بازدید سایت : ۸۶۲۵۴

◄ خبر خوب بیمه ای برای رانندگان ناوگان عمومی جاده ای

حقوق کم بازنشستگی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای همواره به عنوان یکی از مشکلات عمده آنان مطرح بوده است.

خبر خوب بیمه ای برای رانندگان ناوگان عمومی جاده ای
تین نیوز |

 کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان اعلام کرد تلاش های این کانون در پیگیری مشکل بیمه رانندگان جدیدالورود پس از دو سال رایزنی با سازمان تامین اجتماعی سرانجام نتیجه داد.

به گزارش تین نیوز، در پیامی که از سوی این کانون در شبکه های اجتماعی منتشر شده،  آمده است که این تلاش ها نقطه عطفی برای رانندگان تلاشگر جدیدالورود شد که به تناسب ورود به صنف و فعالیت به شغل راننده حرفه ای و خروج رانندگان تلاشگر و پیشکسوت حمل و نقل جاده ای و قرار گرفتن در جایگاه بازنشستگی، از یارانه دولتی بیمه تامین اجتماعی رانندگان بهره‌ مند شوند.

مطلب پربازدید امروز را بخوانید:

◄ یارانه نقدی گازوئیل برای همه مردم؛ نظر رانندگان کامیون چیست؟

بر اساس آن چه در شبکه های اجتماعی منتشر شده، به دنبال پیگیری های این کانون همچنین ضریب هزینه پرداخت بیمه تامین اجتماعی رانندگان که هم اکنون حق بیمه رانندگان ناوگان جاده ای عمومی باضریب 1.5 پرداخت می شود به ضریب  1.65 ارتقا یافت تا رانندگان فعال پس از خدمت و دوران بازنشستگی بتوانند از حقوق بازنشستگی متناسب و بهتری  بهره مند شوند.

همچنین کانون انجمن صنفی رانندگان سراسری پیشنهاد طرحی را به سازمان تامین اجتماعی ارایه داد و مصوب کردند که رانندگان حرفه ای ناوگان عمومی همچون اقشار و اصناف دیگر که از این بیمه استفاده می کنند بتوانند به صورت اختیاری و شناور حق بیمه تامین اجتماعی خود را تا سه برابر افزایش دهند.

بر اساس اعلام کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان، آیین نامه و جداول تعیین شده متعاقبا در اطلاع رسانی های بعدی مستند ارائه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، این اقدام کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان در حالی انجام شده است که حقوق کم بازنشستگی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای همواره به عنوان یکی از مشکلات عمده آنان مطرح بوده است.

رانندگان ناوگان عمومی جاده ای بارها به این مشکل اشاره و عنوان کرده اند که حقوقی که پس از بازنشستگی از شغل سخت رانندگی دریافت می کنند کفاف هزینه های زندگی آنان و حتی هزینه های درمان آنان را نمی دهد به خصوص که شغل رانندگی به گونه ای است که آسیب های جسمی زیادی به افراد تحمیل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کاوه عربانی پاسخ

    پس گرفتنه کارت هوشمند رانندگان چیه؟؟ الان هرشرکتی میخوای استخدام بشی بعنوان راننده سنگین و نیمه سنگین، اولین شرط استخدامشون داشتنه کارت هوشمنده فعاله!!!

  • سجاد پاسخ

    تو رو خدا یه فکری یه راهی پیشنهاد بشه من یه راننده ام به خدا ماهی یازده میلیون میگیرم دو ملیون و دویست بیمه میدم خداوکیلی این انصافه در مملکت اسلامی ک همه سرانش دم از عدل علی میزنن

    • سرژیک

      درود
      اسلامی و عدل علی رو خوب اومدی!!!!!
      چونکه اگر بجز این بودیم صددرصد حقوق ما (راننده پایه یک) ماهیانه کمترین ۴۰۰۰$بود.
      التماس تفکر

  • راننده پاسخ

    میشه باور کرد؟ ازاین قشرزحمتکشترومظلومترنیست بیشترین حق بیمه راپرداخت میکنن کمترین حقوق بازنشستگی میگیرن باورتون میشه ۵میلیون وپانصدهزارتومن خجالتش با....

  • ناشناس پاسخ

    چرا را نندگان باری جز مشاغل سخت نیست

    • علیرضا

      همه مسئولان در حوضه حمل ونقل مدیون رانندگان و خانواده این قشر زحمت کش میباشند.چون در مورد سختی کار رانندگان اقدامی انجام نمیدهند.خدا نبخشه

  • جواد بیگی پاسخ

    سلام بیمه رانندگان با 30 سال پرداخت بیمه بدون عیدی پاداش و سنوات تازه با حقوق اداره کار به روز پرداخت می شود ولی در اداره‌ های دولتی و خصوصی و شرکتها از کارگر گرفته تا کارمندان با این اختلاف که هر سال عیدی و پاداش و آخرین سال سابقه کاری گرفتن سنوات بازنشستگی آنها با حقوقی که میگیرند با سابقه 30 محاسبه می شود ولی در رانندگان بدون هیچ عیدی و پاداش و حق سنوات تازه با حقوق اداره کاری همان سال بازنشسته می شود آیا این قانون درسته خودتان قضاوت کنید .

  • محمدعلی شریف مقدم پاسخ

    سلام من شش سال بیمه رانندگان درون شهری بودم که به دلایلی قطع شد حالا میخام ادامه بدم میگن دیگه نمیتونی ازاین بیمه استفاده کنی حالا من چکار کنم بیمه اختیاری هم واقعاً مبلغش زیاد هست بهرحال به فکر ما رانندگان درون شهری باشید

  • ناشناس پاسخ

    کمتر دروغ بگوید

  • داود پاسخ

    دنبال جزءمشغال سخت بودن رانندگی باشید

  • حمید نیستانی پاسخ

    بهترین خبر خوب برای من که بیمه رانندگان تامین اجتماعی هستم ، اینه که هیچ گونه اطلاع رسانی حداقل نکنید ، مثال؛ میخواهید حق بیمه رو صد برابر کنید ، بازنشستگی رو صد سال کنید ، و ... اینگونه اخبار رو اطلاع رسانی نکنید ، مثل چهلو چند سال گذشته کار خودتونه بکنید ،

  • ناشناس پاسخ

    یک سوال چرا مسولین کشوردرحق رانندگان پایه یک این همه ظلم می‌کنند علت چیست

    • حسن

      واقعآ نمیدونی مسئولین این کارخیلی عغده ازما دارن تو جاده قم تهران خیلی ،،

  • ناشناس پاسخ

    آقایان محترم،مسئولین مربوطه رانندگی شغل سختیه،یه فکری هم برای سختیه کار بودن این شغل در بیمه بکنید

  • مهراملکمحمدی پاسخ

    شماهایی که الان به این قشر زحمتکش حلال خور ظلم میکنید،چه دولتی چه حکومتی،چندسال دیگه که رانندگان فعلی بازنشست شدن وکسی تو این شغل به ظرفیت جایگزین نیمد مجبور میشیدبرای حل این معظل از خارج راننده بیارین وحقوق به دلار بدین،اون موقع حالتون جا میاد.

    • علی

      خیالت راحت مگه می خوان کلنگ بزن اون موقع هم مثل الان ازجیب بیت‌المال یه چیزی هم روش

  • علیرضا یحیی پور پاسخ

    سلام برای رانندگانی بالای 48سال و30سال سابقه هم می شود

  • ضیایی پاسخ

    سلام،بیمه رانندگان ما تقریبا دو میلیون در ماه است مستاجرم با چهار تا بچه بزرگ،خواهشا سن بازنشستگی را زیاد نکنید من ۵۴ سالم،،توان کار هم ندارم،سرویس کارخانه هستم،حقوقما را که اضافه نمیکنن که هر روز بیمه را اضاف میکنید

  • نسل سوخته پاسخ

    الان فقط قصدتون اضافه کردن حق بیمه ی راننده بیچاره هست که ماه قبل بی سروصدا زیادش کردید و حالا میخواهید دلیل بیارید وگرنه با این سن بازنشستگی جدید که 35سال حق بیمه و 65سالگی بازنشستگی،
    کدوم راننده ای 65سال زنده مونده؟
    یا اگه زنده مونده اونقدر پیر و فرتوت شده که حقوق بارنشستگیش نمیفهمه جی هست
    خدایا خودت میدونی اونهایی که این وضع رو ساختند

  • مهراوران پاسخ

    کدام راننده برون شهری می‌تونه تا۶۵سالگی رانندگی کنه .هم خودش را میکشه هم چند تادیکه

  • راننده کشنده برون شهری پاسخ

    سلام عزیزان مسعول وزارت راه بزرگواران به این افرادی که درپایانهای کشوردرقسمت کانون انجمن رانندگان بکارگرفته شداند که تهد هیچ شرایتی ازشغول رانندگی و بیابان و ماشین سنگین اطلاعی ندارند و رانندگان زحمتکش را برای چند عدد کم بود بارنامه عذیت می کند بگویند شماعزیزان زمانی که نمی دانستیند ماشین سنگین چی هست این رانندگان دربیابانهای این کشورزحمت می کشیدند خواهشآ انقدرازراه نرسید این رانندگان راعذیت نکنید وحق رانندگان وخانوادهای آنهاراکه سالهابه پای رانندگان سوختند راپای مال نکنید که عقوبه دارد عزیزان تازه ازراه رسیده(راننده کشنده باچهل سال سابق کاردراین بیابانهای کشورعزیزمان)

    • ناشناس

      شما را به خدا به فکر رانندهای زحمت کش که شب روز تو جاده حیران سرگردان هستن تو سرما تو گرما اگر یک ساعت بارشون دیر برسون تو میدون بار کرایه که شب روز سختی کشیده بهش نمیدن پس آقای رئیس که پشت میز نشستی یک روز بیا با این رانندها تو جاده باش اون وقط میفهمی چقدر شغل سختی دارم وعده دروغ ندم به مردم

  • سالار پاسخ

    ما دهه شصتیها مگه چند سال عمر می‌کنیم که باید تا ۶۵ سالگی بیمه بدیم . میترسم بگید از تو اون دنیا هم بیمه پرداخت کنید! مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر روسیه. فقط زنده باد خودتون که...

  • م پاسخ

    ما که ده سال به مسولین انجمن اصفهان گفتیم حق بیمه را شناور کنید سواد ندارن بفهمن یکی بیاد بعد سی سال اینجا رو ازدست اینا بگیره یه مسعول متعهد بیاد براخودشون بخور بخور اصلا 5سال هم بیابان نرفتن میگن ما راننده سنگیینم دوتا گردنه از اینا بپرس کجاس سواد هم که زیر سیکل

  • فتح اله زارع برسیانی پاسخ

    سلام شاعرمیگویدگوش اگرگوشه تو ناله اگرناله ماست ...انکه البت بجایی نرسدفریاداست اقایان وخانمها برادون بگویم من یکی راننده ناوگان باری برون از شهرم بخدابدترازشغل مانیست تواتش جهنم جنوب ویخبندان اذربایجان شبهاازسرماوروزهاازگرمامیمیریم وبرج خداتومن پول بیمه میدیم وبدانیدکه اون مسولان حتی برای کارت سلامت وشارژهوشمندهم ازبیمه رانندگان استفاده نمیکندازاد هست خدالعنت کند همگی اونهاراواونیکه این مطلب راچاپ نکنداخه اینم شدشغل فقط ادم ازجوش وهرس رومیاردبه مواداونیکه دولت دلش میخوادیکی هم نیست به دادمابرسداون ازگازاییل واون از بازرسی واون ازپلیس راه که فقط رشوواون کارگرافغانی برسرما ارزشتراست تاانعام نگیردبارد راخالی نمیکندای وزیرراه بخوان که کاررانندگاندبکجارسیده بایدبمیری وسلام

  • فتح اله زارع برسیانی پاسخ

    سلام به همه همکاران راننده بنده الان حدودسی وسه ساله بیابانم وحدودده سال بیمه ماهاراباربریهاخوردندوهیچکس جوابگونیست این است حکومت عدل علی چرابرای کارت هوشمندوسلامت ازبیمه خودرانندگان قبول ندارنداخه این چه وضعیه بریندخارج ازکشوراونهایی که نه مسلماندونه خداراقبول دارندخیلی بهترازاین حکومت عدل علی هستندکه برای راننده هیچ ارزشی قاعل نیستندوخدالعنت کنداونیکه بگویدرانندگی جزمشاغل سخت نیست واونیکه این پیام را بارگذاری نکندتواین سایت وسلام

  • قربانعلی ایمانی پاسخ

    درموردسختی کارچرا کسی اقدام نمیکندکه شغل رانندگی راتفریحی میگویند

  • راننده پاسخ

    خبر سوخته رو مجدد کار نکنید از قبلا هم هر کسی میخواست با حقوق بالا بازنشسته بشه می‌تونست ۳ برابر حق بیمه‌ی فعلی رو در ۲ سال آخر بازنشستگی پرداخت کنه و از مزایای بالا برخوردار بشه...اینخبر رو واسه تازه‌کارها بزارید نه ما پیر و فرسوده‌ها که دیگه حتی به بازنشستگی هم فکر نمی‌کنیم فقط تو فکریم که توی تصادفات طوری کشته بشیم که خانواده مون بتونند شناسایی مون کنند

    • ناشناس

      خدانکنه دایی اینابرن بدرک باهفت جد وآبادشون که نفهم تر ازاین جماعت تاریخ به خودش ندیده

  • ق پاسخ

    یک سال کار کرد راننده برون شهری سنگین دو سال فرسایش عمر دارد افزایش سن وسابقه سخت کار بازنشستگی حقوق کم با این شغل پر حادثه ومشکلات دیگرکه رانندگان دارند اصلا سازگارنیست

  • ناشناس پاسخ

    ولله من راننده مینی بوس هستم اگر من داخل ۱۲ ماه ملینگ ماشین طبق تورم داخل این سی و چند سال الان ملیارد در بودم هدفی به پرداخت تامین اجتماعی نداشتم

  • عبدالزیزموزبحری اصل پاسخ

    آقایان مسؤل بداد ماراننده ها برسین کمرمون شکسته نا نداریم من ازبس بدهکارشدم نتونستم جوابگو بشم مجبورشدم ماشینمو بفروشم حالا دارم راننده کارمیکنم

  • احمد پاسخ

    آقا شما را بخدا سعی کنید این شغل جز مشاغل سخت وزیان آور بشه که واقعا خیلی سخت وطاقت فرساست ....

  • رضا پاسخ

    اقایون‌راننده‌3تا‌بچه‌دارم‌هیچ‌کدامشون‌نیامدند‌این‌شغل‌ی‌سرویس‌همشونا‌بردم‌هرکاری‌پیش‌امد‌تو‌جاده‌گفتم‌انجام‌بدهید‌امدیم‌خونه‌گردوپر‌ماشین‌دیگه‌نیومدند.3سال‌دیگه‌شوفر‌کم‌میشه‌برند‌از‌خارج‌بیارند

  • راننده کامیون پاسخ

    ماهی ۱۵حقوق ساعت کاری شبانه روزی پرداخت بیمه ۲۲۰۰ شغل تفریحی جالب اینجاست اونی که راننده مردم هست کارشم دایم نیس ۲ماه کارداره ۳ماه بیکاره از کجا بیاره بیمشو پرداخت کنه واقعان سخته سخته😓

  • کامران پاسخ

    رانندگی باید جز مشاغل سخت باشه زودتر اقدام کنید تا ناوگان حمل نقل با مشکل بر نخورده شب بیداری روز بیداری جاده خراب ماشین فرسوده رانندها با جونشون بازی می کنند تا چرخ این کشور و ملت به چرخه

  • محمد حمیدی یکتا پاسخ

    بنده الان دارم بیمه رانندگان دومیلین صدو پنجاه هزار تومان میریزم الان که هنوز سال تموم نشده دویست وشصت هزار اضافه شده که یک میلیون دویست هزار تومان با سایر راننگان برون شهری اضافه تر پرداخت میکنم که خود نوعی تبعیض بین رانندگان هستش شمارو بخدا این انصافه که قبل سال دوست وشصت هزار اضافه شده تا بعد عید حدود سه میلیون هست چطور میشه پرداخت کرد بخدا همیش هم موندم چرا بایس تبعیض باشه اگه یارانه هست برا همه نه قشری از رانندگان شما را بخدا فکری بحال ما هم بکنید

  • ناشناس پاسخ

    Cmمنم راننده پایه یکم چند ساله دارم دومیلیون دویست بیمه رانندگان برون شهری میریزم الانم ک دویست شست هزار بهش اضاف شده چرا یارانه به ما تعلق نمیگیره مگه ما جزی از این کشور ویا راننده نیستیم چرا تبعیض هست

  • مجتبی پاسخ

    سلام دنبال سختی کار راننده ها باشید این قشر راننده خیلی مظلومه هیچ کس هم پشت راننده نیست

  • پارسا پاسخ

    چرا رانندگی مشاغل سخت نیست فقط یک بار ازتهران تا چابهار ببرید می‌فهمید شغل سخت هست یانیست

  • یوسف پاسخ

    باسلام خدمت مسئولین زحمت کش که پشت میزچرت نمیزنن وبی خوابی میکشن برای مشکلات مردم در خانه ی ملت...این برنامه های سختگیرانه که طرح میکنید فقط باعث میشه که تعداد کسانی که به این شغل شریف وپرمصیبت وسختی میخوان واردبشن کم کمترمیشه واین خودش بزودی باازکارافتادن بزرگان این شغل معضلی بزرگ بشه...این شغل جوان پسند است و فقط ده سال بازده جوانی دارد به بعدفرسوده می‌کنه ادمو....اگرشغل سخت نمیدونیداین شغل وسعی کنیدپشت میزکارتونوکمی کمترچرت بزنیدببینیدمیتونید اگه تونستیدکه قبول هست که باقییه زحمت های این شغل هم سخت نیست وشمادرست می‌فرمایید.کافیس یکبارتواین جاده های خراب بدون شاسی بلندباکامیون خشک قدیمی رانندگی کنید،اگردل ورودم تون بهم نریخت شغل سخت زیادخواهیه مامیشه

  • ناشناس پاسخ

    اولین بار که خاک بیمه ریختند با کردن قشر رانندگان بیختند فقط هر چه باشه سر راننده پیاده می‌کنند بعد سراغ بقیه میرند میدونید چرا چون عین گوسفند همه تو سر راننده می‌زنند و بدبختی از راننده پیدا نمی‌کنند حمله سایبری آمریکا هم طلایش را از راننده می‌گیرند با دو برابر گران کردن گازوئیل حواله خودمان واقعآ اسلام و عدل به این میگند

  • علی پاسخ

    سلام وعرض ادب خدمت تمامی همکاران عزیز دوستان من هم یکی از عضو خانواده بزرگ رانندگان هستم خیلی داره بهمون ظلم میشه شعار فایده ای نداره آخه گوش شنوا نیست تا وضعیت سختی کار و بازنشستگی درست باشه . روز به روزمون بدتر میشه که بهتر نمیشه به امید پیروزی و سربلندی تمامی همکاران عزیز یا حق

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    از مسول انجمن صنفی باید بخواهیم مشکلات را حل کند به مدیرانجمن صنفی میگیم چرا پایانه حمام ندارد جواب میده و میگه دست من نیست از مدیرانجمن صنفی میپرسیم چرا برگ نوبت من غیربومی را دو روزه باطل میکنید وبومی رایک ماه اعتبار دادی مدیرانجمن صنفی میگه دست من نیست از مدیر انجمن صنفی میپرسی چرا فلان باربری کمیسیون پنجاه درصد از من گرفته مدیرانجمن صنفی جواب میده مشکل کمبسیون نجومی کرفتن باربری دست من نیست از مدیرانجمن صنفی میپرسم بار فلان شرکت بردم یک ماه است صاحب بار کرایه منو پرداخت نمیکنه مدیرانجمن صنفی رانندگان جواب میده این مشکل راننده دست من نیست چون مشکل من نیست ازمدیرانجمن صنفی رانندگان میپرسیم این همه لاستیک آمده توپایانه چرا توزیع نمیکنید مدیر انجمن صنفی جواب میدهمشکل لاستیک نداشتن کامیون راننده دست من نیست چون مشکل من نیست ومشکل راننده ست.ازمدیرانجمن صنفی پرسیدم این همه روغن موتور آوردید انبارکردید چرا توزیغ نمیکنید مدیرانجمن صنفی جواب میده مشکل روغن رانندگان به من مربوط نیست چون مشکل رانندگان است ومشکل من نیست از مدیرانجمن صنفی پرسیدم آن همه پول برای بیمه تکمیلی از رانندگان دهه نود نقد از راننده گرفتید میلیاردها تومان از رانندگان نقد گرفتید بنام بیمه دانا واریز کنید به کدام حساب اختلاس شد میگوید اون پولهای نجومی دست من نیست پس از مدیران انجمن صنفی میپرسم وقتی هیچ مشکلی دست تو نیست پس به چه درد میخوری پس چرا این همه بار مالی برای ملت ایجاد کرده ای وقتی بود ونبودت یکی ست چرا باید باشی وقتی شب و روز بفکر حیله ونبرنگ هستی که جیب راننده را بزنی پس به چه درد میخوری وقتی شب و روز بفکرچپاول راننده باشی پس ما نمیخواهیم شریک دخل ماباشی مدیران انجمن صنفی کارمندان انجمن صنفی ها ما رانندگان شریک های مفت خور وناکارآمد نمیخواهیم مگر قبل از تاسیس انجمن صنفی ها پدران ما دهه شصت چه کار مبکردند ایا دهه شصت باری زمین ماند آیا دهه شصت راننده ای بود کرایه ش را صاحب بار بخورد آیا دهه شصت کمیسیون پنجاه درصد باربری بود نخیر پدران ما دهه شصت بهترین شغل را بدون مزاحمت هیچ ارگانی داشتند نه مطب طب کار بود نه شریک انجمن صنفی بود برای شارژ نه شریک فنی حرفه ای بود تمام مشکلات رانندگان از دهه هفتاد شروع شد که مار در آستین پروراندیم امروزه آن مار به افعی خطرناکی تبدیل شده وحمل ونقل را به نابودی کشانده.مدیران به داد حمل ونقل کشورمان برسید .

  • ناشناس پاسخ

    بخدا قسم اگر راننده نباشه اقتصاد این مملکت فلجه.آهای شمایی که رانندگی رو کردید شعله تفریحانه بیا یه سرویس همون تفریحی که خودت گفتی با یه راننده برو هیچ کاری هم نمیخادانجام بدی همه چیزتم سر موقع صرف بفرما ببینم این شغل تفریحانه هست

  • حسن پاسخ

    با سلام
    صنف رانندگان ی زحمت بکشه برای بیمه تکمیلی ی فکری کنه
    ک غیر از آزمایش و گاها داروی خاص ،
    دندانپزشکی و دارو و هزینه ویزیت رو در بر نمیگیرد
    و این قشر زحمت کش همش در محدودیت ب سر می‌بره ..
    و همچنین فرزند سوم رو بیمه تکمیلی در بر نمیگیرد
    با کمال تشکر

  • ناشناس پاسخ

    باسلام خسته نباشید رانندی که ده بیست روز توجاده هست نه یک غذای دورست نه حمام نه یک خواب راحت پشت فرمون یا توفزای کم باید شب پاهاشوجمع کنه که بتونه بخوابه دورازخانه وکاشانه هم خودش سختیشه هم خانوادش ‌تازشبهابایدبااین سختی راه توصف گازایل هم باشن انعامم بدن تاگازایل بهشون بدن دوبرابرقیمت گازایل انعام میگیرن تازتواین هوای سرد بدون گازایل ماشینشون یخ میزنه بعدازپنجاسال رانندگی نه ماشین داره نه خونه بایدیک راننده پیش کی حرف دلشوبزنه لطفآبه دادرانندگان پایه یک برسید زحمت بیهودمیکشند این همه بی احترامی هم میبینن ..لطفاتوروخدارسیدگی کنید ...رانندگان وخانوادها همیشه چشم به راه همدیگرندتوروخداخواهش میکنم رسیدگی کنید

  • ناشناس پاسخ

    سلام شب بخیر آقای ریسی ماهم دلمون میخواد شغل بابام یک جوری بود که مثل کارمندا شب خونه بود وقتی میومد خونه هزارکاردیگه نداشت مثلاتعمیرات بدهکاری اجاره خونه واز طرف دیگه سهاب ماشین استرس اینکه فردا نگه ماشینو تهویل بد بعدازبیست روز فردااسترس رفتن داشته باشه که نکنه ماشینو بگیرن وبیکارباشه دقدقه هزارراه دیگه بدون گازایلی دقدقه هزاران پدرایرانیه ...پدارن زحمت کشی که همیشه لباسشون بوی دوداگزوماشین میدادقشرزحمت کش که ازجون مایه گذاشتن تانون سرصفربغال چقال کم نیاد

  • Mohsen پاسخ

    سلام چرا بیمه رانندگان شامل پنچ سال بیمه ی بیکاری نمیشه حقوقش از همه پایینتره. سختی کار نمیخوره بهمون. بخدا این همه ظلم. بین ما رانندگان تانکر سوخت و راننده های محترم دیگه هیچ فرقی نیست. چندتا از همکاران من امسال سوختن و پودر شدن. ظلم نکنید بجاش فکر اساسی کنید.

  • ناشناس پاسخ

    خداوند عذاب قبرتان را زیاد کند

  • ناشناس پاسخ

    رانندگان که بیست سال زحمت کشیدن دیگه تو جاده حقشون کی بده

  • محمد پاسخ

    خداوکیلی من از سال 70دارم بیمه میدم 28ماه سربازیم روخریدم تازه امسال بازنشست شدم باهفت میلیون حقوق با چند سرآعله واین مخرج سنگین به کجا میرسه تازه بااین شغل سخت وزیان آور هرروز به نحوی باید یک متخصص برم باکلی آسیب هایی که دردوران رانندگی خوردم به والاه خدای احد واحد ظلم که به این قشر شده به هیچ بنی بشری نشده دلم می‌سوزد به حال خودم

  • علی اکبر پاسخ

    مسئولین تامین اجتماعی ،وهر نهاد مسئول مربوط، با این طور داستانها،فقط فکر دسته کردن بیل خودهستند،کی به فکر راننده کامیون محترم هست کی به فکر سرباز اقتصاد کشور هست ،ما که پای خدمت نظام ، از دوران جنگ تا با کامیونی که وسیله رزق خانواده است ،دراربعیین بار موکب با کرایه صلواتی حمل نمودیم ،متاسفانه هیچ مسول ومقام مربوطه ،اصلا یادش نمیاد این کارها،تا چه برسه ،تقدیر وتشکر وبه فکر رفاه راننده کامیون ،،،،

  • جعفر پاسخ

    حقه بازتر از تأمین اجتماعی دیگه نیست فقط داره جیبمونو خالی میکنه و وعده های دروغ میده

  • جعفر پاسخ

    کمتر راننده ای بازنشستگیش رو دیده اینقدر گرما و سرما و بدبختی کشیدیم که حق بازنشستگی رو باید کامل خرج دارو و درمان کنیم

  • ناشناس پاسخ

    دولت هرنوعی بتواندجیب مردم وخالی میکنه

  • محمد پاسخ

    بیمه رانندگان ضعیفترین بیمه واسه رانندگان هس چرا؟ چون راننده ای که حداقل کرایه یه بار بردنش بشه ۲۰ میلیون تومن مگه میتونه با ماهی ۸ تومن زندگی کنه صنعت وچرخه مملکت بدست راننده سنگین میچرخه یه روز کارشکنی همتون فلج میشید پس خیلی باید احترام بزارید

  • بازرگان پاسخ

    سلام خدمت همکاران زحمتکش وغیور
    دوستان بنده تک تک نظرات،ومطالبی که بیان نمودین را خواندم همگی درست وبه جابودند.امیدوارم که مسئولین هم نیم نگاهی به این مطالب بیندازند تا بلکه از خواب چندین ساله بیدار شوند.اگر بخواهیم نتیجه گیری از شغلمان بکنیم رانندگی یعنی گدایی کردن با سرمایه هنگفت خودت... ماها الان هرچی کار میکنیم اول ازهمه به دلال که بهمون بار میده دوم به باربری که بارنامه میده،سوم اون افرادی که میگن انعام ندی بار نمی‌زنیم ،بار تخلیه نمی کنیم،کانتینر تحویل نمی‌گیریم،گازوییل کمه بهتون نمی‌رسه،آقا پلیسه که به هر بهونه ای ازت میگیره،آقای لوازم فروشه که لوازم بی کیفیت وبنجولشو به قیمت خدا تومن بهت میده،،آقای مکانیک که دستمزد آنچنانی میگیره ،آقای لاستیک فروش که لاستیک مانده واحتکار شده انبارشو که حواله ای میگیره آزاد میفروشه، بارهای ترانزیتی که یک مرتبه اسکن میشن تومبدأ دوباره باید اسکن بشن تو گمرکات خروجی با مبلغ هنگفت از جیب راننده،،نمایندگان مرزهای خروجی که انگار بگی واسه بابای راننده دارن کار میکنن که همش دنبال انعام ورشوه هستند،وبیمه بدرد نخور تامین اجتماعی که هر سال چند مرتبه افزایش قیمت داره ولی درمانش تکمیلیش به لعنت خدا نمی ارزه،کاش همین پولهای بیمه را ماه به ماه طلا .ارز میخریدیم حداقل تو زمان بازنشستگی واسه خودمون یه سرمایه دار با زندگی خوب و عالی می بودیم... در آخر تقدیر و تشکر میکنم از اون مسئولی که دو سال زحمت کشید آب توشکمش گرم نشد کفشهای فولادی خود را پاره کرد تا تونست حق بیمه رانندگان را از 1.5به ضریب 1.65برساند..والسلام هنوز درد زیاد وقت کم ،اسکن بندر عباس به لطف برادران افغانی بدون گواهینامه خراب
    مسئول عزیز مدیونی اگر بدون کم و کاست مطالب منو منتشر نکنی.باتشکر

  • جواد پاسخ

    فقط‌هدف‌خالی‌کردن‌جیب‌راننده‌است‌چون‌می‌فهمند‌که‌مردم‌ینقدر‌عمر‌نمیکنه‌

  • ساسان پاسخ

    احسنت ، اما اگر واقف هستید این شغل سخت و زیان بار است چرا جزو مشاغل سخت و زیان آور قرار نمی‌گیرد اگر مشکل کمبود راننده هست که هست ، با یک ماده تبصره می‌توان بعد از بازنشستگی از وجود رانندگان با تجربه در راستای خدمت و کمبود راننده استفاده کرد ...

  • ناشناس پاسخ

    البته از حق نگذریم در این دولت سید محرومان به لطف راهبردهای ایشون خدمات زیادی به رانندگان شده و نباید پاروی انصاف گذاشت..البته هنوز هم قدمهای بیشتری برداشته خواهد شد تا لوکوموتیو پیشرفت باسرعتی شگفت از روی نقطه های مهم رد بشه..

  • جواد پاسخ

    بیمه تامین اجتماعی کثیف ترین ارگان که میشناسم انجام آزمایشات با تامین اجتماعی و آزاد هیچ فرقی ندارد داروخانه ها هم همش میگن این دارو شامل بیمه تامین اجتماعی نمیشه واسه چی ما بیمه پرداخت می‌کنیم نمیدونم

  • ابوالحسن زارع خفری پاسخ

    کدام راننده میتونه ۳۰سال کارکنه بعداز۲۰سال به همه نوع دردومرض گرفتار میشن چراراننده نباید سختی کار داشته باشه

  • خدا پاسخ

    میگن رانندگی شغل تفریحی هست شهر به شهر میگردید واسه خودتون..کور شود چشممون اگه شهر دیده باشیم ورود به شهر ممنوعه همش از کمربندی میریم

  • ناشناس پاسخ

    سلام صندوق ایجاد گردد از بار نامه مبلغی برای سختی کار بیمه ایجاد گردد فقط دولت باید موافقت نماید

  • محمدعباسی ازکرمانشاه پاسخ

    سلام به همه دوستها خدای زحمت کش وبی ادعا تاکسی خودش کارباماشین سنگین نکرده باشه هرچی بگی فایده ای نداره کسی درس خوانده آمده پشت می چه می دانه توچی میگی فقط سرتکان میده میگه باش رسیدگی میشه کوکجا فقط یکجاکه دیگه فایده نداره اونم توقبراگه رات بدن وبیمه تکمیلی نخواد. فدای عزيزهای بامرام

  • رضا رستم پور پاسخ

    با سلام خدمت همکاران زحمت کش وبی ادعای خودم فقط یک کلام میگم اگر میخواهین خودمون کارمون سابقه مون ارزش پیدا کنه باید مصر باشید تا طرح رتبه بندی اجرا بشه در سازمان پایانه ها و حمل ونقل راهداری جاده ای والسلام موفق باشید و پیروز

  • مهدی پاسخ

    واقعا بی انصافیه بنده راننده اتوبوس بودم چرا باید حقوق بازنشستگی من۸۵۰۰باشه واقعا نمیشه زندگی کرد

  • علیرضا پاسخ

    سلام بنده 14 سال بود بیمه رانندگان درون شهری پرداخت میکردم که بهمن 1402 به دلایلی نامعلوم قطع شده هیچ کجا هم پاسخگو نیست.

  • پیمان پاسخ

    سلام واقعا بیمه نمیخوادفکری بحال ما رانندگان جدیدبکنه همه کارامون عمومیه میرسه به بیمه میگن بروازادبیمه کن

  • علی اکبر عباسی هزارخانی پاسخ

    آیا من سنم 60سال دارم و 21سال سابقه داردم حقوق من 30روزاست یا 20 روز است

    • رضا جوانمرد

      فقط بیمه رانندگانو به سوی سختی کار بکشید وگرنه بیشتر جدید کارا کنترمیرند اونوقت حملونقل کشور دچار مشکل میشه

  • ساسان پاسخ

    تصمیم گیران برای صنف ترابری جاده ای هیچ تخصص و تجربه ای در این زمینه ندارند همین امر باعث فروپاشی این شغل شده و هیچکس حاضر نیست به این حرفه ورود کند ، وقتی با یک موتور و پراید میشه دوبرابر رانندگی جاده ای درآمد داشت و هر شب هم کنار خانواده بود چرا و با چه عقلی به شغل سخت و پر مسولیت بین‌شهری ورود کنند ! مشاغل سخت حق مسلم رانندگان هست و کمبود راننده هم به رانندگان هیچ ربطی نداره ، وزیر باید جوابگو باشه ...

  • ساسان پاسخ

    درود ... چند سال است در کمیسیون اجتماعی مجلس حرفه رانندگی بین‌شهری جزو مشاغل سخت قرار گرفته اما با بی مهری نمایندگان مجلس چند ساله بتصویب نهایی نرسیده ، این امر و عدم هر گونه امتیازات شغلی دیگر مشاغل ، باعث پیر شدن این شغل و تمایل نداشتن جوانان مستعد به این شغل شده و فروپاشی رانندگی بین‌شهری یعنی فروپاشی کل کشور ، و مسئولیت این اشتباه فاحش فقط متوجه نمایندگان و دولت است و بس ...

  • ناشناس پاسخ

    اگه مرد هستید ایرانی هستید پرداخت نکنید شغل عوض کنید من راننده مسافری بودم بخاطر همین سوی استفاده اومدم بیرون از این شغل بیایید از اون شغل بیرون پول زور هم ندید یا علی