| کد خبر: 225438 |

◄ جدایی ادارات سه گانه مراقبت پرواز؛ بازگشت به 30 سال قبل

گویا عده ای بازنشسته در حال برنامه ریزی هستند تا توطئه خود را عملی کنند و به بهانه کمبود نیرو ابتدا چند فرودگاه کوچک و هم اکنون ادارات مراقبت پرواز را همچون گوشت قربانی بین شرکت های مختلفی که خودشان ایجاد کرده اند تقسیم کنند.

تین نیوز

یک کنترلر ترافیک هوایی فرودگاه مهرآباد در نامه ای سرگشاده به مسئولان رده بالای کشور از امکان تهدید امنیت فضای کشور به دلیل یک تصمیم اشتباه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل مطیعی در بخشی از این نامه که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد خطاب به رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس شورای اسلامی،  دبیر شورای امنیت ملی،  ستادکل نیروهای مسلح، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و همه کسانی که دغدغه امنیت دارند، نوشت: میراث گرانبهای سردار شهید سلیمانی و هزاران هزار شهید که همان امنیت فضای کشور هست نابود شده است.

وی در بخش دیگری از این نامه با بیان این که مراقبت پرواز مجموعه ای یکپارچه است که جدایی هر کدام از قسمت های آن می تواند کشور را دچار اختلال کند، افزود: سالهاست همه ادارات مراقبت پرواز در کنار هم با تعاملی خوب در حال فعالیت هستند و مشکلات فراوانی را رفع کرده اند.

به گفته او، بعد از جدایی ادارات سه گانه مراقبت پرواز دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و پیوستگی فضای کشور به گسستگی وحشتناکی خواهد رسید.

مطیعی در ادامه تاکید کرد: سالهاست به طور مشکوکی هیچ نیروی جدیدی برای مراقبت گرفته نمی شود. گویا عده ای بازنشسته در حال برنامه ریزی هستند تا توطئه خود را عملی کنند و به بهانه کمبود نیرو ابتدا چند فرودگاه کوچک و هم اکنون ادارات مراقبت پرواز را همچون گوشت قربانی بین شرکت های مختلفی که خودشان ایجاد کرده اند تقسیم کنند، این اقدام از نظر مالی بسیار بد ولی از نگاه امنیتی بسیار بسیار خطرناک خواهد بود و عده ای که متاسفانه چشم دیدن خدمات بدون چشم داشت کنترلرها را ندارند دنبال ایجاد خطر هستند.

وی با بیان این که این اقدام و گسستی موجب بروز حوادث خواهد شد، این اقدام  بازگشت به وضعیت 30 سال قبل توصیف کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.