| کد خبر: 267049 |

◄ تاکید رانندگان کامیون بر حفظ و نگهداری راه های کشور

در حال حاضر به دلیل کاستی هایی که در زمینه تعمیر و نگهداری راه های کشور وجود دارد، این سرمایه های ملی و ارزشمند در معرض نابودی قرار دارند که یکی از دلایل آن کمبود منابع مالی و اعتباری مورد نیاز برای انجام اقدامات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری آنهاست.

تین نیوز

رانندگان کامیون می گویند کنارگذر یزد دارای موج هایی است که با تردد کامیون ها مشخص می شود و این موج ها نه تنها کیفیت جاده را کاهش داده بلکه موجب استهلاک کامیون ها نیز شده و برای رفع این مشکل و کاهش ضرر و زیان رانندگان کامیون و همچنین حفظ این جاده به عنوان سرمایه ملی،  روکش آسفالت آن مورد نیاز است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان و کامیونداران این درخواست را در شبکه های اجتماعی مطرح و عنوان کرده اند  از سه راه طبس تا اول کنار گذر یزد پنج میدان در طول 15 کیلومتر  ساخته شده است که اگر به جای حداقل 2  میدان، دور برگردان استاندارد برای دسترسی ها ساخته می شد بهتر بود و استهلاک ناوگان سنگین نیز کاهش پیدا  می کرد. 

به گفته رانندگان کامیون همچنین پل اول کنار گذر یزد، از طرف اشکذر نیاز به اصلاح و افزایش عرض دارد. در صورت افزایش عرض،  ناوگانی که از طرف خرانق وارد می شود مجبور نخواهد بود برای دور زدن به طرف اردکان و نهایت به طرف یزد تردد کند.

رانندگان کامیون تاکید می کنند، جاده پشت پلیس راه تفت به طرف شهرک صنعتی شماره 2 تفت نیز خراب و با عرض کم و غیر استاندارد است به طوری که دو کامیون نمی توانند کنار هم تردد کنند و باید یکی به طرف شانه خاکی منحرف شود که تصادف ایجاد نشود.

 

این اظهارات رانندگان کامیون در حالی مطرح می شود که کارشناسان معتقدند با توجه به ارزش راه های موجود در کشور، لازم است تلاش مضاعفی برای حفظ آنها صورت گیرد.

به گفته کارشناسان در حال حاضر به دلیل کاستی هایی که در زمینه تعمیر و نگهداری راه های کشور وجود دارد، این سرمایه های ملی و ارزشمند در معرض نابودی قرار دارند که یکی از دلایل آن کمبود منابع مالی و اعتباری مورد نیاز برای انجام اقدامات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری آنهاست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    یکی از،بزرگترین چیزی که جاده نابود،میکنه تناژ بالا

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    متاسفانه به دلیل همخوانی نداشتن کرایه های حمل با مخارج وهزینه های نگهداری کامیون بیشتر کامیونداران برای تامین گوشه ای از مخارج اقدام به زدن بار سنگینتر میکنند که ته تنها تاثیری در وضع دخل و کار ندارد حتی ضرر آن بیشتر از کرایه اضافه بار است و به جاده ها هم آسیب میرساند البته برخی صاحبان کالا مثل کاشی سرامیک های حمل شده از استان یزد میبد اردکان ویا سنگ ساختمانی از خمینی شهر به مناطق گمرکات مرزی بسیارهم سنگین وبه راننده تحمیل میشود وصاحب کالا هم توجه به اعتراض رانندگان ندارد ودوسه پالت کاشی بدون کرایه به راننده تحمیل میکنند

  • علی 0 0

    مشکل از خودمن اگه بارش رو دست اش،موند،خود،به،خود،تناژ میاد،پاین،کرایه میره بالا اما راننده های،جدید،از دنیا،بی خبر،هیچی،حالیشون نیست طرف نمیدونه کامیون چیه خونه یا طلا یا گوسفند فروخته رفته کامیون خریده،اینقد،ادعاش میشه