| کد خبر: 224129 |

◄ استمداد دوباره از دادستان اصفهان برای حل مشکل ایکس ری نایین+ فیلم

چند روز پیش نیز یک راننده کامیون در فیلمی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد بار دیگر به مشکلات و عوارض جانبی این دستگاه اشاره و از دادستان عمومی و انقلاب اصفهان برای حل این موضوع استمداد کرد.

تین نیوز

چندی پیش تصویر نامه از سوی جمعی از رانندگان استان اصفهان به دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در این نامه رانندگان اعتراض خود را به شرایط دستگاه ایکس ری ایست بازرسی نایین و رامشه شهرضا اعلام کرده و خواستار رسیدگی این مقام قضایی به مشکل مذکور شده بودند.

به گزارش تین نیوز، چند روز پیش نیز یک راننده کامیون در فیلمی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد بار دیگر به مشکلات و عوارض جانبی این دستگاه اشاره و از دادستان عمومی و انقلاب اصفهان برای حل این موضوع استمداد کرد.

به دنبال انتشار این فیلم، روابط عمومی کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور و کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل کالای کشور نیز اعلام کرد: بعد از پیگیری جمع کثیری از رانندگان در خصوص نحوه  استفاده از دستگاه X_ray در ایست بازرسی نایین که راننده ناگزیر به عبور از دستگاه به همراه ناوگان خود بوده و احتمال عوارض جانبی آن، مکاتبات متعددی با مراجع ذیربط صورت پذیرفت، اما هیچ پاسخی از سوی این مراجع دریافت نشد.

بیشتر بخوانید:

نامه رانندگان به دادستان اصفهان برای پیگیری مشکلات دستگاه ایکس ری

روابط عمومی این 2 کانون مرتبط با رانندگان و کامیونداران تاکید کرد: مبارزه با هرگونه قاچاق، به ویژه قاچاق مخرب مواد مخدر، وظیفه آحاد جامعه و مورد تایید تمامی مردم شریف ایران و از جمله رانندگان و کامیونداران است. اما حفظ حقوق شهروندی هم به همان اندازه حائز اهمیت بوده و عدم رعایت آن موجب نارضایتی و بدبینی خواهد شد. هر مرجعی باید پاسخگوی اعمال خود باشد، لذا این توجیه که ما صرفا مجری هستیم و قانونگذار یا آمرین باید پاسخگو باشند، پذیرفتنی نیست. برای اطمینان خاطر کامیون داران و رانندگان از هر گونه آسیب احتمالی، وظیفه مجری است که از مراجع ذیربط، پاسخ مستدل و مستند دریافت نموده و آن را به ذی حقان ارائه نماید.

به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی راننده کامیون نیز چند پرسش در این مورد مطرح کرد و گفت: چرا تر  و  خشک با هم بسوزند و تنبیه برای همه اعمال شود و تفاوت بین کامیون یا تریلری که از اردکان یا یزد بارگیری کرده با کامیونی که از سیستان بلوچستان بارگیری کرده قائل نمی شوند؟ چرا به بارنامه دولتی که سند کالا محسوب می شود هیچ اعتنایی نمی کنند؟ چرا این دستگاه ایکس ری در محورهای سیستان بلوچستان، کرمان، نهبندان، طبس و محور بندر عباس فعالیت و نصب نمی شود؟

وی افزود: مگر جاده دیگری در مجاورت جاده نایین نداریم ، نهبندان به طبس و به طرف نایین که هیچ گونه بازرسی وجود ندارد و فقط همه بازرسی ها معطوف شده به محور یزد نایین. چرا فقط یک مامور باید این تعداد ناوگان سنگین را کنترل کند و وقت راننده را در این صفهای طولانی با این استهلاک زیاد استفاده از کلاچ و ترمز، بگیرد. اگر 2 مامور و نیروی کافی خدمت کنند صف های طولانی شکل نمی‌ گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین حسنی 2 0

    سلام اگر ازنظرشمادوستان قضائی کنترل قاچاق مواد مخدر برای حفظ جان شهروندان عزیز ایران است مگر رانندگان.خدوم و زحمتکش جزو این شهر وندان نیستن که بادسگاهای اکس ری بخطر می اندازید

  • جلال 1 0

    بنده اگه یه دوبار به اون مسیر رفت امدمیکنم ازترس ایکس ری دوبارم میدم دست راننده میره حدقل اینطوری هیچکدومون درمعرض شدید پرتوگیری قرارنمیگیریم.. چیکارکنیم دیگه والا مجبوریم 😔

  • ناشناس 1 0

    مشکلات دستگاه ایکس ری نائین به ۲ قسمت تقسیم میشود،

    قسمت اول مربوط به مسائل فنی ایست.

    قسمت دوم مربوط به رفتار مامورین محترم این مجموعه است.

    از نظر مامورین محترم تمامی رانندگانی که از این گلوگاه گذر میکنند متهم ردیف اول محسوب میشوند،به غیر از اینکه خلاف آن با رد شدن از دستگاه ایکس ری معلوم شود.

    با توجه به نمایان بودن محموله وقتی راننده به مامورین محترم این مجموعه اعتراض میکنند مورد غصب قرار میگیرند.
    بعضا دیده میشود که کامیونهای بدونه محموله هم از دستگاه ایکس ری عبور داده میشوند.

    مامورین محترم این مجموعه که غالبا جوان هم هستند باید بدانند اگر با رفتار خارج از انصاف خانواده ای را درگیر بیماری، از جمله سرطان کنند پیامدهای سنگین مادی و معنوی برای هموطنانشان ایجاد مکنند.

    و هیچ گاه در درگاه خدادوند بخشیده نخواهند شد.

  • محمدقاضی 0 0

    میگنداشعه ایکس روی موادغذای اثرسمی دارد
    چراموادغذای بایدازایکس ری عبورکنه
    الان کل کامیون های تره باراجباری بایدازایکس ری عبورکنند
    حالاجان رانندگان زحمت کش مهم نیست
    بااین کارکل مردم درگیراین اشعه میشند
    افسوس که هیچ کس بفکرنیست به بهانه کشف موادمخدر دارندسرطان رابجان کل مردم میندازند.

  • محمدقاضی 0 0

    میگنداشعه ایکس روی موادغذای اثرسمی دارد
    چراموادغذای بایدازایکس ری عبورکنه
    الان کل کامیون های تره باراجباری بایدازایکس ری عبورکنند
    حالاجان رانندگان زحمت کش مهم نیست
    بااین کارکل مردم درگیراین اشعه میشند
    افسوس که هیچ کس بفکرنیست به بهانه کشف موادمخدر دارندسرطان رابجان کل مردم میندازند.