| کد خبر: 243497 |

◄ درخواست یک راننده: ایمن سازی گاردهای جلوی کامیون های بنز قدیمی

یک راننده کامیون عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، از رانندگان و مالکان کامیون های بنز قدیمی درخواست کرد نسبت به ایمن سازی گاردهای جلوی این خودرو اقدام کنند.

تین نیوز

یک راننده کامیون عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، از رانندگان و مالکان کامیون های بنز قدیمی درخواست کرد نسبت به ایمن سازی گاردهای جلوی این خودرو اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی گفت: کامیون های بنز جدید ایران خودرو دیزل با گارد و سپرهای ایمن  تولید شده اند اما متاسفانه کامیون های قدیمی تولیدی این شرکت با ارتفاع زیاد از سطح جاده و سپر غیر استاندارد اینک در جاده ها در حال تردد هستند.

وی عنوان کرد: لازم است مالکان یا رانندگان این برند کامیون، هر چه زودتر نسبت به ایمن سازی گاردهای جلوی این کامیون ها  اقدام کنند.

او افزود: همچنین لازم است مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین کشور، سازمان استاندارد کشور، پلیس راهور، اداره ایمنی ترافیک سازمان راهداری تعامل و همکاری برای رفع این مورد مهم همکاری داشته باشند. 

اتحادی تاکید کرد: ارتفاع زیاد این برند کامیون با سطح جاده ، به دلیل  استفاده از لاستیک های بزرگ 12×24 و گارد غیر استاندارد، تلفات و خسارت را در حوادث رانندگی به خصوص تصادف با سواری، افزایش داده است.

وی ادامه داد: از سازمان استاندارد کشور و اداره ایمنی ترافیک سازمان راهداری تقاضا می شود با اطلاع رسانی به مالکان و رانندگان این گونه کامیون ها، آنان را نسبت به ایمن سازی و نصب سپرهای استاندارد که با ارتفاع  حدود 40 سانتیمتر از سطح آسفالت آگاه کرده تا نسبت به رفع این معضل اقدام نمایند.

تصادف
تصادف 
کامیون بنز1
تصادف
کامیون بنز
کامیون بنز
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 0 1

    مزرعه داران بسیار زیادی داریم که برای بارگیری محصولات خود از باب کاهش زمان و هزینه ها و صدمات ناشی از جابجایی و دست به دست شدن محصولات ,,, کامیون رو مستقیم وارد اراضی کشاورزی خود میکنند ,,, از این جهت فقط بنز هست که با اون چرخ بزرگ 24 و ارتفاع مناسبی که داره , توانایی حرکت از بین شخم ها و پستی بلندی های زمین زراعی با 10 تن تره بار رو داره . در سایر موارد مانند فصل برداشت ذرت و علوفه هم لازمه کار , حرکت هم زمان کامیون با کمباین در اراضی هست که باز از این جهت بنز به لحاظ ارتفاعی که داره حرف اول رو میزنه .