| کد خبر: 206860 |

◄ تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی؛ نقد مبلغ عوارض آزادراه تهران شمال

نتایج این بررسی نشان می‌دهد به‌طور کلی سه مضمون در رابطه با آزادراه تهران شمال در 2 شبکه اجتماعی مورد بررسی دیده می‌شوند.

تین نیوز

همزمان با انتشار خبرهای مربوط به آزادراه تهران شمال کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی در مورد این آزادراه داشتند.

 به گزارش تین نیوز، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این خصوص مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت، واگذاری طرح آزادراه به بنیاد مستضعفان در دولت آقای هاشمی و سخنان معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان درباره صرفه‌جویی ۸۶ میلیون لیتری بنزین با افتتاح قطعه اول آزادراه تهران بود.

تین نیوز با تحلیل محتوای شبکه اجتماعی توییتر و تلگرام گزارشی تهیه کرده که روش انجام استخراج داده‌ها به این صورت بوده که پست‌های ­توییتری بالای 5 لایک و همچنین پست‌های بالای هزار بازدید در تلگرام با کلیدواژه‌های «آزادراه تهران شمال+عوارض آزادراه تهران شمال+ بنیاد مستضعفان» به روش تحلیل مضمون مورد بررسی قرار گرفته‌ است.

نتایج این بررسی نشان می‌دهد به‌طور کلی سه مضمون در رابطه با آزادراه تهران شمال در 2 شبکه اجتماعی مورد بررسی شامل واگذاری طرح آزادراه به بنیاد مستضعفان در دولت آقای هاشمی، سخنان معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان درباره صرفه‌جویی ۸۶ میلیون لیتری بنزین با افتتاح قطعه اول آزادراه تهران و صحبت‌های مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال در مورد میزان عوارض این آزادراه بیشترین  حجم مطالب را به خود اختصاص داده است.

این داده‌ها در قالب یک فایل به افراد علاقه‌مند ارایه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی دریافت فایل مورد نظر با شماره تلفن‌های دفتر تین نیوز، شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل تماس حاصل نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.