| کد خبر: 245808 |

◄ رستم قاسمی؛ مردی برای تمام فصول

ا پایان شهریور ماه امسال مسئله زمین را در کشور حل می کنیم و «یک و نیم میلیون واحد»، هم اکنون در تمام شهرهای کوچک و بزرگ‌ در دست اجراست.

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان شهریور ماه امسال مسئله زمین را در کشور حل می کنیم و  «یک و نیم میلیون واحد»، هم اکنون در تمام شهرهای کوچک و بزرگ‌ در دست اجراست.

به گزارش تین نیوز، رستم قاسمی افزود:  در شهرهایی که زمین داریم زمین را ویلایی به مردم واگذار کنیم یعنی قطعه ۲۰۰ متری به مردم واگذار می‎کنیم، وام می‎دهیم و ساخت خانه از سوی متقاضی آغاز می‎شود.

وی عنوان کرد: در این روش با متقاضی قرارداد داریم تا ظرف یک سال و نیم مسکن ساخته شود و در غیر این صورت با مشکل روبرو می‎شوند.

یک کاربر شبکه های اجتماعی در «تحلیل و  ارزیابی» این اظهارات رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نوشت: از آنکه «همه فن حریف» باشد، از «مردی برای تمام فصول»، احتمالا در خارج از محور مهارت و تخصصش، قاعدتا تصمیمات و تدابیر فاجعه‌ بار، نیز برنامه‌ ریزی و طراحی‌ ها نامعقول و غیر منطقی، زیاد سر می‌ زند؛ شاید هم به راحتی توسط دیگران فریفته شده، «سرِکار» می‌ رود.

وی افزود: به این ترتیب او خودش هست که آبروی خود را، مجانا، به حراج می گذارد! به نظر شما  عاقلانه‌ تر نیست که همزمان خویشتن را مدعی برخورداری از تجربه و خبره در امور نظامی‌گری، متخصص امور نفت، گاز  و  پتروشیمی، حرفه‌ای در مدیریت امور راهسازی، کار آزموده توسعه‌ مسکن، آفرینشگر هنرمند معماری و شهرسازی و هزار و یک دعوی دیگر؛ معرفی نکنیم تا ناچار مجبور به بسته‌ بندی ایده‌ هایی از ابتدا با پایانی معلوم و از پیش قابل حدس زدن، با سرانجامی شکست‌ خورده و ساده‌لوحانه بود [ (مسئله زمین تا آخر شهریور حله !!؟!) + ( یک و نیم میلیون واحد) + (در غیر این صورت با مشکل روبرو می‎شوند!) + (زمین و وام برای ۱.۵ میلیون واحد ۲۰۰ متری در بعضی شهرها می دهیم {ارقامش را محاسبه کنید!؟؟!}) + . . . ] نباشیم؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.