| کد خبر: 251861 |

◄ به این آگهی توجه کنید + پی نوشت دردمندانه یک شهروند

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به آگهی فروش آپارتمان در شمال تهران نوشت: این مقدار هزینه از کجا تامین خواهد شد و چه کسانی می توانند این گونه هزینه ها را پرداخت نمایند و هزینه این قبیل پرداخت ها برای جامعه چقدر خواهد بود؟

تین نیوز

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به آگهی فروش آپارتمان در شمال تهران به قیمت مبلغ فروش این متوسط متری 230،000،000 تومان، نوشت: این مقدار هزینه از کجا تامین خواهد شد و چه کسانی می توانند این گونه هزینه ها را پرداخت نمایند و هزینه این قبیل پرداخت ها برای جامعه چقدر خواهد بود؟

به گزارش تین نیوز وی تاکید کرد: به این آگهی توجه کنید:

«بهشت نیاتوس در زمینی به مساحت 6100 مترمربع و با زیربنای کل 70000 مترمربع در خیابان فرشته شمیران در حال احداث می باشد. این مجتمع در 31 طبقه (25 طبقه مسکونی روی همکف و پنج طبقه زیرزمین) شامل 60 واحد آپارتمان مسکونی ( 450 و 550 و 1000 و 2000 مترمربعی) و دارای 460 واحد پارکینگ می باشد.

واحدهای بهشت نیاتوس:

- طبقات ۱ تا ۱۰ چهارواحدی و سه خوابه به متراژهای ۴۵۰ و ۵۵۰ (هرکدام با ۵۰ متر تراس گاردن) هستند. البته هر واحد دارای «پاگرد اختصاصی» است.

- طبقات ۱۳ تا ۲۰ دو واحدی و پنج خوابه با متراژ ۱۰۰۰ متر (هرکدام با ۲۰۰ متر تراس گاردن و جکوزی در تراس) هستند. هر واحد پاگرد مجزا دارد.

- طبقات ۲۱ تا ۲۴ ( پنت هاوس) تک واحدی هستند و ابعاد آن ها ۲۰۰۰ متر است.

- واحدهای این طبقات دارای آسانسور مجزا با ۴۰۰ متر باغ چهارفصل هستند.

- این واحدها دارای امکاناتی مثل استخر، سالن جیم، سالن اسپا و اتاق بیلیارد اختصاصی است.

- واحدهای این طبقات دارای ۱۰ پارکینگ اختصاصی است.

مشاعات:

در طبقه ۱۱ و ۱۲ (مشاعات میانی) بهشت نیاتوس، علاوه بر مجموعه استخر، سونا و جکوزی می توانید از تراس آفتاب لذت ببرید. همچنین می توانید از سالن بدن سازی و سالن ورزش های هوازی مجزا شامل تی آر ایکس، یوگا و اسپا و سالن تخصصی ماساژ و فضای آب درمانی مجموعه استفاده کنید. در ارتفاع ۱۲۵متری روف گاردن دارای یک باغ به همراه آبشار و جاده سلامتی و هلی پد برای رفت و آمد به برج از طریق هلیکوپتر و سالن سینما روباز است. لابی بهشت نیاتوس به متراژ ۱۶۰۰متر با ارتفاع ۱۲متر طراحی شده و دارای امکاناتی از قبیل کافی شاپ، سالن سینما و سالن های بازی شامل سالن بیلیارد، بولینگ، و گیم نت است. علاوه بر پارکینگ های اختصاصی ، این برج دارای ۶۰ عدد پارکینگ مهمان و ۴۰عدد محل پارک موتور و دوچرخه + Valet برای پارک توسط کارکنان برج می باشد.

خدمات و هتلینگ با گارانتی مادام العمر:

- در بهشت نیاتوس خدمات هتلینگ به صورت ۲۴ساعته ارائه می شود.

- این محل رویایی مجهز به کارواش و لاندری اختصاصی است.

- برای انتقال اسباب و اثاثیه بزرگ و تعویض درختان تراس (شامل گارانتی) دیگر نیازی به جرثقیل نیست برج بهشت نیاتوس مجهز به سیستم climber است.

- قیمت از مترمربعی ۱۸۰ میلیون تومان تا ۲۸۰میلیون تومان است!

جهت اطلاع، طبقه آخر فروخته شده است».

به گزارش تین نیوز، کاربر شبکه های اجتماعی در ادامه تاکید کرد: مبلغ فروش این آپارتمان ها با قیمت متوسط متری 230،000،000 تومان است، این مقدار هزینه از کجا تامین خواهد شد و چه کسانی می توانند این گونه هزینه ها را پرداخت نمایند و هزینه این قبیل پرداخت ها برای جامعه چقدر خواهد بود؟

این کاربر افزود: وقتی یک طبقه 2000 متری حدودا مبلغ 5،600،000،000،000ریال و بقیه واحدها هم به ترتیب قیمت های بسیار نجومی نزدیک به همین مبلغ را دارند، به یقین فقط نجومی بگیران حوزه های: مافیای نفت ، مافیای درمان و دارو ، مافیای کارچاق کنی و قضاوت و وکالت، مافیای سیاست، مافیای بازار و دلالی و احتکار و گرانفروشی و مافیای قدرت و مافیای... می توانند این مبالغ را فقط بابت یکی از نیازهای خود پرداخت کنند.

او گفت: به یقین ۹۶ درصد جمعیت باید به خاک سیاه بدبختی و تیره روزی نشانده شوند تا این پول ها نزد افراد و اعضای انواع مافیای موجود جمع شود و بتوانند در دنیا نیز در بهشت و آن هم در بهشت نیاتوس! خیابان فرشته شمیران ساکن شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.