| کد خبر: 237337 |

در تمام این مدت هیچ حرکت مثبت و تاثیر گذاری از متولیان حمل و نقل عمومی و سرمایه گذاران آن چه در بخش سواری و چه در بخش اتوبوس رانی که برای جذب مسافر به شرکت هایی مانند علی بابا و غیره درصد پرداخت می کنند، دیده نشد.

تین نیوز

دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه گفت: زمانی تاکسی های درون شهری ت پلاک به یمن وجود محدوده های طرح ترافیک حال روز خوشی داشتند و با ۵ و ۶ ساعت کار  به استراحت می پرداختند تا اینکه اپ های اینترنتی وارد میدان شده و  خودروهای شخصی را با نگرفتن کمیسیون به شرط  خرید مجوز روزانه طرح وارد این  محدوده  ها نمود و کار و کاسبی تاکسی هارا از رونق انداخت.  

به گزارش تین نیوز، حمید حسین زاده به خبرنگار ما گفت: تاکسی ها در مواجهه با چنین وضعیتی راه برون رفت از این وضعیت را در پناه  بردن به دامان اسنپ و تپسی  و... دیدند و طوری  شد که  کمتر تاکسی در شهرهای بزرگ ماند که به یکی از این آپ ها وابسته نباشند.  

وی عنوان کرد: بعد از تاکسی های شهری نوبت تاکسی های برون شهری شد در این خصوص  ماکسیم با حوصله و برنامه  و در گام نخست بدون گرفتن کمیسیون برای مسیرهای برون شهری اختصاص یافت و اسنپ و تپسی هم نیز به غیر از خودروهای شخصی به  جذب سواری کرایه های مدل پایین که از مزایای تخفیف طرح ترافیک بهره مند هستند، پرداختند.

وی اظهار کرد: این روند ادامه یافت تا نوبت به خودروهای سواری کرایه مدل بالا که در شرکت های مسافری مشغول به کار هستند، رسید و آرم های ماکسیم مزین بدنه و شیشه خودروهای آنها شد و بیشتر هم خواهد شد. 

این مقام صنفی گفت: در طول تمام این مدت هیچ حرکت مثبت و تاثیرگذاری از متولیان حمل و نقل عمومی و سرمایه گذاران آن چه در بخش سواری و چه در بخش  اتوبوس رانی که برای جذب مسافر به شرکت هایی مانند علی بابا و غیره درصد پرداخت می کنند،  دیده نشد و ظاهرا هم دیده نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز، او ادامه داد: تاسف بار اینکه خواسته و ناخواسته بخش دولتی  حمل و نقل عمومی با صدور بخشنامه های متضاد غیر کارشناسی نه تنها تسهیلاتی بر ادامه فعالیت رانندگان و شرکت های مسافری قائل نشدند بلکه  بر افزایش موانع بر سر راه  ورود رانندگان به حمل و نقل عمومی نیز  افزودند.

حسین زاده افزود: معلوم نیست این بی عملی و بی تدبیری و  عدم تطبیق  حمل و نقل مسافر با شرایط دگرگون شده و تعییر یافته روز  و ذائقه و میل ‌مسافران تا کی ادامه خواهد داشت؟

او عنوان کرد: آیا اصلا راهکاری برای بقای حمل و نقل عمومی و بروز رسانی آن با برخورداری از  مقتضیات دنیای دیجیتالی  با این وضعیت  رو به اضمحلال  آن وجود دارد؟چه باید کرد؟

photo_2021-11-21_11-37-26
حضور ماکسیم در حمل و نقل برون شهری
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید