| کد خبر: 244575 |

◄ الان وقت استعفا یا برکناری مدیرعامل راه آهن نیست

این که تجربه آقای صالحی (سید میعد صالحی مدیرعامل راه آهن) کم است و نباید انتخاب می شد، درست است ولی الان وقت استعفا یا برکناری ایشان نیست.

تین نیوز

یک کارشناس حمل و نقل  با توجه به انتشار گزارش تحلیلی سانحه قطار مشهد یزد از سوی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۶ تیرماه 1401 ، گفت: ضمن تقدیر از سرعت بررسی نمایندگان، امید است این باور در ذهن نمایندگان مجلس ایجاد نشود که همه ابعاد حادثه را دیده‌اند و گزارش نهایی همین است.

به گزارش تین نیوز، عباس قربانعلی بیک افزود: این گزارش به عنوان گزارش مقدماتی خوب است ولی این حادثه دلخراش نیاز به بررسی‌ های عمیق‌ تر دارد،  خطای مشابهی که در مورد سایر سوانح مهم از جمله سانحه هفتخوان سبب کم توجهی به ریشه‌ یابی صحیح و رفع عوامل اصلی سانحه شد.

وی عنوان کرد: رویکرد برخی نمایندگان مجلس برای استعفا یا برکناری مدیرعامل راه‌آهن و حتی استیضاح وزیر با استناد به عوامل اولیه این حادثه ،نگران کننده است و حکایت برخورد با کوله‌بران در موضوع قاچاق را تداعی می کند که مورد نقد رهبری هم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

او تاکید کرد: این که تجربه آقای صالحی (سید میعد صالحی مدیرعامل راه آهن) کم است و  نباید انتخاب می شد، درست است ولی الان وقت استعفا یا برکناری ایشان نیست. مگر اتفاق مشابه و بلکه بدتر برای دکتر پورسید آقایی رخ نداد؟

قربانعلی بیک گفت: وزیر هم در شروع کار اشتباه بزرگی مرتکب شده که کار شرکت ساخت را به راه‌ آهن واگذار کرد که نمایندگان در آن هنگام همگی سکوت کردند.

وی با یادآوری برخی تحلیل های قبلی خود در این زمینه، گفت: خلاصه تحلیل و پیشنهادات و همچنین گزارش نمونه از سانحه ای در انگلیس در مطالب پیوست موجود است.

خطرات بار سنگین یک پرواز ریلی در روز گرم و ارتفاع بالا

 پاسداشت خون جانباختگان سانحه خروج از خط قطار مشهد- یزد

گزارش نمونه سانحه انگلیس و خلاصه تحلیل و پیشنهادات

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 12 1 0

    زمان را مشخص نمایید؟