| کد خبر: 245998 |

◄ تردد بی دردسر کامیون های خارجی با باک 5 هزار لیتری و سختگیری بر داخلی ها

عدم نظارت بر کامیون های ترانزیتی که در کشور ما سوختگیری می کنند و در کنار آن سختگیری بیش از اندازه بر سوختگیری کامیون های داخلی برای جلوگیری از قاچاق احتمالی سوخت، با انتقاد شدید رانندگان کامیون مواجه شده است.

تین نیوز

عدم نظارت بر کامیون های ترانزیتی که در کشور ما سوختگیری می کنند و در کنار آن سختگیری بیش از اندازه بر سوختگیری کامیون های داخلی برای جلوگیری از قاچاق احتمالی سوخت، با انتقاد شدید رانندگان کامیون مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان و کامیونداران برای چندمین بار در شبکه های اجتماعی تصاویر و فیلم هایی به نمایش گذاشته اند مبنی بر این که در برخی استان های جنوبی و مرزی، نه تنها باک اضافی سوخت تخلف است بلکه حتی پر بودن باک های سوخت کامیون ها تخلف محسوب شده و ماموران مربوط سوخت کامیون ها را از باک آنها تخلیه می کنند.

ایجاد محدودیت در میزان سوختگیری کامیون ها در استان های مرزی و همچنین جلوگیری از ارایه سوخت توسط رانندگان به همکاران خود که احیانا با کمبود سوخت مواجه شده اند و ... از دیگر محدودیت هایی است که برای رانندگان و کامیونداران داخلی  به ظن قاچاق سوخت ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

 

در این بین مشاهده می شود که رانندگان و کامیونداران خارجی که از کشورهای همسایه وارد ایران می شوند بدون محدودیت به سوختگیری پرداخته و گاهی چنان باک های حجیم و بزرگی در کامیون های خود تعبیه کرده اند که کاملا مشخص است این سوخت برای رفع نیاز حمل و نقلی آنها نیست.

یکی از رانندگان کامیون فیلم پیوست را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و می گوید کامیون های مربوط به کشور افغانستان در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون باک هایی با ظرفیت 3 تا پنج هزار سوخت در کامیون های خود قرار داده اند ولی کسی نظارت و کنترلی بر آنان ندارد.

فیلم را ببینید:

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.