| کد خبر: 216313 |

◄ احیای طرح تن-کیلومتر با یک دستورالعمل

نرخ بیرون آمده از دل محاسبات تن بر کیلومتر از همان ابتدا صافی راننده بوده است.

تین نیوز

در حالی که در دستورالعمل 14/ 4/ 99 دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شده «نرخ شاخص تن-کیلومتر، خالص پرداختی به راننده  است و سایر مبالغ همچون کمیسیون دریافتی شرکت‌ها، عوارض دولتی و ... جداگانه محاسبه و به آن اضافه می‌شود»، اما برخی رانندگان از عدم اجرای این دستورالعمل خبر می‌دهند.

به گزارش تین نیوز، یک راننده کامیوندار در این زمینه گفت: نرخ بیرون آمده از دل محاسبات تن بر کیلومتر از همان ابتدا صافی راننده بوده است.

خداداد بکرانی افزود: این در حالی است که از بدو اجرا که نزدیک 2 سال از اجرایی شدن آن می‌گذرد، عملاً این امکان قانونی برای برخورد با تخلف کنندگان از این طرح به حاشیه رفته بود.

بیشتر بخوانید:

او بیان کرد: در حال حاضر بزرگترین دستاورد بخشنامه 99.4.14 که توسط مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال و ابلاغ شد، احیای طرح تن-کیلومتر و برخورد با متخلفان و کسانی که این طرح را در حمل ونقل جاده‌ای دور می‌زنند، است.

به گزارش تین نیوز، بکرانی با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: پیام دیگر بخشنامه این است که رانندگان و کامیونداران‌ در حمل و نقل جاده‌ای کشور به مطالبات به‌حق صنفی خود برسند.

این راننده کامیوندار گفت: امیدواریم سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همکاری لازم را با رانندگان در زمینه گزارش عدم اجرای این دستورالعمل داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.