیرد که معطلی ناوگان کمتر شود و در مواقع ضروری و ترافیک سنگین لاین دوم که مسدود شده و استفاده نمی شود  را  برای عبور ناوگان باز کند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه محمد اتحادی به مسئولان از جمله معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان آمده است:... ایست و بازرسی شهید شرافت نایین تا کنون عوارضی را به بار آورده که موجب تشویش اعصاب رانندگان  شده است، ناوگان حمل و نقل پس از صدها کیلومتر پیمایش چطور باید ساعت ها در صف ایست و بازرسی نایین توقف یا به عبارتی حرکت و توقف داشته باشد در حالی که این کار استهلاک قطعات کامیون ها، ترمز ، کلاچ ، موتور، گیربکس و ... را در پی دارد. لذا تقاضا می شود به عنوان پیشنهاد، لاین عبوری دوم آماده شود و نیروی بازرسی هم افزایش پیدا کند که معضل معطلی ناوگان بار کاهش یابد.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: طرح دیگری که می تواند به حل این مشکل کمک کند آن است که زمین مجاور ایستگاه آماده سازی شود، ناوگان توقف کامل و پس از بازرسی طبق نوبت حرکت کند. در حال حاضر ایست و بازرسی شهرستان بم به همین صورت است و ناوگان حمل بار پس از توقف حدودا نیم ساعته و بازرسی با کمک سگ های مواد یاب، به حرکت خود ادامه می دهد... تعلل در این زمینه باعث حوادث رانندگی و تکدر خاطر  رانندگان می شود. نیروی خدم انتظامی می تواند با افزایش یک نیرو به ایجاد صف و معطلی رانندگان خاتمه دهد.

صف ایست و بازرسی نایین

صف ایست و بازرسی تایین 1

نامه به معاون استانداری اصفهان

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن نصیری کیا 15 0

    منم راننده ام پس از چندین ساعت رانندگی ونیاز به استراحت تازه برسی به صف ده کیلومتری ایست بازرسی این ظلم به کی باید گزارش کنیم

  • ظفرعظیمی مهر 9 1

    سلام هرچی علم وتکنولوژی پیشرفت میکند مردم ما مشکلاتشان بیشتر میشود بازرسی نایین ورودی شهر و روبرو پلیس راه بود سگ و ایکس ری هم نبود فقط مامور نیروانتطامی با حس وتجربه روانشناسی با دوتا سوال فنی کامیون را با هدایت به پارکینگ میکرد یا اجازه عبور میداد یعنی دو دقیقه مامور با راننده حرف میزد نه صفی بود نه تصادفی به هرحال امیدواریم حل شود

  • ابراهیم محمدی 8 0

    خدا ریشه ظلم و بکنه
    من همین امروز یک ساعت و نیم تو این صف بودم

  • ع 8 0

    این که مرزترکیه وعراق وافغانستان نیست وسط ایران است چرااین وری باشد

  • ناشناس 8 0

    باید هر سرویس که رد میشیم از نایین یه با م از ایکس ری ردمون کنن بخاطر چک کردن بار چقدر دیگه باید اشع بخوریم کی سرطان بگیرم خدا مدونه اقا شک داری ما مور خودت بشون پشت فرمون بفرس داخل ایکس ری چرا راننده بچاره گرفتار مکننید

  • محمد رضا اصفهان 5 0

    حدود ی ماه پیش میرفتم یزد و برگردم از اصفهان ک دیدم واقعا شلوغ و خطرناک چون بعضی کامیونتای سبکتر یهو میزدن تو لاین سبقت ممکن بود با سواری تصادف کنن.این کارا واقعا ظلم تو دوره تکنولوژی.بعد میگن چرا عربستان حجاجا معطل میکنه کشور خودش پرچم دار تاخیر و وقت سوزوندن

  • سالار 5 0

    منم راننده ام من حتی فیلیم هم دارم که حدود ۵ کیلومتر صف کشیده شده بله مامورا نگاه پلاک ماشین میکنن اگر برای اصفهان باشه زیاد گیر نمیدن و سواری ها معطلی نداره اما کامیون کلی باید تو صف وایستی

  • تقی 4 0

    فایده ندارد دیگه من که تا آخر سال خارج میشم از این رانندگی میرم خرید و فروش زمین دلالی بهتر است از زحماکشی

    • مجید رفیعی 3 0

      آقایون راهداری استان اصفهان ما که هرچند زنگ می زنم محل به قشر زحمت کش رانندگان نمی‌دیید خواهشن مسیر کوهپایه به سجزی رو درستش کنید

    • مجید رفیعی 3 1

      خواهشن ما رو هم ببراز این شغل ما که خیری ندیدیم از این شغل

  • راننده 1 0

    باید مسولان جاده ای و حمل نقل از خود راننده ها انتخاب شوند تا درد راننده رو بفهمن چیه به داد راننده برسن

  • ناشناس 0 0

    از یزد تا اصفهان جاده افتضاحه کاشکی یفکری بحال این جاده می‌کردید بخدا سخته لااقل جاده رو تیغه بکشید

  • Adai 0 0

    بدتر از الافیش برخورد بعضی از ماموران انتظامی پاسگاه نایین هست، به همه به چشم قاچاقچی مواد مخدر نگاه مبکنن، اگه اعتراض هم بکنی الافیت دو برابر میشه

  • فاطمه مقانکی 0 0

    فوق العاده مامورهای ایست بازرسی عقده ای هستن
    و الکی جریمه میکنن واقعا متاسفم برای بی نظارتی بر صلاحیت مامور ایست بازرسی