بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

◄ بحران در شرکت راه آهن جدی شد/ شایعه استعفای جمعی چند مدیر ارشد

به دنبال افزایش حوادث ریلی در شبکه راه آهن کشور و موج انتقادات نسبت به مدیران ریلی، در شبکه های اجتماعی شایعه شده تعدادی از مدیران ارشد راه آهن به طور جمعی استعفا داده اند.

بحران در شرکت راه آهن جدی شد/ شایعه استعفای جمعی چند مدیر ارشد
تین نیوز

به دنبال افزایش حوادث ریلی در شبکه راه آهن کشور و موج انتقادات نسبت به مدیران ریلی، در شبکه های اجتماعی شایعه شده تعدادی از مدیران ارشد راه آهن به طور جمعی استعفا داده اند.

به گزارش تین نیوز، این خبر از سوی هیچ مقام رسمی در راه آهن تایید و یا تکذیب نشده و صرفا در قالب خبری در شبکه های اجتماعی و محافل ریلی و در قالب شنیده ها منتشر شده است.

بر اساس این خبر ،طبق شنیده ها چند مدیر ارشد راه آهن استعفای خود را به مدیرعامل راه آهن تقدیم کرده اند.

قابل ذکر است روز گذشته و تنها چند ساعت پس از وقوع یک حادثه ریلی در خوی،  راه آهن ناحیه اراک نیز سانحه رخ داد که طی آن قطار باری از خط خارج و چند واگن باری نابود شد.

خروج قطار خارج از خط در ناحیه اراک که خبر آن روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شد نه تنها موجب انتقادات شدید کاربران این شبکه ها از مدیرعامل راه آهن شد بلکه موج انتقاد از مدیران ارشد راه آهن را نیز به دنبال داشت.

در مورد حادثه اراک هنوز جرئیاتی از میزان خسارت در دست نیست اما خبرها از نابودی چند واگن باری حکایت داشت.

در مورد جزئیات حادثه ریلی خوی  نیز مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی به صدا و سیما گفته بود که حادثه در ساعت 9 صبح وبرای قطار باری که از ترکیه به سمت تبریز در حرکت بوده ، در 10 کیلومتری مرز رازی خوی به علت ریزش کوه رخ داده  و قطار د رهنگام خروج از تونل با سنگ برخورد کرده که طی این حادثه 9 واگن از مسیر خارج شده اند. در این حادثه لوکوموتیوران آسب دیده و به بیمارستان شهر خوی منتقل  و مسیر ریلی مذکور نیز بسته شده است.

اکنون و پس از این حوادث ریلی، شنیده شده که چند تن از مدیران ارشد راه آهن استعفا داده اند که باید منتظر واکنش مسئولان روابط عمومی راه آهن نسبت به این شایعه باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    قرار نیست هر شایعه و چرت و پرتی را بها بدهید

    • ناشناس

      بهتر راه باز جاده دراز اینها نباشن کار شکنی کمتر و گزارش دهنده ها به محسن و سعید نژاد هم کمتر میشه

  • غلام

    با این شکل ناقص و مبهم ، بهتر بود اطلاع رسانی نمی شد

  • مرتضی

    باعرض سلام وادب....درمورد حوادث میبایست ارزیابی وکنکاش بیشتری انجام بشه تامشخص بشه که چه کسانی کم کاری کرده اند اینکه عده ای مدیر که بنا به مطالب ذکر شده استعفا داده اند قبل ازاینکه سوال وجوابی بشود اگر این خبر درست باشد واستعفایی انجام شده باشد باید مدیران مستعفی رافراخواند وازآنها خواست که چه کسانی وچه عواملی باعث این حوادث واستعفای این عزیزان شده اند چون بدون شک ناکارآمدی یک مسئول وخرابکاری ونابلدی آن مسئول تازمانی که بایک استعفا پوشش داده شود آن نهاد هرگز رشد نخواهد کرد وهر ناکاربلدبازبه خود اجازه خواهد داد تا برای پست آن ارگان دندان تیز کند ....یاعلی

  • کارشناس ریلی

    موضوع استعفا ربطی به عملکرد میعاد صالحی نداره آقایان مدیر اگر اینقدر دلسوز راه آهن بودند بایستی سال پیش استعفا می دادند دوستانی که استعفا داده اند بیشتر به فکر جیب خود هستند زیرا با قانون جدیدی که در راه آهن جاری شده این آقایان اگر بمانند از حقوق بازنشستگی کمتری برخوردار می شوند و لذا تصمیم گرفته اند بروند تا حقوقشان پائین نیاید اینها به فکر راه آهن نیستند و نبوده اند.

  • خسرو صادقی معلم بازنشسته

    شایعه .مگه مدیران تو جمهوری اسلامی از رو می‌روند که استعفا بدند.فرقی براشون نداره.خوب وبد یکیه

  • غلامی

    سلام
    امیدوارم که چنین اتفاقی بیافتد(استعفای دسته جمعی مدیران نالایق)در اینصورت مدیرعامل جوان و پرتلاش میتواند بدون آنکه کسی چوب لای چرخ سیاست های ایشان قرار دهد با فراق بال به فعالیت خود جهت تغییر ساختار غلط آن مجموعه مهم(راه آهن)و توسعه مناسب با اعمال بروز رسانی لازم ادامه بدهد .
    ان شاءالله

  • ناشناس

    همش یاوه سرایی و چرندیات بس کنید دزد های دهه نود

  • امیری

    سؤال از دولت محترم چرا قطار اتوبوسی تهران قم و بالعکس را برداشته اند با وجودی که کمک بسیار بزرگی به خیلی از مردم برای جابجایی در این مسیر میکرد؟!

  • عیسی

    اینجاایرانه بشنویدباورنکنید.اینجاچیزی به عنوان استعفاوبازنشستگی ودست کشیدن ازمیزمدیریت نداریم.اینجامدیران ماپیمان باعزراییل بسته اند.وفقط ایشان توانایی جداکردن مدیران ومسولان ماازمیزریاست رادارند

  • بهروز

    فقط کمبود مدیران لایق وکاربلد

  • محمد

    این حق زن و بچه های کارمندان راه آهنه که تو این چند سال در وضعیت بد معیشتی هستن و مسئولاش از پایینترین تا بالاترینش تو فکر پارتی بازی برا آشناها خودشون هستن.

  • Aah

    اگر یه عده معلوم الحال السابقون السابقون بزارند یه عده دلسوز کارشونو بکنند و ایشان هم به فکر کارکنان باشند،همه چی درست میشه بخدا،باند بازی و فساد و ....

  • مرتضی

    تا وقتی یه مدیر غیر راه اهنی وارد این شرکت تخصصی میشه و افرادی غیر متخصص رو تو پستهای حساس قرار میده همچنین حقوق و دریافتی مامورین راه اهن که شغلهای حساسی دارن که در صورت یک اشتباه خسارات چند صد میلیاردی به بار میاره واین شغلها تخصصی هستن از یه کارگر ساده در شرکتهای دیگه به مراتب پایین تره انگیزه با دقت کار کردن رو از مامورین میگیره چون همه درگیر مشکلات معیشتی هستن و راه اهن به نسبت شرکتهای دیگه امکانات رفاهی بسیار ناچیزه و یا وجود نداره

  • کاربر فضای مجازی

    با سلام خدمت دوستان
    چند نکته باید عرض کنم که چرا راه آهن با وجود به دوش کشیدن صفت امن ترین گزینه برای حمل و نقل حالا دیگه امن نیست
    اولا و مهم ترینش رانت که باعث شده یه مشت افراد بی لیاقت مسئولیت های بزرگی رو عهده دار بشن
    دوما عدم نظارت و بازرسی در کل قسمت ها که باعث شده نه کارها درست انجام بشه نه بودجه اختصاص یافته در جای خودش خرج بشه
    این عوامل باعث شده هیچ کدوم از پرسنل روحیه و پشتکار برای انجام فعالیت محوله نداشته باشن چرا که نه امنیت شغلی دارن نه درامد کافی برای مخارج زندگی
    امیدوارم تا بدتر از این نشده مقامات عالی چاره ای بیاندیشند

  • مسافر

    علت کمبود بلیت قطار چیست؟؟؟؟
    سوالی که هیچ وقت توسط مدیرعامل جوان پاسخ داده نشد
    پاسخ:
    ۴۰درصد ظرفیت ریلی به شرکتهای سوری تابعه راه اهن اجاره داده شده تا بتوانند در قالب تور ( نزول کلاه شرعی)
    بفروشند
    ۳۰ در صد به شرکت های دوتابعیتی عراقی ایرانی مقیم قم و مشهد (باز هم زیر مجموعه سوری راه اهن) اختصاص داده شده جهت رفاه حال اعراب البته به نرخ ارزی
    ۳۰ درصد جهت رفاه حال مردم(ریا) اینترنتی پیش فروش میشود
    مدیر عامل جوان چرا قبل از امدنت ظرفیت ریلی متناسب عرضه و تقاضا بود؟؟؟؟