| کد خبر: 238440 |

◄ قطعی سیستم گمرک در اسکله شهید رجایی/ خبری از حل مشکل نیست

در حال حاضر هر روز سیستم گمرک دچار مشکل می شود و رانندگان در هفته ۴۸ تا ۷۲ساعت از عمرشان را داخل اسکله در صف باسکول بدون هیچ استراحتی سپری کنند.

تین نیوز

یک راننده کامیون از شرایط نامطلوب و غیرقابل تحمل، باسکول ها در اسکله بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این راننده کامیون با بیان این که پیشینه فعالیتش در بخش حمل و نقل کالا به بیش از سه دهه می رسد، گفت: در تمام این مدت در مسیر بندرعباس و دیگر بنادر کشور فعالیت کرده ام  و در هر بارگیری، دو بار در گمرکات باسکول کرده ام اما این حجم از مشکلاتی که در حال حاضر در باسکول ها و گمرک شهید رجایی بندرعباس وجود دارد، در تمام این سال ها وجود نداشت.

وی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: در حال حاضر هر روز سیستم گمرک دچار مشکل می شود و رانندگان در هفته ۴۸ تا  ۷۲ساعت از عمرشان را داخل اسکله در صف باسکول بدون  هیچ استراحتی سپری کنند.

بیشتر بخوانید:

این راننده عنوان کرد: رانندگان وقتی در صف باسکول هستند در هر ۲۴ساعت بیش از ۱۰۰ بار باید استارت بزنند تا مثلا ۱۰ متر جلو بروند و بعد دوباره با قطعی سیستم مواجه شوند.

وی با بیان این که از این همه نابسامانی به تنگ آمده و از نظر روحی روانی تحلیل رفته، خواستار رسیدگی به این وضعیت شد.

پیش از این نیز برخی رانندگان کامیون، سیستم ناکارآمد گمرک شهید رجایی را معضل بزرگ بارگیری در بندرعباس ذکر کرده بودند.

 این مشکلات به گونه ای بوده است که برخی از آنان در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کردند به دلیل برطرف نشدن مشکلات مربوط به بندر شهید رجایی از قطعی باسکول گرفته تا صف های خروجی طولانی، ترجیح می دهند برای حمل بار به این بندر عزیمت نکنند.

به گفته رانندگان، تک تک کامیون هایی که ساعت ها در صف خروج معطل می شوند پس از خروج حداقل   ۱۰۰۰ کیلومتر و ساعت ها رانندگی در انتطارشان است تا به مقصد برسند که با تن خسته و اعصاب و روان به هم ریخته در این صف ها، معلوم نیست چه اتفاقاتی در انتطارشان باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدعلی شهریاری 1 0

    خرابی سیستم های اسکله شهید رجایی بندر عباس
    اسکن کردن ایست بازرسی نائین
    خرابی جاده های بین شهری

  • مجید مهاجر 1 0

    باسلام والا این بلایی که سر رانندگان در اسکله شهید رجایی میدهند غیر قابل توصیف هست. کارمند یا باسکول چی به خاطر مشکلات خودش صف درست میکنه تا بهش اعتراض میکنی میگه سیستم قطع هست فقط همین شده بهانه براشون هر جایی که رانندگان حضور دارند برای کارهایشان یا حواله یا خروجی یا بارگیری باید چندین ساعت در صف باشند آخه چرا کسی به فکر این قشر زحمتکش نیست در صورتی همین راننده باید تمام اقلام مایحتاج این مردم را به دستشان برساند والا به دادشان برسید