| کد خبر: 248859 |

◄ وضعیت بحرانی شرکت های هواپیمایی کشور و لزوم تجدید ساختار آنها

اجرای موفق فرآیند تجدید ساختار، نیاز به درک مشترک از وضعیت بحرانی شرکت های هواپیمایی ایران در میان فعالان و مدیران خود شرکت های هواپیمایی دارد.

تین نیوز

 پروژه تجدید ساختار در شرکت های هواپیمایی ایران، به طور معمول از یک برنامه نجات ۶ تا ۹ ماهه شروع می شود.

به گزارش تین نیوز، یک کارشناس هوانوردی با بیان این مطلب گفت: در طی این فرآیند احیای اضطراری به باز طراحی (Redesign) شبکه فروش،  مدیریت جریان نقدینگی،  مدیریت دارایی (ناوگان)، مدیریت سرمایه (منابع انسانی)، مدیریت ریسک (مالی و ایمنی و برنامه پوشش ریسک مثل Hedging آن)، مدیریت سوخت (بهینه سازی لاگ ها)، بهینه سازی برنامه ریزی کامو و ارتقای سطح دسترسی ناوگان (Utilization) و ضریب قابلیت اعتماد همراه با ساماندهی مهندسی انبار و تدارکات فنی و تجدید ساختار سازمانی و چابک سازی فرآیندی و ترسیم نقشه فرآیندی امور(BPMS) بر اساس مهندسی مجدد (BPR) پرداخته می شود.

خلیل الله معمارزاده (محمد معمار) افزود: این فرآیند، سپس به برنامه یک ساله تثبیت و بقا در کاهش هزینه ها، افزایش عایدی و درآمدها و افزایش قدرت نقدینگی و نسبت اهرمی آن می رسد.

معمار زاده تاکید کرد: این اقدام سریع و اضطراری، سنگ بنای برنامه های میان مدت و بلندمدت خواهد بود و اجرای موفق آن نیاز به درک مشترک از وضعیت بحرانی شرکت های هواپیمایی ایران در میان فعالان، مدیران خود شرکت های هواپیمایی، رایزنی های های سیاسی داخلی و بین المللی و اجماع و اتفاق نظر و پیگیری های مستمر اجرایی آن دارد.

نمودار هوایی

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.