| کد خبر: 235768 |

◄ ماجرای صدور کارت هوشمند برای ناوگان فرسوده چیست؟

طی چند سال گذشته تعداد ۹۰ کارت هوشمند ناوگان فرسوده در استان اصفهان بدون نظارت کافی بر اصالت و احراز هویت ناوگان صادر شده است.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا معتقد است اگرچه مصوبه هیئت وزیران در خصوص واگذاری های بخشی از امور دولتی به بخش خصوصی و الکترونیکی کردن‌ خدمات دولتی جهت ارائه خدمات بهتر و پرشتاب تر به افراد  تاکید دارد اما برای جلوگیری از انحصاری شدن و بروز فساد در بخش خصوصی، نظارت بر این امور از سوی حاکمیت به خود دولت واگذار شده است.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و با توجه به خصوصی سازی های صورت گرفته در سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای مدعی شد طی چند سال گذشته تعداد ۹۰ کارت هوشمند ناوگان فرسوده در استان اصفهان بدون نظارت کافی بر اصالت و احراز هویت ناوگان صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

وی در بخش دیگری از مطلبی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد با انتقاد از این که امور کلیدی دولتی و سازمانی که اطلاعات محرمانه حمل و نقل نیز به حساب می آید در اختیار افرادی گذارده شده که برای این تعداد ناوگان فرسوده و غیر قانونی کارت هوشمند ناوگان صادر نموده و هزینه هایی را هم از مالکان آن دریافت کرده اند، مدعی شد با وجود این که تعدادی از این کارت های هوشمند غیر فعال شده اما پس از ابطال کارت های هوشمند ناوگان، مبالغ دریافتی به مالکان ناوگان عودت داده نشده است.

وی با طرح این پرسش که چرا با متخلفان صدور کارت هوشمند ناوگان و ابطال آن برخوردی صورت نگرفته است، گفت: ظاهرا تعدادی از افراد و مدیرانی که در آن زمان مسئولیت چنین اموری در سازمان را بر عهده داشتند، بازنشسته شده اند.

بکرانی از مسئولان درخواست کرد افراد خاطی به همراه افراد بازنشسته قبلی که در این تخلف آشکار دست داشتند به دستگاه قضایی معرفی و مورد بازخواست قانونی قرار بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    این آقا روزی یه یادداشت بر ضد سازمان راهداری کار نکنه روزش شب نمیشه معلوم نیست همه هم تهمت و افترا اگر سازمان راهداری شکایت کنه حکم حبس و شلاقش حتمی است

    • راننده 0 0

      حالا تو چرا کاسه داغ تر از آش شدی؟ ربطش به تو چیه؟