| کد خبر: 239689 |

◄ مشکلات ادامه دارد؛ ضرب و شتم راننده عمومی توسط مسافربر شخصی

حضور گسترده مسافربرهای شخصی، تاکسی های داخل شهری و تاکسی های اینترنتی در بخش حمل و نقل بین شهری که مربوط به ناوگان سواری کرایه است، مشکلات زیادی را برای رانندگان این حوزه به وجود آورده است.

تین نیوز

حضور گسترده مسافربرهای شخصی، تاکسی های داخل شهری و تاکسی های اینترنتی در بخش حمل و نقل بین شهری که مربوط به ناوگان سواری کرایه است، مشکلات زیادی را برای رانندگان این حوزه به وجود آورده است.

به گزارش تین نیوز، به اعتقاد این رانندگان، اگرچه سفره کوچک آنان به دلیل مشکلات اقتصادی و تورم موجود در کشور هر روز کوچکتر می شود اما این سفره کوچک نیز از دست درازی مسافربرهای شخصی و تاکسی های اینترنتی در امان نیست.

 اما این همه مشکل نیست. به گفته راندگان سواری کرایه، مهمترین مشکل که راه را برای فعالیت غیر مجاز برخی رانندگان در این حوزه باز می کند، همکاری شرکت های حمل و نقل با این رانندگان است.

شرکت هایی که نه تنها با حضور مسافربرهای شخصی و تاکسی های اینرتنتی در ایستگاه های سواری کرایه برخورد نمی کنند بلکه به آنها برای مسافر گیری نوبت هم می دهند.

بیشتر بخوانید:

این حضور گسترده مسافرهای شخصی در ایستگاه های سواری کرایه اغلب به درگیری های لفظی و فیزیکی بین رانندگان منجر می شود که در مواردی بسیار شدید هم بوده است.

در این زمینه یکی از رانندگان سواری کرایه با ارسال تصویر یکی از همکاران خود که مورد ضرب و شتم سافربر شخصی قرار گرفته است، گفت: در خط شهرستان ایذه به اهواز (خوزستان) هر روز بین رانندگان سواری کرایه و مسافربران شخصی درگیری به وجود می آید.

به گفته آنان مدیران شرکت های حمل و نقلی بر خلاف قوانین که اجازه سرویس دهی به مسافربرهای شخصی را نمی دهد، به آنها خدمات داده و حتی آنها را در نوبت مسافرگیری قرار می دهند.

رانندگان معتقد هستند یکی از دلایل این کار، آن است که کمیسیونی که از مسافربرهای شخصی دریافت می کنند تماما به خود شرکت ها تعلق می گیرد چرا که از کمیسیون مسافربرهای شخصی لازم نیست عوارض دارایی و شهرداری و .... پرداخت کنند.

به گفته آنان، این اقدام شرکت ها موجب ضایع شدن حق تمام رانندگان شده و سفره آنان را کوچکتر از قبل می کند و نکته مهمتر آن است که پیگیری های انجام شده نیز نتیجه ای در بر نداشته است.

ضرب و شتم راننده سواری کرایه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Iman 0 0

    والا این یکی از ده درگیری های روزانه ترمینال ایذه هست.ترمینال آبرو و شخصیت یک شهر برای مسافر شهرستانی هست.