| کد خبر: 252897 |

◄ نشست پل ورودی شهرضا/ ادامه مشکلات کمربندی + فیلم

شماری از رانندگان و کامیونداران از خرابی بیش از حد جاده کمربندی شهرضا و عدم رسیدگی متولیان امر به این موضوع انتقاد کردند.

تین نیوز

شماری از رانندگان و کامیونداران از خرابی بیش از حد جاده کمربندی شهرضا و عدم رسیدگی متولیان امر به این موضوع انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز ، به گفته رانندگان و کامیون داران جاده کمربندی شهرضا مدت 2 سال است که خراب و دچار چاله، فرو رفتگی و دست انداز شده است.

رانندگان و کامیوندارانی که از این مسیر تردد می کنند در گفت و گو با تین نیوز عنوان کردند که از 2 سال پیش و همزمان با شروع خرابی ها، این موضوع را به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی کرده اند.

به گفته آنان با این وجود، هنوز هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکلات صورت نگرفته و حتی  برای پرکردن چاله ها هم کاری انجام نشده است.

سعید عسکری در این زمینه تاکید کرد: خرابی جاده از کمربندی شهرستان شهرضا تا شهرک رازی و روستای مهیار را شامل می شود و در برخی نقاط که ترمز و کاهش سرعت ناگهانی صورت می گیرد حتما تصادف رخ می دهد اما گویا تا زمانی که حادثه ناگوار و دلخراشی اتفاق نیفتد نسبت به اصلاح این مسیر اقدامی نمی شود.

برخی دیگر از رانندگان کامیون نیز با بیان این که شواهد حاکی از آن است که کمربندی شهرضا دارای نقاط پر حادثه و شرایط غیرفنی است افزودند، حتی پل ورودی شهرضا هم به تازگی نشست کرده و خطرات این مسیر را افزایش داده   که با توجه به حجم ترافیک این جاده که در برخی موارد حتی گفته شده روزانه بیش از 20 هزار کامیون و تریلر در این جاده تردد دارند و با توجه به این که شهرضا حرف اول را در استان اصفهان با وجود حدود 7 هزار کامیون و تریلر و شرکت‌ های باربری می‌ زند، توجه به اصلاح خرابی های این مسیر ضروری به نظر می رسد.

به گزارش تین نیوز شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

فیلم پیوست مربوط به همین جاده است که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 2 0

    کمربندی شهرضا از سمت آباده که میای به محض رسیدن به کمربندی راننده دچار سردرگمی میشود و قدرت مانور ندارد و به دلیل نبود سیستم روشنایی وعلائم اخباری در شب به ناگهان با سرکمربندی مواجه میشود وتابلو کامیون ممنوع وهمه در یک آن ویک ثانیه راننده باید تصمیم به تغییر مسیر بگیرد که بسیار فاحعه وحادثه به دنبال دارد .خرابی مسیر هم بحث جدایی دارد.

  • راننده 0 0

    جاده بروجن به مبارکه چقدرچاله دارد وکسی هم به فکر پرنمودن چاله ها نیست

  • فرهاد شاه علی 0 0

    شهرضا یک شهر با قدمت تاریخی است و بر سر شاه راه شمال به جنوب کشور است که متاسفانه مورد بی مهری مسئولین استان قرار گرفته. برای رفع مشکلات فوق نیاز به بودجه است که تامین آن با مشکلات زیادی روبه رو می باشد. چه خوب بود که مبالغ دریافتی از جریمه های رانندگی و مالیات های دارایی هر شهر ، خرج همان شهر و رفع نیازها و برطرف کردن مشکلات همان شهر شود. نه اینکه همه به خزانه دولت واریز شود که اکثرا خرج شهرهای بزرگ بخصوص تهران شود. !!!!!!!

  • شوفرتریلی 0 0

    کمربندی شهرضا الان چند ساله که این مشکل را داره ومتاسفانه بی صاحب ترین شهر ایران شهرضاست که مسؤلین اون با وجود اینکه بارها تصادف فوتی داشته این جاده
    اما هیچ اقدامی نمکونند