| کد خبر: 222576 |

◄ وضعیت خطرناک گردنه حاجی آباد در استان هرمزگان + عکس

جاده بندرعباس حدفاصل گردنه حاجی آباد چندین سال متوالی است که شاهد رخدادها و تصادفات سنگین ناوگان حمل و نقل جاده ای است.

تین نیوز

یک راننده کامیون گفت: جاده بندرعباس حدفاصل گردنه حاجی آباد چندین سال متوالی است که شاهد رخدادها و تصادفات سنگین ناوگان حمل و نقل جاده ای است.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی افزود: در این تصادفات هر چند وقت یکبار خسارات سنگینی هم به بیت المال و هم به رانندگان و کامیوندارانی که در این مسیر فعالیت می کنند، وارد می‌شود.

وی با بیان این مطلب در شبکه های اجتماعی عنوان کرد: به عنوان یک راننده کامیون و نه کارشناس، وقتی مسیر حرکت کامیون ها را مشاهده می کنم کاملاً با شیب تند و غیر اصولی این جاده متوجه فشار سنگین بر روی دستگاه ترمز کامیون می‌شوم ولی نمی دانم چطور کارشناسان متوجه آن نیستند و نمی توانند نقاط حساس این نقطه از جاده را رفع عیب کنند تا کامیون با ایمنی بیشتری در این جاده سرازیر شود.

این فعال حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: در حالی که از دوران دفاع مقدس  تجربیات ارزشمندی از طرف جهاد گران و خط شکنان بی مدعای راهداری و حمل ونقل جاده ای که در میان تیر وترکش دشمن نسبت به ساخت جاده های ایمن برای تردد ناوگان و تسلیحات نظامی اقدام می کردند، وجود دارد چرا اکنون با گذشت این همه سال هیچ اقدام مفیدی برای رفع مشکل این جاده صورت نگرفته است؟

بکرانی افزود: هر وقت هم که اقدامی در این مسیر انجام شده غیر اصولی بوده و با ناوگان فرسوده حمل و نقل جاده ای ما متناسب نبوده است به نحوی که حتی ناوگان نو و اروپایی که در این مسیر تردد دارند نیز در برخی موارد دچار سانحه های دلخراش شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد مسئولان استان هرمزگان بعد از این همه ضررهای جبران ناپذیر جانی و مالی به حمل و نقل و بیت المال، کمی کارشناسی تر به این نقطه از جاده کشور توجه کنند.

تصادف در جاده حاجی آباد

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی 0 0

    همین پریشب ششم بهمن ماه آمیکو با بار رب تصادف کرد یک میلیارد خسارت مالی وخسارت جانی زیادی برجای گذاشت ...مفت خورای زالو صفت بی همه چیز