| کد خبر: 222927 |

◄ یک کنترلر: متتظر اقدام عملی مدیرعامل هستیم

مقابله مدیران با قبول ویژه بودن این نوع تخصص ها آن قدر پیشرفت کرده است که حتی نیروی انسانی به اندازه لازم در اختیار نیست.

تین نیوز

در حالی که چندی پیش کنترلرهای ترافیک هوایی فرودگاه مهرآباد در نامه ای به مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از کمبود تجهیزات و فراوانی ترافیک و احتمال خطرات پیش رو انتقاد کرده‌اند، به تازگی یک کنترلر ترافیک هوایی نیز با تاکید بر این موضوع، گفت: سال هاست که دنبال این هستیم  به مدیران مان و هیئت مدیره و مدیرعامل (شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران) و وزیر مان بفهمانیم بعضی مشاغل همچون کنترلر_ترافیک هوایی ویژه هستند و قابل مقایسه با مشاغل ستادی و حتی برخی از تخصص های عملیاتی نیستند.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل مطیعی این مطلب را در کانال تلگرامی شخصی خود نوشت و افزود: اکنون که به دلیل کرونا اکثر ستادی ها تعطیل شده اند و به جایی هم برنخورده است ولی کنترلرها حتی نمی توانند از مرخصی_استحقاقی شان استفاده کنند و باید سرکارشان باشند.

بیشتر بخوانید:

وی عنوان کرد: یک سؤال، آقایان تا کی می توانید ویژه بودن شغل و حرفه کنترلر ترافیک هوایی را مخفی کنید؟ در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و ... این کنترلرها هستند که شرایط کاری شان سخت تر می شود.

مطیعی تاکید کرد: این مقابله مدیران با قبول ویژه بودن این نوع تخصص ها آن قدر پیشرفت کرده است که حتی نیروی انسانی به اندازه لازم در اختیار نیست.

این کنترلر گفت: یعنی سالهاست این تیم مدیران که همه کاره شرکت فرودگاه ها هستند تدبیری نکرده اند تا تعداد کنترلرها کاهش پیدا نکند که این اتفاق می توانست مصداق حداقل اهمیت دادن به این حرفه باشد.

وی افزود: پس ما متتظر هستیم تا ببینیم مدیرعامل محترم چه اقدام عملی خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.