| کد خبر: 236626 |

◄ دریانوردی پیشرفت و گسترش ماندگار

با توجه به تغییر دولت، رویکردها و همچنین مدیریت ها، سندی را تحت عنوان «دریانوردی پیشرفت و گسترش ماندگار» که در برگیرنده برنامه ای برای پیشرفت و گسترش پایدار ایران بر مدار دریا است، آماده کرده ام تا انشالله مورد توجه دولت و مدیران جدید قرارگیرد.

تین نیوز

دیر زمانی است که دریا شناسان سعی دارند الگوی تمرین شده در خیلی از کشورهای دریایی و غیر دریایی برای پیشرفت و گسترش ماندگار، را در ایران نیز بر مدار دریا تبیین و پیاده سازی نمایند اما تا کنون به دلیل نبود شناخت کافی در سطح جامعه و به ویژه مسئولان، عمدتا به تعریف و تبیین از این رویکرد پرداخته اند.

با توجه به تغییر دولت، رویکردها و همچنین مدیریت ها، سندی را تحت عنوان «دریانوردی پیشرفت و گسترش ماندگار» که در برگیرنده برنامه ای برای پیشرفت و گسترش پایدار ایران بر مدار دریا است، آماده کرده ام تا انشالله مورد توجه دولت و مدیران جدید قرارگیرد.

در این فایل ارائه سعی خواهد شد با ارائه «برنامه ای برای پیشرفت و گسترش پایدار ایران بر مدار دریا» گامی هر چند کوچک رو به جلو برداشته شود. تا اگر خدا بخواهد و این راهبرد برای پیشرفت و گسترش کشور به کار گرفته شود و بتوان از عناوین این برنامه ها به عنوان گام هایی اجرایی بهره برد.

از همین نویسنده:

در عنوان ارائه سعی شده است از اصطلاحات و ترکیبات مرسوم توسعه، دریا محور،  پایدار استفاده نشود و با ارائه ترکیب «دریانوردی پیشرفت و گسترش ماندگار» به دنبال تبیین اقدامات ممکن عملی دریا پایه برای پیشرفت و گسترش ماندگار در کشور عزیزمان ایران هستیم.

نگارنده تمام دانش، تحارب و سعی و کوشش خود را به کار گرفته تا اثری در خور و قابل استفاده برای کارآفرینان کشور تولید کند. اما به طور یقین همانند هر محصول تولید بشر از کمبودها و اشکالاتی برخوردار است و جای بهتر شدن فراوان دارد. بنابراین از همه کارآفرینان  و نخبگان دانشگاهی و فعال در حوزه کسب و کار به ویژه عرصه فعالیت های دریایی در خواست می گردد. در گام اول این ارائه را برای بازنگری، اصلاح و تکمیل مرور نمایند و نگارنده را برای امر مهم تدوین برنامه در کلیه جوانب یاری رسانند.

این ارائه به کارآفرینان کشورم ایران که همیشه الگوی بنده برای زندگی  خواهند بود، تقدیم می شود.

برای مطالعه فایل دریانوردی پیشرفت و گسترش ماندگار اینجا کلیک کنید.

* کارشناس دریایی

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.