| کد خبر: 180000 |

◄ اهتمام دولت و مجلس به ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام

در جلسه کارگروه رسیدگی به پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر یزد موضوعات مربوط به مشارکت عمومی-خصوصی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یا واگذاری آن‌ها به بخش‌خصوصی مطرح و ازلحاظ مسائل و مشکلات قانونی موردبررسی قرار گرفت که راهکارهای پیشنهادی نیز از سوی حاضران در جلسه ارائه شد.

تین نیوز

قرارداد های مشارکت آزادراه های مهریز-انار و اردکان-مهریز در استان یزد آماده شده و به زودی عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود. سیدحسین میرشفیع، معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل با اعلام این خبر افزود: در جلسه کارگروه رسیدگی به پروژه های نیمه تمام در شهر یزد موضوعات مربوط به مشارکت عمومی-خصوصی، تکمیل پروژه های نیمه تمام یا واگذاری آن ها به بخش خصوصی مطرح و  ازلحاظ مسائل و مشکلات قانونی موردبررسی قرار گرفت که راهکارهای پیشنهادی نیز از سوی حاضران در جلسه ارائه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میرشفیع با اشاره به مطرح شدن پروژه آزادراهی تهران-بندرعباس در جلسه کارگروه گفت: حدفاصل تهران تا نطنز در سنوات گذشته ساخته شده و قطعات بین نطنز و سیرجان تا بندرعباس که از استان های یزد و کرمان می گذرد نیز به زودی اجرا می شوند.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت: در این نشست مشکلات پروژه ها درخصوص بودجه و اعتبارات نیز مطرح شد و نمایندگان دستگاه های اجرایی پیشنهادهای اصلاحی خود را مطرح کردند که قرار شد، این مسئله از سوی کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

او افزود: با استناد به سامانه ملی که قابلیت ارائه مشخصات و جزئیات پروژه های عمرانی را دارد، مشخص می شود، کدام پروژه ها قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد.

میرشفیع خاطرنشان کرد: درحال حاضر آزادراه های نطنز-نائین، نائین-اردکان، اردکان-مهریز و مهریز-انار آماده واگذاری به بخش خصوصی هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.