| کد خبر: 211249 |

◄ ارزیابی کارنامه تشکل‌های صنفی در اجرای درست تن-کیلومتر

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حسن اجرا و اجرای درست تن-کیلومتر را به عهده تشکل‌های صنفی گذاشت و به آنها اعتماد کرد اما آیا این تشکل‌ها در اجرای کار موفق بودند؟

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا گفت: تشکل‌های صنفی نمی‌توانند طبق سلیقه و بدون محاسبات کارشناسی شده نرخ کرایه حمل مصوب کنند.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی با بیان این‌که لازم است مسئولان صنفی رانندگان و کامیونداران کشور، پاسخگوی مطالبات آنان باشند، عنوان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حسن اجرا و اجرای درست تن-کیلومتر را به عهده تشکل‌های صنفی گذاشت و به آنها اعتماد کرد.

این راننده کامیون افزود: اگر تن-کیلومتر و نرخ مصوبی که از سازمان برای حمل صادر شده به طور دقیق اجرایی نشده و دلالان بار و شرکت‌های حمل و نقلی برنده این میدان بوده‌اند، مسئولان صنفی باید پاسخگو باشند.

وی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: رانندگان و کامیونداران خواستار پاسخی صریح و روشن در این زمینه هستند چون اجرای سلیقه‌ای تن-کیلومتر در سالِ جهش تولید و زمان برنامه‌ریزی بخش حمل و نقل برای خدمات رسانی و تولید خدمت  بهتر، هیچ توجیهی ندارد و فقط موجب به یغما رفتن منابع بیت‌المال و به نفع منفعت طلبان و سود جویان ودلالان صنفی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، بکرانی خطاب به مسئولان صنفی مرتبط گفت: وقتی فعالان در این صنف و دلسوزان چرخه خدمت‌رسانی حمل و نقل از شما به عنوان حامیان خود پاسخ می‌خواهند، از آن طفره نروید، مقاوت شما در برابر پاسخ طلبی رانندگان تلاشگر، نه فقط حقوق یک نسل بلکه حقوق نسل‌های متوالی را پایمال می‌سازد.

وی عنوان کرد: هر راننده‌ای به لحاظ معیشت و آینده شغلی حق دارد و بلکه موظف است از شما پاسخ بطلبد و شما باید پاسخ دهید!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.