| کد خبر: 219168 |

حداقل جریمه اضافه تناژ بر اساس آخرین تغییرات از سوی دستگاه‌های مربوطه اعلام شد.

تین نیوز

حداقل جریمه اضافه تناژ بر اساس آخرین تغییرات اعلام شده 500 هزار تومان شد.

به گزارش تین نیوز، این موضوع در شبکه‌های اجتماعی مطح شده و در توضیح آن آمده است: از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ حداقل جریمه اضافه تناژ بر اساس تعرفه اعلام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است.

این موضوع در حالی در شبکه‌های اجتماعی عنوان شده که پیش از این برخی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا، یکی از راه‌های مهم برای حفظ کیفیت راه‌ها و جلوگیری از تخریب آنها را بازگشت به بخشنامه‌های قبل از سال ۹۰ در  زمینه تناژ حمل بار جاده‌ای می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

 

به گزارش تین نیوز،  به اعتقاد آنان اضافه تناژ محوری ناشی از بارگیری بر اساس حداکثر ظرفیت محور و عدم توزیع یکنواخت بار بر روی کامیون، موجب عدول وزن محوری از وزن مجاز شده و ضربات دینامیکی وارد بر روسازی راه در دراز مدت باعث می‌شود جاده‌هایی ناهموار داشته باشیم که برای رفع این مشکل می‌توان در اجرای بخشنامه اردیبهشت ۹۷ در رابطه با تناژ، دقت عمل به خرج داد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • لطیف خاموشی 0 0

    اجرای دستورالعمل جامع ابعاد واوزان ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در اسفند ۹۶ که تحت الشعاع اعتراضات خرداد ۹۷ رانندگان قرار گرفت و امروز هیچ اطلاعی از طرف صادرکننده آن تاکنون رسانه ای نشده است .بصورت جامع و کامل ومنطبق براستانداردهای حمل کالاهای جاده ای است،تنها راه اصلاح این معضل است .

    گاهی لازم است درمقابل زیاده خواهی هرگروه ودسته ای که بدنبال عدم اجرای مقررات برای حفظ منافع خود هستند ایستاد .

  • حمید وطن پور 1 0

    سلام
    باید یک قانون مشخصی تدوین شود یک روز بر حسب تعداد محور و چرخ روز بعد کارت ماشین روز بعد تشخیص پلیس روز بعد نظر و صد البته نفوذ وارد کننده تا با اعلام ظرفیت بیشتر مشتری زیادی جذب شود مگر تو دنیا کشورهای صاحب نام در ترانسپورت قانونشان نادرست است حداقل از اقلیم کردستان یاد بگیریم اونجا از اول تا حال حاضر قانون مشخصی داره ولی ما هر روز یک طرحی آزمایش میشود
    جرایم صادره از طرف راهور داره سابقه رانندگان را به یک لیست سیاه تبدیل میکنه در صورتی که اگر به ترابری ارجاع شود حتی بدون جریمه نامه رفع توقیف یا هر گونه اعمال قانون میشود

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین