◄ رقابت مخرب شرکتها و ضرر و زیان مالکان و رانندگان اتوبوس
تعدادی از شرکتهای مسافربری نیز برای مقاصد سودجویانه خود، به رقابتهایی تخریب کنندهای اقدام کرده و موجب ضرر و زیان بیشتر مالکان و رانندگان اتوبوس شدهاند.
یک فعال بخش حملونقل مسافربری جادهای در پیامی که خطاب به برخی مدیران دولتی و صنفی منتشر کرد، از رقابت تخریب کننده شرکتهای مسافربری که موجب ضرر و زیان مالکان و رانندگان اتوبوس شدهاست، خبر داد و خواستار رسیدگی آنان به وضعیت مذکور شد.
به گزارش تین نیوز، حسین فرجی در شبکههای اجتماعی با تاکید بر اینکه تلاش و همت دلسوزانه مسئولان دولتی و صنفی برای حفظ امنیت و اعتلای آرامش مردم بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، مالکان اتوبوس با افزایش سرسامآور قیمت لوازم یدکی وغیره مواجه و وضعیت مناسبی از نظر اقتصادی ندارند.
بیشتر بخوانید:
وی گفت: در چنین شرایطی تعدادی از شرکتهای مسافربری نیز برای مقاصد سودجویانه خود، به رقابتهایی تخریب کنندهای اقدام کرده و موجب ضرر و زیان بیشتر مالکان و رانندگان اتوبوس شدهاند.
این راننده خود مالک افزود: از جمله این رقابتهای مخرب، تخفیف بهای بلیت به مسافران بدون هماهنگی با مالکان به میزان ۲۰درصد در سایتهای فروش بلیت اینترنتی و کسر مبالغی به عنوان کارمزد در صورت وضعیت صادر شده از طرف شرکت است.
فرجی تاکید کرد: سوال رانندگان و مالکان اتوبوس از مسئولان ذیربط این است که آیا این رقابت منطقی و اصولی است؟
وی گفت: بر چه مبنا یا بخشنامهای این تخفیفها ارایه و حملونقل بین شهری مسافری که در این مقطع از زمان با مشکل جدی روبهرو بوده به سوی نابودی بیشتر سوق داده میشود.
فرجی اظهار کرد: پایان دادن به این بی عدالتیها در پایانههای مسافربری خواسته ماست و بر این خواسته مُصِر هستیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.