| کد خبر: 186579 |

◄ سند سهل انگاری پیمانکار و کارپرداز در انتخاب ناوگان

این نمونه کوچکی از سهل انگاری پیمانکاران و کارپردازان بی‌تجربه در انتخاب ناوگان و همچنین شرکتی است که هیچ‌گاه خودرو را نمی‌بیند و فقط فروشنده اوراق صورت وضعیت است.

تین نیوز

یک فعال صنفی و راننده اتوبوس با انتشار تصاویر واژگونی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان دختر شهرستان کنگاور در شبکه‌های اجتماعی به برخی عوامل موثر در بروز این‌ حادثه و حوادث مشابه اشاره کرد که گاهی با کم توجهی مواجه می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، ظهر روز دوشنبه دوم اردیبهشت، یک دستگاه مینی‌بوس در محور کنگاور - صحنه در استان کرمانشاه که حامل تعدادی دانش آموز دختر و عازم اردو بود واژگون شد که در این حادثه  ۱۱ نفر مصدوم شدند.

 اگرچه سرهنگ «محمد حیدری» رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت واژگونی مینی‌بوس را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به خاطر لغزندگی جاده اعلام کرد اما یک فعال صنفی و راننده با سابقه اتوبوس با انتشار تصاویری (تصاویر ضمیمه) از خودروی واژگون شده در شبکه‌های اجتماعی نوشت: نگاهی به لاستیک‌های این خودرو نشان می‌دهد، ردی از آج در لاستیک دیده نمی‌شود و به‌قولی آج از داخل است یعنی آج‌های داخل لاستیک مشهودتر از بیرون لاستیک هستند.

مختار داوودی عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور تاکید کرد: این نمونه کوچکی از سهل انگاری پیمانکاران و کارپردازان بی‌تجربه در انتخاب ناوگان و همچنین شرکتی است که هیچ‌گاه خودرو را نمی‌بیند و فقط فروشنده اوراق صورت وضعیت است.

وی افزود: مالک هم به دلیل ناتوانی مالی از قافله حمل‌ونقل جا مانده و درآمد مینی‌بوس حتی شکم مالک را هم سیر نمی‌کند تا چه برسد به تامین هزینه لاستیک و لوازم یدکی با قیمت‌های نجومی.

photo_2019-04-27_09-31-10

photo_2019-04-27_09-31-03

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.