| کد خبر: 245078 |

◄ نرده های یک پل عابر به سرقت رفت+ عکس

اگرچه سرقت از سازه های شهری و جاده ای کار جدیدی نیست اما برای نخستین بار است که خبرهایی از سرقت از پل های عابر منتشر شده است.

تین نیوز

برخی رسانه های اجتماعی از سرقت نرده، پیچ و مهره های یکی از پل عابر پیاده خبر و نسبت به خطرات این کار هشدار دادند.

به گزارش تین نیوز، اگرچه سرقت علائم راهنمایی، سرقت از پل های شهری و بین شهری و دیگر سازه ها کار جدیدی نیست اما برای نخستین بار است که سرقت از یک پل عابر رسانه ای می شود.

مرور خبرهای مربوط به سرقت از سازه های عمومی  نشان می دهد نهم آذر ماه امسال شهردار کارون از مسدود شدن پل فولاد تا اطلاع ثانویه خبر داد و دلیل این کار را سرقت تجهیزات پل فولاد ذکر کرد که این موضوع بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت و کاربران این شبکه ها بر ضرورت حفظ و نگهداری از زیرساخت های کشور تاکید کردند.

در آن تاریخ سعید باب‌المراد شهردار کارون در خصوص مسدود شدن پل فولاد (پل ششم) در یک برنامه تلویزیونی گفت: از چند ماه پیش که سرقت بادبندهای پل ششم (فولاد) کشف شد، بلافاصله مشاوری برای تعیین خسارت‌ ها و تبعات ناشی از این کار تعیین شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۱۳ قطعه از بادبندهای 2 طرف پل به سرقت رفته است که در نتیجه این سرقت، 2 طرف پل با مشکل مواجه و نشست‌ های آسفالت و اختلاف ارتفاع نیز ایجاد شده و بالشتک‌ های زیر عرشه پل نیز دچار مشکل شده‌ است.

به گزارش تین نیوز، خرداد ماه امسال نیز  فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن مشاهده می شد سارقان با تخریب بخشی از بتن یک پل بتنی، میلگرد و مفتول های فلزی این پل را به سرقت برده اند. اقدام خطرناکی که به دلیل قابل مشاهده و در دید نبودن، خطرات زیادی به دنبال دارد و جان و مال مردم را به شدت مورد تهدید قرار می دهد.

آن چنان که ارسال کننده فیلم در این فیلم گفت پلی که میلگردهای آن سرقت شده نرسیده به بندر خمیر قرار داشته و تاریخ فیلم نیز مربوط به چهارم خرداد ماه 1401 بوده است.

سرقت از پل عابر

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.