| کد خبر: 234357 |

رئیس پلیس راه راهور ناجا خبر داد:

◄ ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه؛ فقط در مبدا و مقصد

در حال حاضر ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه فقط در واحدهای پلیس راه مبدا و مقصد انجام می شود و ثبت ساعت جهت مخالف نیز به دلیل خطراتی که عبور از عرض خیابان برای رانندگان در پی داشت، برای آنان حذف شده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه راهور ناجا از اجرای شیوه نامه ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه در تمام واحدهای پلیس راه سطح کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  سرهنگ هادی امیدوار در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: در حال حاضر ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه فقط در واحدهای پلیس راه مبدا و مقصد انجام می شود و ثبت ساعت جهت مخالف نیز به دلیل خطراتی که عبور از عرض خیابان برای رانندگان در پی داشت، برای آنان حذف شده است.

وی تاکید کرد: انجام این موارد به تمام واحدهای پلیس راه سراسر کشور، ابلاغ و در این مورد به همه پاسگاه ها نامه زده شده که تاریخ ابلاغیه نیز مشخص است.

بیشتر بخوانید:

به گفته وی از زمان ابلاغ این شیوه نامه یعنی سوم مرداد ماه امسال، ناوگان سواری سواری فقط ملزم به ثبت ساعت در پاسگاه های مبدا و مقصد بوده و ثبت ساعت در واحدهای پلیس راه جهت مخالف نیز برای آنان حذف شده است.

به گزارش تین نیوز، چند روز پیش رانندگان سواری کرایه در تماس با خبرنگار ما از عدم اجرای شیوه نامه مربوط به ثبت ساعت این ناوگان خبر دادند.

به گفته آنان در برخی از واحدهای پلیس راه، هنوز ثبت ساعت در همه پاسگاه های بین راه اجباری بوده و در پاسخ به رانندگان در مورد این که ثبت ساعت فقط در مبدا  و مقصد اجباری است، عنوان می شود که چنین ابلاغیه ای به دست آنان نرسیده است.

همچنین برخی رانندگان از عدم حذف ثبت ساعت جهت مخالف در تعدادی از مسیرها خبر دادند که پس از پیگیری خبرنگار ما، رئیس پلیس راه راهور ناجا تاکید کرد که موضوع ثبت ساعت در پاسگاه های مبدا و مقصد و حذف ثبت ساعت در جهت مخالف،  به تمامی واحدهای پلیس راه ابلاغ شده و در حال اجرا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی هاشمی 0 0

    با سلام خواهشمندم در مورد گرفتن دفتر چه ثبت ساعت 45روزه دراین شرایط سخت اقتصادی به زمان کمتر یاجریمهتجدید نطربفرمایید

  • رضا جلیلی راننده خط جلفا تبریز 1 0

    باسلام خدمت بزرگواران محترم وزحمتکش پلیس راه درمسیر ماپلیس راه مرند وتبریز میگن نامه ای در مورد ثبت ساعت بصورت مبدا مقصد نیامده مارا زیر فشار میگذارن که باید در تمامیه پاسگاها نگه دارید از عزیزان دست اندر کار خواهش میکنم