| کد خبر: 175709 |

◄ مرگ یک راننده اتوبوس هنگام عبور از بزرگراه برای ثبت ساعت+ عکس

یک راننده اتوبوس در حین عبور از بزرگراه برای ابطال دفترچه ثبت ساعت در پاسگاه پلیس راه زنجان- قزوین در اثر تصادف، جان باخت.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس در حین عبور از بزرگراه برای ابطال دفترچه ثبت ساعت در پاسگاه پلیس راه زنجان- قزوین در اثر تصادف، جان باخت.

به گزارش تین‌نیوز، پس از مرگ این راننده که «فرهاد سالاری» نام داشت، جمعی از رانندگان اتوبوس بین‌شهری در پیامی به رئیس پلیس راهور ناجا و همچنین رئیس پلیس راه راهور ناجا که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، خواستار چاره‌اندیشی در این زمینه شدند.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از این پیام  آمده است:

«یکی از همکاران ناوگان اتوبوسی درحال انجام وظیفه به رحمت خدا رفته است. مرحوم آقای فرهاد سالاری زمانی که برای ابطال دفترچه ثبت ساعت خود به پاسگاه پلیس راه قزوین زنجان که در قسمت شمالی بزرگراه قزوین زنجان واقع است مراجعه می‌کند، هنگام برگشت در مسیر با خودروی سواری تصادف کرده و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کسانی که در این مسیر تردد می‌کنند به خوبی واقف هستند، در این قسمت عوارضی و پلیس راه، پل عابر پیاده وجود ندارد تا رانندگان برای ابطال دفترچه ثبت ساعت خود از آن استفاده کنند و ناگریز از عرض بزرگ راه برای ابطال دفترچه ثبت ساعت عبور می‌کنند که متاسفانه باید شاهد چنین حوادثی باشیم.

لذا از شما بزرگواران دلسوزانه خواهش می‌کنیم عواملی از نیروهای پلیس راه برای ثبت و ابطال دفترچه ثبت ساعت در پایانه‌های چهارگانه تهران مستقر نمائید.

امید است، با اجرای این طرح، امنیت به رانندگان اتوبوس بازگردد و جان آنان بازی‌چه سهل انگاری عده‌ای  نگردد.»

photo_2018-10-20_11-01-33

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.