| کد خبر: 223799 |

◄ نامه رانندگان به دادستان اصفهان برای پیگیری مشکلات دستگاه ایکس ری

جمعی از رانندگان استان اصفهان در نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اعتراض خود را به شرایط دستگاه ایکس ری ایست بازرسی نایین و رامشه شهرضا اعلام کرده و رسیدگی این مقام قضایی به مشکل مذکور را خواستار شدند.

تین نیوز

جمعی از رانندگان استان اصفهان در نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اعتراض خود را به شرایط دستگاه ایکس ری ایست بازرسی نایین و رامشه شهرضا اعلام کرده و رسیدگی این مقام قضایی به مشکل مذکور را خواستار شدند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از این نامه که از سوی جمعی از رانندگان زیر مجموعه انجمن صنفی رانندگان استان اصفهان به دادستان این استان ارسال شده، آمده است: اخیرا دستگاه های ایکس ری برای اسکن خودروها در مبادی ورودی استان اصفهان از سمت یزد به ایست و بازرسی نایین و از سمت بندر و شیراز به ایست و بازرسی رامشه شهرضا اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید:

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: با وجود نصب تابلوی هشدار دهنده قبل از ورود به ایست و بازرسی های یاد شده مبنی بر خارج شدن سرنشینان خودروها جهت اسکن به دلیل مضر بودن اشعله دستگاه اسکن، ماموران ایست و بازرسی ضمن بد رفتاری با رانندگان خودروهای تریلی این مسیر، آنان را به اجبار به همراه خودرو زیر دستگاه می فرستند.

در ادامه این نامه همچنین خاطرنشان شده است: این اقدام موجب بروز سرگیجه و اختلالاتی بعد از عبور از زیر دستگاه اسکن برای رانندگان می شود و هربار که اعتراضی از سوی آنان نسبت به این موضوع صورت می گیرد با بی احترامی و بدرفتاری ماموران این ایست و بازرسی مواجه می شوند.

در پایان این نامه از دادستان اصفهان پیگیری و رسیدگی به این مشکل مطرح شده است.

دستگاه ایکس ری

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهران فرزانه 1 0

    با سلام من راننده کامیون مردم بودم سال ۹۵با۴۰کیلو تریاک دستگیر شدم ولی قاضی شعبه ۱۷تجدید نظر اصفهان کامیون مردم را بدون در نظر گزفتن سند واوراق کامیون مدل ۱۳۶۳را بعنوان اوراق فزوختنذوبه هرکجا رو کردم جوابگویی نداشتم مالک شکایتم را کرد ومحکوم شدم یک سال جبهه وتو کردستان دربدر ترکش خوردم ولی چه سود قاضی بهم گفت از نفهمیت بوده باید
    چه کنم