| کد خبر: 181263 |

◄ انتقاد کامیونداران از فروش سوخت ناخالص در جایگاه‌ها + فیلم

پیش از انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی نیز کاربران این شبکه‌ها فیلم‌هایی دریافت کرده بودند که طی آن یک راننده از مشکلاتی که پس از سوختگیری در جایگاهی آب در گازوئیلش بود انتقاد کرده بود.

تین نیوز

کاربران شبکه‌های اجتماعی از دستگیری یک راننده تانکر خبر داده‌اند که گفته می‌شود در گازوئیل حمل شده به جایگاه سوختی در جنوب کشور آب قاطی می‌کرد.

به گزارش تین‌نیوز، آن‌چنان که کامیونداران در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند: چندی پیش در یکی از جایگاه‌های سوخت کشور رانندگان پس از سوختگیری از این جایگاه، متوجه وجود آب در مخزن سوخت خود و همچنین در برخی موارد دچار خسارت، شدند.

اکنون و پس از گذشت مدت کوتاهی، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از دستگیری راننده تانکری که به این جایگاه سوخت حمل می‌کرد خبر داده و عنوان کرده‌اند: دفترچه شرکت نفت این راننده نیز باطل شده و علاوه بر مبلغ بالای جریمه و توقیف خودرو، به سه سال و 6 ماه حبس نیز تا زمان پرداخت خسارات کامیونداران متضرر، محکوم شده است.

آنان از رانندگان متضرر خواسته‌اند شکایت خود را به بازرسی شرکت نفت ناحیه بندرعباس ارایه و شکوایه خود را تنظیم نموده و خسارت دریافت کنند.

به گزارش تین‌نیوز، اگرچه خبر دستگیری این راننده هنوز از سوی مقامات رسمی تایید نشده و مشخص نیست آیا واقعا عامل بروز این مشکل راننده تانکر بوده است یا خیر، اما موضوع قاطی کردن آب در سوخت، حکایت تازه‌ای نیست.

پیش از انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی نیز کاربران این شبکه‌ها فیلم‌هایی دریافت کرده بودند که طی آن یک راننده از مشکلاتی که پس از سوختگیری در جایگاه، آب در گازوئیلش بود انتقاد کرده بود.

علی رسولی یکی از رانندگان کامیون که تجربه مشابهی در این زمینه دارد، در مورد این تجربه خود به تین‌نیوز گفت: در جایگاه سوختی در سیستان و بلوچستان، سوختگیری کردم اما بعد از مدت زمان کمی، خودرویم خاموش شد.

او افزود: با مراجعه به پمپ متوجه شدم تعداد دیگری از همکاران نیز با این مشکل مواجه شده‌اند که پس از بررسی متوجه شدیم این مشکل مربوط به سوختی است که با آب قاطی بوده و ما از آن استفاده کرده‌ایم.

کوروش فلاحی یکی دیگر از رانندگان کامیون نیز با تایید وجود این مشکل در برخی جایگاه‌های سوخت کشور، اظهار کرد: شاید یکی از دلایل بروز این مشکل در جایگاه‌های سوخت، عدم نظارت بر این نوع جایگاه‌ها باشد که در برخی موارد بخشی از سهمیه سوخت خود را با تانکر به مرزها قاچاق کرده و کمبود آن را در جایگاه، با آب جبران می‌کنند.

حجم ویدیو: 15.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.