| کد خبر: 260943 |

◄ اقدام خودجوش راننده کامیون برای رفع نقطه حادثه خیز در جاده پالایشگاه اصفهان + فیلم

تعدای از رانندگان کامیون د راقدامی خودش نسبت به حذف نقطه حادثه خیز در جاده پالایشگاه اصفهان از سمت شاهین شهر به خمینی شهر اقدام کردند.

تین نیوز

تعدای از رانندگان کامیون د راقدامی خودش نسبت به حذف نقطه حادثه خیز در جاده پالایشگاه اصفهان از سمت شاهین شهر به خمینی شهر اقدام کردند.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون می گویند وسط جاده بالای  پایشگاه اصفهان  باید بتون باشد که نیست، قبلا پروفیل های وجود داشت، که آنها را بریدند اما  نقطه اتصال این این پروفیل ها به اسفالت که بسیار هم تیز است در جاده باقی ماند.

به گفته یک راننده کامیون، بارها به همین علت در جاده مذکور تصادف و ترکیدی لاستیک برای رانندگان به وجود آمده است.

پس از وقوع تصادفات جاده ای در این جاده، برخی رانندگان کامیون به طور خودش با پتک روی تیزی این پروفیل ها زدند و سطح تیز آن را از بین بردند تا زین پس شاهد ترکیدی لاستیک کامیون ها در این مسیر نباشند.

قابل ذکر است شاهین‌ شهر از توابع استان اصفهان است که در ۲۰ کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد. این شهر فاصله نزدیکی تا مراکز بزرگ صنعتی از جمله پالایشگاه نفت اصفهان، نیروگاه برق شهید منتظری اصفهان، صنایع پتروشیمی اصفهان، هسا، شهرک صنعتی مورچه خورت و صنایع شیمیایی ایران دارد و به همین دلیل جاده های آن یکی از جاده های پر تردد برای کامیون ها محسوب می شود.

 خمینی شهر  نیز در شمال غربی اصفهان وور جوار اصفهان واقع شده و از شمال به شهرستان شاهین شهر و میمه، از شرق و شمال شرقی به شهرستان اصفهان، شمال غربی و غرب به شهرستان نجف آباد و از جنوب به  شهر اصفهان و فلاورجان محدود می‌شود.

فیلم را ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 0

    خب بنویسید تو کمربندی خمینی شهر به شاهین شهر

  • ناشناس 3 0

    درود به شرف تون ممنون عزیزان همکار

  • عباس جعفری 2 0

    بازهم ممنون از غیرت هموطن عزیز فعالیت اداره راه بیشتر سمبولیک هستش و وقت دوست دارن باشند ولی عملاً بیکار هستند که تا کاری انجام دهند ولی کاری انجام دهند بیشتر بدون کارشناسی انجام می دهند خدا خیر شأن دهد

  • ناصراقاجانی اصفهان 2 0

    عرض ادب و سلام وخسته نباشید، خدمت تمامی رانندگان زحمت کش برون شهری، افرین به شرف شما چند راننده که این کار بزرگ را انجام داده اید، امیدوارم مسئولین ذیربط متوجه این مسائل باشند و از خواب غفلت بیدار شوند.

  • ایرانی. 2 0

    با عرض سلام خدمت رانندگان محترم و زحمت کش .
    راهداری همیشه درصف اول بوده وهست! البته برای گرفتن بودجه !

  • ح 0 0

    سلام جاده ها خوبه توسعه مکان‌ها بهم نزدیک شن برلی خودروهای سنگین جاده جدا استاندارد باشه جادها شهری بین شهری روستایی نیاز به تعریض خط کشی نصب نیوجرسی نور مناسب چراغ چشمک زن در تقاطها حذ موجودیت شیب برجستگی افتادگی داره نمونش جادهداراک به توره ملایر بروجرد هست ورودی وخروحی شهره پهن‌تر زیباتر و شهرها از حالت عبوری خارج شن برای خودروهای سنگین جادهدجدادباشه خوبه ورودی وخروجی شهرها بیشتر مکان‌ها نزدیکتر بشن بهم

  • افشین 0 0

    سلام ، راهداری فقط یه ایسوزو گذاشته روشم نوشته گشت راهداری پشتشم کپسول گازو هواو برش گذاشته این کارها که تو جاده ن رو انجام نمیده همش تو شهر دارن دور میزنن چکار دارن لاستیک کی پنچر میشه ، تصادف میشه چندتا خانواده بی سرپرست میشن ، عزیز دل برادر تابلو رو بریدی تو که میبینی وسط جاده است از ته ببرش یا لااقل یه سنگ بگیرروش که یه وقت خودت از اونجارد شدی لاستیکت پنچر نشه خواهشن یه مقداری فکر ماراننده هاباشید که هرچی کارمیکنیم باید بدیم جا لاستیک، ممنون از توجه هتان

  • علی 0 0

    خدا پدرو مادرتو بیامرزه دست درد نکنه درد بلات بخوره تو سر مسولین بی غیرت و بی لیاقت و بیسواد مفت خور