| کد خبر: 175259 |

◄ انتشار گزارش اولیه سانحه اتوبوس در محور سعادت شهر – شیراز

گزارش اولیه سانحه اتوبوس در محور سعادت شهر – شیراز اعلام شد.

تین نیوز

با نهایت تاسف و تاثر حادثه واژگونی اتوبوس در کیلومتر 35 محور سعادت شهر - شیراز، منجر به جان باختن پنج نفر و مجروح شدن ۱۶ نفر از مسافران (عمدتا سطحی تا شدید) شد و موجب تالم هم‌وطنان عزیز شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهران قربانی نماینده تام‌الاختیار این سازمان در ایمنی راه و حمل‌ونقل در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: بر اساس گزارش اولیه کارشناسی از این سانحه، بی‌احتیاطی راننده اتوبوس و عدم توجه به جلو ناشی از یکی از دو عامل محتمل خواب‌آلودگی مستولی شده به راننده یا حواس‌پرتی لحظه‌ای راننده، اتوبوس از مسیر اصلی خارج و ضمن عبور از حاشیه سمت چپ جاده و عبور از رفوژ عریض میانه وسط راه به سمت چپ لاین مقابل، منحرف و در منتهی الیه پارکینگ باند مقابل بزرگراه شانه آسفالته به پهلو راست (سمت شاگرد) واژگون می‌شود.

بنابراین گزارش، بررسی دقیق‌تر سانحه با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در دست انجام بوده و با نهایی شدن نتایج، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس، معاونان و کارکنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، این سانحه را به خانواده‌های داغدار و بازماندگان مسافران، تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار سبحان، برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و تندرستی مسالت می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.