| کد خبر: 243536 |

◄ تهدید ایمنی یک جاده با سرقت میلگردهای پل بتنی + فیلم

پلی که میلگردهای آن سرقت شده نرسیده به بندر خمیر قرار دارد و تاریخ فیلم نیز مربوط به چهارم خرداد ماه 1401 است.

تین نیوز

 خبرهای منتشر شده از سرقت اموال راهداری بیانگر آن است که طی یک سال گذشته موارد سرقت این اموال در نقاط مختلف کشور افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، تابلوهای راهنمایی و راهنمایی، گاردریل ها، کابل های برق و لامپ های روشنایی جاده ها از جمله موارد سرقت اموال راهداری را شامل می شوند.

این موضوع تا بدانجا پیش رفته که مدیران استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گوهای خبری با رسانه ها از افزایش سرقت علایم راهنمایی رانندگی، تجهیزات راهداری، کابل‌های برق و ... در سطح جاده‌ های کشور خبر داده اند.

این در حالی است که تابلو‌، علایم و تجهیزات جاده‌ ای نه تنها در استان‌ های کم تردد مانند سیستان و بلوچستان، کرمان و ... به سرقت می‌ رسند بلکه در جاده‌ های استان هایی همچون البرز و  اطراف تهران نیز سرقت‌ تابلو‌ها و تجهیزات جاده‌ ای وجود دارد که این امر کاهش سطح ایمنی جاده‌ های کشور را به همراه دارد.

اگرچه تا کنون موارد سرقت تابلوها، کابل های برق، گاردریل و از این قبیل تجهیزات گزارش می شد اما به تازگی فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن مشاهده می شود، سارقان با تخریب بخشی از بتن یک پل بتنی، میلگرد و مفتول های فلزی این پل را به سرقت برده اند. اقدام خطرناکی که به دلیل قابل مشاهده و در دید نبودن، خطرات زیادی به دنبال دارد و جان و مال مردم را به شدت مورد تهدید قرار می دهد.

آن چنان که ارسال کننده فیلم می گوید، پلی که میلگردهای آن سرقت شده نرسیده به بندر خمیر قرار دارد و تاریخ فیلم نیز مربوط به چهارم خرداد ماه 1401 است.

فیلم را ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 0 0

    من نمیدونم عمر این پل چقدر هست ولی متاسفانه در معرض رطوبت بودن خود پل به خاطر ارتفاع کم و شایدعدم نواقصی در مواد و ترکیبات بتن پل هم فرسوده شده بطوری که خود لایه زیرین پل ریزش کرده و میل گردها بیرون زده و این بهانه ای شده برای سارقان