| کد خبر: 240101 |

◄ صدور بارنامه در رستوران؟!+ عکس

یک راننده کامیون با ارسال دو تصویر پیوست از عدم نظارت دقیق بر فعالیت های مربوط به صدور بارنامه با وجود اهمیت این سند، انتقاد کرد.

تین نیوز

یک راننده کامیون با ارسال دو تصویر پیوست از عدم نظارت دقیق بر فعالیت های مربوط به صدور بارنامه با وجود اهمیت این سند، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، در تصاویر ارسال شده توسط این راننده یک رستوران مشاهده می شود که در کنار تبلیغ غذا، برای صدور بارنامه نیز تبلیغ کرده است.

به دنبال انتشار این تصویر  یک فعال حمل و نقل جاده ای کالا به خبرنگار تین  نیوز گفت: بارنامه یک سند حقوقی لازم و ضروری برای جابجایی کالا است  که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت حمل و نقل و راننده امضا می‌شود تا راننده بتواند بار مورد نظر را از انبار تحویل گرفته و به مقصد برساند.

بیشتر بخوانید:

حذف فیزیکی بارنامه‌ های جاده‌ ای؛ واقعیت‌ ها و چالش‌ ها

یوسف احمدی افزود: بنابراین بارنامه یک سند رسمی و حقوقی است که بر اساس آن اگر برای بار مورد نظر در حین حمل مشکلی پیش بیاید، طرفین می توانند بر اساس آن اقدام به پیگیری کنند.

2
تصویری از تبلیغ صدور بارنامه در رستوران بین راهی

 

1
صدور بارنامه در رستوران
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی اصغر خسروانی 1 0

    درود، بارنامه طبق قانون سند ولی برای باربری ها فقط کاغدی که مشخصات غیر واقعی با آدرس‌های گمراه کننده که تنها دستشان به جیب راننده آشنا است چه دلیلی باعث شده باربری که برای حمل معادنی چون چادرملو سيرجان خواف واندیمشک وشرکتهای بسیار بزرگ که روزانه به بیش از 1000کامیون بارنامه صادر می‌شود از مبلغ کمسیون 10درصد مالک هستند آیا واقعا سزاوار چنین حق و حقوق هستند باری که هیچ گونه هزینه وسرمایه ای وخارجی جز کانکس و4کارگر بارنامه نویس وابدارچی ندارد روزانه سهم باربری بیش از حتی 100الی150 میلیون درآمد مستحق هست بدون کوچکترین خدمات حتی گاهی 40الی59انعام برای نفرات باربری مثل بندر امام بدون گفته راننده کسر می‌کنند. بخاطر نوشتن آدرس فرار مالیات راننده ومالک کامیون تاوان بی مسولیتی وزد وبند باربری باصاحب بار رامیدهد چرا خود سازمان راهداری خودش درمعادن بزرگ وپایان ها دفتر صدور بارنامه راه اندازی نمی‌کند که چند صد نفر سراسری کارآفرینی وبرنامه به‌ غیر از سهم راهداری درصدی جزئ مثلا 2الی3درصدی صادر کنند چه می‌شود حتما باید جیب مالک خالی ومالک باربری کاخ وقصر ومسافرت کشورهای دیگر رود، یاحق