| کد خبر: 218795 |

◄ از ورود دادستان مریوان به مشکلات مرز باشماق تا دستگیری برخی افراد صنفی در بندرعباس

تنها چند روز پس از ورود دادستانی بندرعباس به موضوع مشکلات فعالان حمل و نقل کالا در بندرعباس، دادگستری مریوان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ۱۰ روز گذشته، هشت نفر از افرادی که در محوطه مرز باشماق مخل نظم و امنیت شده بودند، دستگیر شدند.

تین نیوز

تنها چند روز پس از ورود دادستانی بندرعباس به موضوع مشکلات فعالان حمل و نقل کالا در بندرعباس،  دادگستری مریوان نیز  در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ۱۰ روز گذشته، هشت نفر از افرادی که در محوطه مرز باشماق مخل نظم و امنیت شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش تین نیوز، در حالی که روزهای گذشته برخی رانندگان در شبکه‌های اجتماعی از موارد سرقت و حمله به کامیون‌ها و محموله‌های خود در این مرز خبر داده بودند، دادستانی شهرستان مریوان اعلام کرده است: تامین امنیت و آسایش مردم مهمترین و حساس‌ترین وظیفه حاکمیت بوده و لذا اجازه کوچک ترین تعرض به این حوزه و ایجاد ناامنی را نخواهیم داد.

این در حالی است که در هفته گذشته رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از کشف فساد مالی در پایانه بار بندرعباس و دستگیری تعدادی از مدیران شرکت‌های حمل و نقلی خبر داده بود.

علی صالحی رییس کل دادگستری این استان گفته بود: برخی تخلفات صورت گرفته در روند توزیع بار میان رانندگان کامیون  منجر به شکایات متعددی در این حوزه شده بود.

وی افزوده بود: تخلفات مکرر  در ارتباط با توزیع بار، جعل بارنامه ،تنظیم صوری سند مالکیت کامیون‌ها به نام شرکت‌های حمل و نقل، اخذ رشوه، پولشویی و فرار مالیاتی در این حوزه وجود داشت.

به گفته صالحی تاکنون چندین نفر از اعضای انجمن‌های صنفی و همچنین برخی از مسئولان شرکت‌های متخلف حمل و نقل که در ارتکاب اعمال مجرمانه مشارکت داشته‌اند، دستگیر و بیش از ۱۱۰ کامیون مرتبط با این تخلفات از دریافت خدمات در سامانه حمل و نقل و پنج شرکت حمل و نقل متخلف  نیز از فعالیت و دریافت خدمات منع شده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 1

    انشالله دادستان های همه استانها صدای مظلومیت قشر راننده به گوششان رسیده باشد ودراستانها به بحث حمل و نقل کالا ورود کنند وموضوعات مشابه را پیگیری و بدلیل تضییع حقوق عامه این مافیاو دلال ها وصاحبان نفوذ و قدرت را که موجب فساد گسترده دراین بخش شده اند را سر جایشان بنشانند

  • پارسا 0 0

    باسلام این اتفاقات را به فال نیک میگریم واین یه دومینو است که در کشور راه افتاده با ورود قوه قضاییه به مشکلات ومعضلات حمل ونقل انشاالله بزودی به تهران ودیگر استانها نیز پیگیری شود