| کد خبر: 221071 |

◄ خطرات حمل بنزین برای ناوگان فرسوده

یک فعال بخش حمل مشتقات نفتی گفت: برخی تانکرهایی در بخش حمل مشتقات فعال هستند به دلیل فرسودگی نباید بار با اکتان بالا حمل کنند.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل مشتقات نفتی گفت: برخی تانکرهایی در بخش حمل مشتقات فعال هستند  به دلیل فرسودگی نباید بار با اکتان بالا حمل کنند.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا حاتمی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و از توجه نکردن تعدادی از شرکت‌های حمل و نقل به این موضوع خبر داد.

وی عنوان کرد: اخیراً در مورد حمل بارهای مسیر جنوب کشور به‌خصوص بندرعباس، تانکردارانی که از مناطق شمال کشور و مناطق مرزی به جهت حمل و با هماهنگی نمایندگان شرکت‌ها و پیمانکاران به بنادر مراجعه می‌کنند، در زمان حضور در محل بارگیری مشاهده می‌کنند از بار مورد نظر خبری نیست و درخواست بارگیری برای بارهای دیگر مطرح می‌شود.

او تاکید کرد: این در حالی است که مالکان و رانندگان ناوگان با در نظر گرفتن شرایط کامیون و تانکر خود و هماهنگی برای باری که مد نظر دارند برنامه‌ریزی و اقدام به بارگیری می‌کنند.

حل مشکل حمله به ناوگان ایرانی در عراق با تخلیه بار در مرز

به گزارش تین نیوز، حاتمی گفت: قرار نیست کسی که برای حمل گازوییل یا هیدروکربن سنگین به بنادر مراجعه می‌کند مجبور به بارگیری بنزین شود.

وی افزود: لازم است پیمانکارانی که اعلام بار می‌کنند شرایط بارگیری ناوگان را در نظر بگیرند زیرا برخی تانکرهایی که در بخش حمل مشتقات فعال هستند به دلیل فرسودگی نباید بار با اکتان بالا حمل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.