| کد خبر: 233384 |

◄ لغو ممنوعیت صدور صورت وضعیت برای اتوبوس های با عمر بالای 15 سال؟

برخی رانندگان و مالکان اتوبوس در شبکه های اجتماعی از لغو ممنوعیت صدور صورت وضعیت برای اتوبوس های با عمر بالای 15 سال ساخت خبر داده اند.

تین نیوز

در حالی برخی رانندگان و مالکان اتوبوس در شبکه های اجتماعی از لغو ممنوعیت صدور صورت وضعیت برای اتوبوس های با عمر بالای 15 سال ساخت خبر داده اند که یک فرد مطلع در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به خبرنگار ما گفت: قرار است پیشنهاد اصلاحی مالکان و رانندگان در این مورد بررسی و سپس در این مورد اقدام شود.

به گزارش تین نیوز، به گفته فعالان حوزه حمل و نقل مسافری جاده ای،  این اقدام به دنبال پیگیری تشکل های صنفی، جمعی از فعالان حوزه حمل و نقل مسافری و همراهی مسئولان مرتبط در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور صورت گرفته و قرار است نتیجه نهایی آن تا اواسط همین هفته اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

این گزارش حاکی است، از چند روز پیش و به دنبال صدور بخشنامه ای،  فعالیت اتوبوس های با عمر بیش از 15 سال که بیشتر آنها نیز در بخش گردشگری و تورها و یا به صورت دربستی فعال هستند، به دلیل بسته شدن سیستمی صدور صورت وضعیت، امکان پذیر نبود.

رانندگان و مالکان این اتوبوس ها در این زمینه گفته بودند این بخشنامه حدود 50 درصد ناوگان مسافربری فعلی فعال کشور را شامل می شود و چون شرایط نوسازی ناوگان به دلیل وضعیت تحریم ها و اقتصادی کشور به خوبی فراهم نیست، نمی توان به یک باره این تعداد اتوبوس را از چرخه فعالیت حذف کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.