| کد خبر: 220314 |

◄ درخواست رانندگان تاکسی فرودگام امام برای افزایش کرایه‌ها

یک راننده تاکسی فرودگاه امام وضعیت رانندگان رانندگان فرودگاه امام را بسیار سخت و نگران‌کننده توصیف کرد که به علت حذف یا کاهش پروازهای این فرودگاه به وجود آمده است.

تین نیوز

یک راننده تاکسی فرودگاه امام وضعیت رانندگان رانندگان فرودگاه امام را بسیار سخت و نگران‌کننده توصیف کرد که به علت حذف یا کاهش  پروازهای این فرودگاه به وجود آمده است.

به گزارش تین نیوز، این راننده تاکسی فرودگاه در پیامی در شبکه‌های اجتماعی با بیان این مطلب تاکید کرد: دغدغه اصلی رانندگان کرایه بسیار ناچیزی است که برای تاکسی‌های فرودگاه امام در نظر گرفته شده که نیمی از آن هم صرف (دو قلم) بنزین و کمیسیون می‌شود، که آن هم 2 الی 3 روز یک نوبت با مسیر، یکسر خالی نصیب رانندگان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان این‌که هزینه لوازم یدکی تاکسی‌های فرودگاه امام که خودروهایی خارجی از جمله تویوتا و رنو هستند بر مبنای دلار محاسبه و عرضه می‌شود، افزود: لازم است برای حل مشکلات این رانندگان با توجه به هزینه‌های زندگی و تورم افسار گسیخته اقدامی انجام شود.

این راننده تاکسی فرودگاه عنوان کرد: مسافری که حاضر است به مقصد ترکیه، با قطر ایرلاین مبلغ 108,500,000 تومان بدهد (هزینه‌های خروجی و دیگر بماند) چرا نباید هزینه تاکسی را به نرخ واقعی پرداخت کند؟

او گفت: چرا رانندگان  باید ملاحظه جیب مسافران را با دریافت کرایه غیر واقعی نموده در حالی که بسیاری از همین مسافران می‌گویند اگر کرایه به طور قانونی افزایش یابد آن را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر کرایه تاکسی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام  198  هزار تومان تعیین شده است اما تاکسی‌های فرودگاه امام مجبور به دریافت 90 هزار تومان هستند، عنوان کرد: نه رانندگان فرودگاه امام دنبال مال اندوزی هستند و نه با این کرایه‌ها می‌شود کوچکترین مایحتاج را تهیه کرد.

وی تاکید کرد: رانندگان فرودگاه امام با مشکلات اقتصادی و فروپاشی خانواده مواجه شده‌اند آنان و خانواده‌های‌شان زندگی نمی‌کنند، بلکه تحمل می‌کنند و زجر می‌کشند.

این راننده افزود: با سرمایه بالای 800 میلیون تومانی خودرو و بیمه ثالث و لوازم یدکی و بیمه بدنه تا مبلغ 16 میلیون تومان با ماهی 15 سرویس مستمر و با میانگین کرایه 120 تومن و کسر هزینه‌ها، چیزی برای اقتصاد خانواده نمی‌ماند و البته بعداز 12 سال خودرو فرسوده و بی‌ارزش روی دست این راندنگان می‌ماند و باید از ناوگان خارج شوند.

وی تاکید کرد: تقاضای رانندگان فرودگام امام افزایش کرایه‌ها تا بیش از 50 درصد مبالغ فعلی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.