| کد خبر: 249344 |

◄ هشدار نسبت به فعالیت افراد غیر راننده برای مقابله با فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده ای

نباید از دخالت برخی جریان‌ ها و افراد بیرون از صنف و حتی کشور در تحولات اخیر حمل و نقل که با همراهی عوامل داخلی خود و پوشش رسانه‌ ای شبکه‌ های متعددشان در گروه های حمل و نقلی و ... فعالیت می کنند، به سادگی گذشت.

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان اصفهان در مورد خبرهای مربوط به اعتصاب کامیونداران، گفت: چند سالی است در حمل و نقل جاده ای کشور اعتراضات به حق صنفی رانندگان و کامیونداران را شاهد هستیم.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی، افزود: از همان زمان شروع اعتراضات صنفی در چند سال گذشته،  در فضای مجازی هم با دخالت برخی منفعت طلبان و سودجویان و افراد معلوم الحال و با اکانت های  فیک و با اسامی جعلی مواجه هستیم که نسبت به انتشار فراخوان هایی اقدام می کنند.

 افزود: این فراخوان ها در حالی منتشر می شود که هیچ راننده و کامیوندار  وطن دوستی خواستار توقف ناوگان حمل و نقل کالا که منجر به مختل شدن امور خدماتی جامعه و ایران اسلامی عزیز شود، نیست و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

او  در عین حال بر انباشت مطالبات صنفی بر زمین مانده که هنوز پس از سال ها رفع ابهام نشده است،  تاکید کرد و گفت: با این وجود، نباید از دخالت برخی جریان‌ ها و افراد بیرون از صنف و حتی کشور در تحولات اخیر حمل و نقل که با همراهی عوامل داخلی خود و پوشش رسانه‌ ای شبکه‌ های متعددشان در گروه های حمل و نقلی و ... فعالیت می کنند،  به سادگی گذشت.

وی در شبکه های اجتماعی، عنوان کرد: طراحی های شومی جهت آموزش افراد و مقابله با فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده ای در فضای مجازی توسط گروه ها و افراد مختلف منتشر می شود که از جمله آنها، شکستن شیشه کامیون، تهدید به آتش زدن و آموزش های دیگری است که بتوانند کامیون را در گوشه جاده از کار بیندازند و از این راه موجبات رُعب و وحشت را در دل قشر تلاشگر جامعه ایجاد کنند.

بکرانی با بیان این که نباید از کنار این موضوعات به سادگی گذشت بر لزوم کسب آگاهی نسبت به نیت غیر خیرخواهانه این افراد، تاکید کرد و افزود:  برخی جریان ها و افراد سودجو با کمک شایعات و شبکه های مجازی قصد دارند فضای عقلانیت و منطق و مطالبه گری قانونی را به حاشیه برده و آشوب و اغتشاش را جایگزین آن نمایند.

او عنوان کرد: همان رسانه ها و شبکه هایی که نقش اصلی را در ارایه فراخوان های متعدد از جانب کامیونداران دارند، با تهییج اذهان عمومی، شایعه پراکنی و ایجاد شبهه؛ اعتراض را به اغتشاش تبدیل و راه را برای سیاسی شدن خواسته های به حق صنفی و انحراف از مسیر اصلی خود هموار می کنند.

دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان اصفهان افزود: لازم است آگاه باشیم که یک معترض و یک مطالبه گر همانگونه که طبق قانون از حقوقی در جامعه برخوردار است، تکلیفی هم به گردن خواهد داشت.

بکرانی با طرح این پرسش که آیا نباید به این موضوع توجه کافی داشت که چه کسانی و با چه نیتی در حال تسخیر اذهان و اراده ما هستند و در امور صنفی و حمل و نقلی دخالت می کنند وچه سوابقی در گذشته و حال دارند، بیان کرد: اینجاست که مرزبندی اعتراضات در حمل و نقل جاده ای و صنف رانندگان و کامیونداران باید در دستور کار تک تک رانندگان و کامیونداران و فعالان صنفی تلاشگر  قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمود 0 0

    بسیار بجا و درست راننده ها باید با اتحاد در برابر این گونه تحدیدها ایستادگی کنند