| کد خبر: 194230 |

◄ رقابت‌ مخرب شرکت‌ها و ضرر و زیان مالکان و رانندگان اتوبوس

تعدادی از شرکت‌های مسافربری نیز برای مقاصد سودجویانه خود، به رقابت‌هایی تخریب کننده‌ای اقدام کرده و موجب ضرر و زیان بیشتر مالکان و رانندگان اتوبوس شده‌اند.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل‌ونقل مسافربری جاده‌ای در پیامی که خطاب به برخی مدیران دولتی و صنفی منتشر کرد، از رقابت‌ تخریب کننده‌ شرکت‌های مسافربری که موجب ضرر و زیان مالکان و رانندگان اتوبوس شده‌است، خبر داد و خواستار رسیدگی آنان به وضعیت مذکور شد.

به گزارش تین نیوز، حسین فرجی در شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر این‌که تلاش و همت دلسوزانه مسئولان دولتی و صنفی برای حفظ امنیت و اعتلای آرامش مردم بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: در شرایط  اقتصادی فعلی، مالکان اتوبوس با افزایش سرسام‌آور قیمت لوازم یدکی وغیره مواجه و وضعیت مناسبی از نظر اقتصادی ندارند.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: در چنین شرایطی تعدادی از شرکت‌های مسافربری نیز برای مقاصد سودجویانه خود، به رقابت‌هایی تخریب کننده‌ای اقدام کرده و موجب ضرر و زیان بیشتر مالکان و رانندگان اتوبوس شده‌اند.

این راننده خود مالک افزود: از جمله این رقابت‌های مخرب، تخفیف بهای بلیت به مسافران بدون هماهنگی با مالکان به میزان ۲۰درصد در سایت‌های فروش بلیت اینترنتی و کسر مبالغی به عنوان کارمزد در صورت وضعیت صادر شده از طرف شرکت است.

فرجی تاکید کرد: سوال رانندگان و مالکان اتوبوس از مسئولان ذیربط این است که آیا این رقابت منطقی و اصولی است؟

وی گفت: بر چه مبنا یا بخش‌نامه‌ای این تخفیف‌ها ارایه و حمل‌ونقل بین شهری مسافری که در این مقطع از زمان با مشکل جدی روبه‌رو بوده  به سوی نابودی بیشتر سوق داده می‌شود.

فرجی اظهار کرد: پایان دادن به این بی عدالتی‌ها در پایانه‌های مسافربری خواسته ماست و بر این خواسته مُصِر هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.