| کد خبر: 222173 |

◄ وضعیت نامناسب رانندگان ناوگان ترانزیتی در شرایط شیوع کرونا

یک راننده کامیون معتقد است در شرایطی که به دلیل تحریم فروش نفت، صادرات کالاهای غیر نفتی با هدف ارز آوری بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است اما پایانه‌های مرزی از امکانات مناسبی برخوردار نیستند.

تین نیوز

یک راننده کامیون معتقد است در شرایطی که به دلیل تحریم فروش نفت، صادرات کالاهای غیر نفتی با هدف ارز آوری بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است اما پایانه‌های مرزی از امکانات مناسبی برخوردار نیستند.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: در شرایط کنونی و با توجه به افزایش ورود و خروج ناوگان حمل بار صادراتی به مرزها و پایانه های مرزی، حتی گاهی مشاهده می‌شود برخی از این پایانه ها از کمترین امکانات رفاهی هم برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید:

وی با تاکید بر این‌که با وجود شیوع کرونا برای رانندگان متوقف در تعدادی از پایانه ها مرزی حتی حداقل امکانات بهداشتی هم فراهم نیست، عنوان کرد: افزایش حجم صادرات محصولات غیر نفتی موجب شلوغی مرزها و به همین دلیل توقف کامیون ها در پایانه های مرزی طولانی تر شده است اما کسی جوابگوی خواب رانندگان در این پایانه ها نیست.

شریعتی افزود: رانندگان روزها و بعضی مواقع هفته ها در این پایانه ها بدون سرویس بهداشتی، بدون فروشگاه مواد غذایی، بدون استراحتگاه و بدون وجود قانونی دقیق و یکپارچه برای خواب ناوگان در مرزها، زمینگیر می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی اصغر خسروانی 0 0

    بادرود، هیچ شرکت یا فولاد یا مرزی نباید پارکینگی داشته باشد که رانندگان حداقل وقتی که ثابت هستند حتی جایی تمیز ومرتب برای استراحت داشته باشند یا باید فقط داخل کامیون تا زمان نوبت بنشینند یا حق سرویس یا خوابیدن بدون دغدغه نداشته باشد، صفی که گاها به کیلومتر ها میرسه چطور بیشاز 4ال7روز ثابت از سرویس بهداشتی نداشته رنج ببرند این همه راننده، یاباید برای لحظه ای روشن2متربیاد جلو دوباره خاموش کنند چه بیخیالی بر سر مسوولان ما دچار شده که چوبشو مارانندها باید بخوریم کمی عاقلانه فکرکنید، طرف 100هکتار برایه شرکت زمین گرفته ولی 2000متر برا پارکینگ جا نگذاشته باید داخل راه مردم پارک کنیم وجر وبحث،