| کد خبر: 240966 |

◄ اطلاعیه مهم فعالان بخش مسافری جاده ای در مورد فعالیت تاکسی های اینترنتی

تشکل های صنفی فعالان بخش سواری کرایه بین شهری کشور اعلام کردند در اعتراض به فعالیت شرکت های اینترنتی و مسافربرهای شخصی از تمامی ظرفیت های قانونی از جمله تجمع آرام و بدون تنش مقابل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندهی پلیس راه در استان ها و...استفاده خواهند کرد.

تین نیوز

سه تشکل صنفی اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور، کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان سواری کرایه بین شهری کشور و کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های سواری کرایه اعلام کردند در اعتراض به فعالیت شرکت های اینترنتی و مسافربرهای شخصی از تمامی ظرفیت های قانونی از جمله تجمع آرام و بدون تنش مقابل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندهی پلیس راه در استان ها و...استفاده خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز، در اطلاعیه ای که از سوی این تشکل ها منتشر شده و در اختیار تین نیوز قرار گرفته آمده است:

«بدین وسیله به آگاهی کلیه رانندگان، مالکان، مدیران شرکت ها و تشکل های صنفی کارفرمایی و کارگری ناوگان سواری کرایه بین شهری می رساند که شرکت های اینترنتی اسنپ و ماکسیم و... از تاریخ 8 اسفند ماه 1400 در سراسر کشور رسما در مسیرهای بین شهری اقدام به پذیرش و جابجایی مسافر می نمایند.

بیشتر بخوانید:

اپ های اینترنتی؛ در حال بلعیدن حمل و نقل عمومی

اخذ صورت وضعیت از شرکت های سواری کرایه توسط رانندگان ماکسیم

شایان ذکر است فعالیت خودروهای شخصی و اینترنتی تحت پوشش شرکت های اسنپ و ماکسیم و... در جاده های بین شهری به دلیل واجد شرایط نبودن و نداشتن مجوزهای فعالیت در حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری غیرقانونی می باشد و سازمان های ذیربط از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندهی پلیس راه کشور و... مسئول جلوگیری از تردد خودروهای شخصی و اسنپ در جاده های کشور می باشند و ما انتظار داریم اقدامات لازم را در این خصوص انجام بدهند.

کلیه تشکل های صنفی کارگری و کارفرمایی ناوگان سواری کرایه بین شهری و مدیران بیش از 1200 شرکت حمل و نقل مسافر جاده سواری کرایه خصوصی و تعاونی و همچنین عموم رانندگان و مالکان خودروهای سواری کرایه بین شهری در سراسر کشور به فعالیت شرکت های اینترنتی و مسافربرهای شخصی در حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری و جاده ای اعتراض داشته و در جهت احقاق حقوق قانونی، شرعی و عرفی متصوره خود از تمامی ظرفیت های قانونی از جمله تجمع آرام و بدون تنش مقابل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان و فرماندهی پلیس راه در استان ها و...استفاده خواهیم کرد و درصورت عدم حصول نتیجه بادعوت تشکل های صنفی ناوگان سواری کرایه در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع قانونی اعتراضی برگزار خواهیم کرد.

بدین وسیله از مالکان و رانندگان خودروهای سواری کرایه، مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر سواری کرایه و مدیران تشکل های کارفرمایی و کارگری سواری کرایه بخش خصوصی و تعاونی دعوت به عمل می آید جهت حفظ وحدت و انسجام بیشتر با تنظیم نامه و طومارهای اعتراضی و جمع آوری امضای رانندگان فعال در مسیرهای بین شهری خطاب به امامان جمعه، استانداران، روسای شورای تامین استان ها،مدیران کل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندهی پلیس راه استان ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه خود در راستای دفاع از حقوق شرعی و قانونی بخش حمل و نقل جاده ای سواری کرایه اقدام نمایند و رونوشت مکاتبات خود را جهت اقدامات قانونی لازم در اختیار اتحادیه و کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و کارگری سواری کرایه بین شهری قرار دهند.

بدیهی است در صورت ادامه فعالیت مسافربرهای شخصی و شرکت های اینترنتی اسنپ و ماکسیم و.... در مسیرهای بین شهری تشکل های صنفی ناوگان سواری کرایه بین شهری از تمامی ظرفیت های قانونی و صنفی اعتراضی بهره خواهند گرفت.

اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور  

   کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان سواری کرایه بین شهری کشور

کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های سواری کرایه»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.