| کد خبر: 223697 |

◄ صدا و سیما بار دیگر مقابل کامیونداران قرار گرفت+ فایل صوتی

پخش اظهارات یک مرغدار در مورد نقش رانندگان در افزایش قیمت‌ مرغ و تخم مرغ در یک برنامه رادیویی تنها یک هفته پس از ادعایی که مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در مورد اخطاط نهاده های دامی توسط رانندگان مطرح کرد، واکنش فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا را بر انگیخت.

تین نیوز

پخش اظهارات یک مرغدار در مورد نقش رانندگان در افزایش قیمت‌ مرغ و تخم مرغ در یک برنامه رادیویی تنها یک هفته پس از ادعایی که مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در مورد اخطاط نهاده های دامی توسط رانندگان مطرح کرد، واکنش فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا را بر انگیخت.

به گزارش تین نیوز، یک راننده کامیون در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: اتهام زنی و برچسب های ناروا در رسانه ملی (صدا وسیما) علیه رانندگان و کامیونداران کشور مدتی است که به شدت زیاد شده است.

خداداد بکرانی افزود: در برخی برنامه های تلویزیونی و رادیویی متاسفانه از مجریانی استفاده می‌شود که التزامی به جمهوری اسلامی ندارند و حریم شخصیتی و رسانه ای خود را نسبت به برخی اقشار تلاشگر و زحمت کش جامعه حفظ نمی کنند.

بیشتر بخوانید:

این فعال بخش حمل و نقل عنوان کرد: در این یکی دو سال اخیر پس از اعتراضات به حق صنفی رانندگان حمل کالا و کامیونداران خدوم و ولایت مدار کشور، شاهد چنین اتهاماتی از جانب برخی مجریان شبکه های رسانه ملی و یا مدعوین آنها به برنامه بوده ایم.

او گفت: در کنار اتهاماتی که برخی مجریان در رسانه ملی علیه رانندگان و کامیونداران وارد می‌کنند رانندگان خدوم و زحمت کش تاکسی های شهری نیز به تازگی مورد اتهام و تهمت های ناروا قرارگرفته اند که این موضوع خوشبختانه با پیگیری جدی و ابلاغ نامه رسمی اتحادیه صنف تاکسیرانان کشور مواجه شده که این عملِ رسانه ملی را محکوم و قابل پیگیری و پیگرد قانونی عنوان کرده است.

بکرانی ادامه داد: این در حالی است که در رسانه ملی بارها شاهد چنین حرکات زننده و اهانت آمیزی علیه قشر تلاشگر راننده و کامیوندار  بوده ایم و واکنش مسئولان صنفی ضعیف و یا در حد حرف و کاغذ بازی بوده است و یا اظهار نظری در حد یک فرد عادی در فضای مجازی صورت گرفته است که این نشان از سؤمدیریت صنف رانندگان و کامیونداران کشور است.

وی افزود: لذا رانندگان و کامیونداران کشور از دستگاه امنیتی و قضایی کشور تقاضا دارند نسبت به رسیدگی جدی به این موضوع وارد عمل شود تا با افرادی که بدون در نظر گرفتن شئونات اجتماعی اقشار مختلف جامعه در رسانه ملی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موجبات رنجش و جریحه دار کردن برخی اقشار تلاشگر جامعه را فراهم می کنند، برخورد جدی صورت پذیرد.

 

حجم فایل صوتی:5.10M | مدت زمان فایل صوتی :00:05:26
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    بانزدیک شدن به روز حمل ونقل باحاشیه سازی برخی راننده گان رااز مطالبات به حق بر زمین مانده ازجمله سختی کار وسنوات وگرانی لوازم ولاستیک دور می کنند چرا دبیر انجمن وسازمان حمل ونقل دربرنامه رسانه ملی ازراننده گان زحمت کش حمایت نمی کنند